Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

+6
Niki
Prosecco
minoessepoes
Inge
iloverocknroll1984
Minx
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 1:10

Ik wil al heel lang op vakantie naar Curacao maar elke keer komt het er niet van. Vaak zie ik dat mensen voor 800 euro gaan maar ik vind die prijzen nooit?

Normaal ga ik altijd naar een all inclusive hotel, is dit aan te raden op Curacao? Of is het eten best goedkoop? En is het handiger om alles apart te boeken of een pakketreis? Ik zag namelijk dat een pakketreis in een all inclusive hotel 2500 euro kost wat een beetje boven mijn budget ligt Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Minx do 29 nov 2012 - 1:34

Wij zaten er toen voor 620 euro voor twee weken, Hadden twee weken een soort van studentenhuisje gehuurd. Eten is daar in de supermarkt best wel duur, wij gingen bijna elke dag eten bij pleincafe wilhelmina en die valt heel erg mee qua prijzen. Het is maar net wat je wil.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 1:37

Minx schreef:Wij zaten er toen voor 620 euro voor twee weken, Hadden twee weken een soort van studentenhuisje gehuurd. Eten is daar in de supermarkt best wel duur, wij gingen bijna elke dag eten bij pleincafe wilhelmina en die valt heel erg mee qua prijzen. Het is maar net wat je wil.

Hoeveel betaalde jullie voor de vlucht? En had je dan een aanbieding? Bij klm is nu het goedkoopste 670 euro

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Minx do 29 nov 2012 - 1:46

Wij hadden toen een vlucht van 500 euro, was in 2009. Heen in mei en terug in juni
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  iloverocknroll1984 do 29 nov 2012 - 4:02

Kijk eens bij Arkefly, die heeft goedkope pakketreizen van vlucht + hotel. Zelfs met KLM ben ik nu niet meer dan 1000 euro pp kwijt voor appartement en vlucht. Alleen niet all-inclusive, volgens mij doen veel mensen dat niet voor Curacao en als je een appartementje huurt kan je ook af en toe zelf koken ipv elke dag uit eten om de kosten binnen de perken te houden.

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Inge do 29 nov 2012 - 4:07

wij zijn toen een keer D reizen binnen gestapt om te informeren naar een vakantie, gingen naar buiten met een 12 daagse reis naar Bonaire voor 550,- pp (vlucht, appartement en ontbijt elke ochtend). Konden toen kiezen voor dezelfde prijs voor Bonaire of voor Curacao en hadden gekozen voor Bonaire.
Was in juni 2009
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 4:51

Ik zou ook niet alleen kijken om vanaf Schiphol te vliegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  minoessepoes do 29 nov 2012 - 5:12

Toen wij zijn gegaan had KLM werelddeal aanbiedingen en konden we voor 500euro vliegen. Een pakketreis via D-reizen was alleen echt nog goedkoper, toen betaalde we iets van 700euro voor 12 dagen inclusief vlucht, transfer en appartement. Wij zater er trouwens rond deze tijd van het jaar en dan is het regenseizoen, totaal geen last van gehad, maar je kan een dagje regen hebben als je pecht hebt. In deze periode is het dan ook wat goedkoper. Als je rond de feestdagen wil gaan betaal je de hoofdprijs en ook in de schoolvakanties is het een stuk duurder, maar als je daar omheen kan plannen valt het best mee.

Wij zaten op aanraden van vrienden die op Curacao wonen in Morena resort in een appartement. All inclusive zie je niet zo veel op Curacao, ik hou er sowieso absoluut niet van, dus zou er ook niet snel voor kiezen. Boodschappen doen is inderdaad vrij duur, uit eten gaan kost ongeveer hetzelfde, dus de keus was snel gemaakt. Wij hebben daar erg lekker gegeten.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Prosecco do 29 nov 2012 - 5:42

Minx schreef:Wij hadden toen een vlucht van 500 euro, was in 2009. Heen in mei en terug in juni

Diezelfde actie is nu 550 euro
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Niki do 29 nov 2012 - 6:41

Mocht je interesse hebben in een appartement op Curacao. Kijk eens op http://maravillaappartementen.come2me.nl
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 7:46

Wij waren een maand voor €900 p.p (ticket en appartement).

Dat was december/januari 2009/2010

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Caribbeanlover do 29 nov 2012 - 8:27

Ik heb wel eens gekeken voor een vakantie daarheen en dan all in. Dat is echt veels te duur voor ons iig en voor diezelfde prijs en heel vaak ook een stuk minder kan ik elders ook aan een mooi strand vertoeven op de DR en Mexico. Dus daar kiezen wij liever voor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Blond do 29 nov 2012 - 10:45

All inclusieve naar Curaçao lijkt me helemaal niets. Je hebt daar zoveel leuke restaurantjes dat het veel leuker is om steeds een nieuw restaurant uit te proberen. Uit eten gaan is ook niet duur.

Mijn ticket was in 2008 630 euro, maar dat was een 3 maand ticket (k ging toen stage lopen), die zijn duurder dan als je kort verblijft. Mijn vriendinnen bleven 2 weken langer en die waren 900 euro kwijt voor het ticket. Die hadden net een 6 maand ticket namelijk. Ik vloog destijds met Martinair, die vliegt niet meer op Curaçao.

Ik kan vliegen met Arke niet aanbevelen, wat een klote maatschappij. Betaal liever wat meer zodat ik met de KLM kan vliegen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Minx do 29 nov 2012 - 11:15

Ik denk dat all in een beetje hetzelfde voelt als all in in Nederland boeken smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Caribbeanlover do 29 nov 2012 - 21:38

Ik denk dat daar wel een groot verschil in zit hoor, bovendien is het uitzicht veel mooier. All in hier heb ik nog nooit gezien eigenlijk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 21:38

Chance schreef:

Ik kan vliegen met Arke niet aanbevelen, wat een klote maatschappij. Betaal liever wat meer zodat ik met de KLM kan vliegen.

Ik heb juist super ervaringen met Arkefly. Vlogen heen en terug op tijd en het ticket was goedkoop €540 in december. KLM en Martinair (die vlogen toen nog) hadden beide vertraging op de terugweg en wij niet :P

(maar goed, moment opnames haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Caribbeanlover do 29 nov 2012 - 21:40

Chance schreef:All inclusieve naar Curaçao lijkt me helemaal niets. Je hebt daar zoveel leuke restaurantjes dat het veel leuker is om steeds een nieuw restaurant uit te proberen. Uit eten gaan is ook niet duur.

Mijn ticket was in 2008 630 euro, maar dat was een 3 maand ticket (k ging toen stage lopen), die zijn duurder dan als je kort verblijft. Mijn vriendinnen bleven 2 weken langer en die waren 900 euro kwijt voor het ticket. Die hadden net een 6 maand ticket namelijk. Ik vloog destijds met Martinair, die vliegt niet meer op Curaçao.

Ik kan vliegen met Arke niet aanbevelen, wat een klote maatschappij. Betaal liever wat meer zodat ik met de KLM kan vliegen.

Chance, newsflash...................... Martinair vliegt helemaal niet meer alleen nog vrachtvervoer jammer genoeg. Vond ze echt goed, goede service etc. Dit jaar dan maar met Arke, zat niks anders op. Is mij goed bevallen, aardig personeel ed dus het kan ook anders. Met KLM kon ook naar de cariben, maar dan ga je eerst via Parijs en dan Atlanta dus ben je extra lang onderweg dus dan kies ik liever voor Arke ook al is de kans er dat het kut kan zijn. Ik ga niet meer betalen voor KLM (die vaak duurder is dan Arke) zodat ik beter vlieg. Dan zit ik het wel ff uit met Arke mocht het niet fijn zijn, zolang ik maar veilig aan kom is het prima.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Blond do 29 nov 2012 - 22:02

Caribbeanlover schreef:
Chance schreef:All inclusieve naar Curaçao lijkt me helemaal niets. Je hebt daar zoveel leuke restaurantjes dat het veel leuker is om steeds een nieuw restaurant uit te proberen. Uit eten gaan is ook niet duur.

Mijn ticket was in 2008 630 euro, maar dat was een 3 maand ticket (k ging toen stage lopen), die zijn duurder dan als je kort verblijft. Mijn vriendinnen bleven 2 weken langer en die waren 900 euro kwijt voor het ticket. Die hadden net een 6 maand ticket namelijk. Ik vloog destijds met Martinair, die vliegt niet meer op Curaçao.

Ik kan vliegen met Arke niet aanbevelen, wat een klote maatschappij. Betaal liever wat meer zodat ik met de KLM kan vliegen.

Chance, newsflash...................... Martinair vliegt helemaal niet meer alleen nog vrachtvervoer jammer genoeg. Vond ze echt goed, goede service etc. Dit jaar dan maar met Arke, zat niks anders op. Is mij goed bevallen, aardig personeel ed dus het kan ook anders. Met KLM kon ook naar de cariben, maar dan ga je eerst via Parijs en dan Atlanta dus ben je extra lang onderweg dus dan kies ik liever voor Arke ook al is de kans er dat het kut kan zijn. Ik ga niet meer betalen voor KLM (die vaak duurder is dan Arke) zodat ik beter vlieg. Dan zit ik het wel ff uit met Arke mocht het niet fijn zijn, zolang ik maar veilig aan kom is het prima.

Lees jij wel goed?

En je kan rechtstreeks op Curacao vliegen met KLM.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Caribbeanlover vr 30 nov 2012 - 1:22

Excuse me lady, niet gelezen idd, mijn oprechte gemeende excuses hoor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Minx za 1 dec 2012 - 1:36

Caribbeanlover schreef:Excuse me lady, niet gelezen idd, mijn oprechte gemeende excuses hoor.

Meen je dit? Want het staat er wel echt super sarcastisch....
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Guus zo 2 dec 2012 - 0:02

Het eten in de supermarkt is btw best te doen, maar dan met je A niet naar de AH gaan en B producten van het eiland zelf en zuid amerika kiezen ipv de vs en europa! Centrum en vreugdenhill zijn aan te raden!

Verder kan je all inclusive maar dat us niet gebruikelijk op het eiland, om kosten te drukken zou je ook eens op marktplaats kunnen kijken, verl mensen met een appartement of vakantiehuis verhuren daar.

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Caribbeanlover zo 2 dec 2012 - 2:33

All in is daar veels te duur dus kan je dat daar beter niet doen. Wil je perse all in, dan kan je dat beter in Cuba, Mexico, Dominicaanse Republiek doen of zelfs Jamaica (maar dat is ook wel vrij duur wil je een beetje luxe 4 of 5 sterren sowieso zitten).

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Snoopy zo 2 dec 2012 - 4:02

Wanneer wil je gaan? Voor 500 euo heb je nu een ticket bij arke fly, maar vertrek moet wel voor eind januari zijn. En voor dinsdag boeken, anders is het 50 euro meer.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Caribbeanlover zo 2 dec 2012 - 4:33

Nou die 50 scheelt dan ook amper wat. Bovendien kunnen de prijzen oplopen,als je bijv. in mei wilt gaan kan het ineens een hele andere prijs zijn.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Snoopy zo 2 dec 2012 - 5:19

Caribbeanlover schreef:Nou die 50 scheelt dan ook amper wat. Bovendien kunnen de prijzen oplopen,als je bijv. in mei wilt gaan kan het ineens een hele andere prijs zijn.

Ik zeg toch ook dat ze voor eind januari moet vertrekken?
Ik vind 50 euro anders aardig wat, stel dat je met z'n tweeën gaat is het al weer 100 euro.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe goedkoop reis maken naar curacao? Empty Re: Hoe goedkoop reis maken naar curacao?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum