Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
We kunnen met z'n allen altijd eens een poging wagen, lukt het niet, dan lukt het niet, maar wie weet lukt het toch wel
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:He niet gelijk zo aanvallend he mevrouw
Ik?
Moet ik nu echt weer beginnen over mijn buurvrouw?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:He niet gelijk zo aanvallend he mevrouw
Ik?
Doe es?
Gast- Gast
Purple schreef:Er worden al jaren gespeculeerd over een grote Yes meeting maar het is nog nooit zo ver gekomen.Jordana schreef:Het lijkt me ook ontzettend moeilijk om zoiets in gang te zetten..
Ja daarom ook....
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:He niet gelijk zo aanvallend he mevrouw
Ik?
Doe es?
Shit was was het ook alweer... Nee mijn buurvrouw van 3 achter, 5 hoog, 6e huis van rechts
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:He niet gelijk zo aanvallend he mevrouw
Ik?
Doe es?
Shit was was het ook alweer... Nee mijn buurvrouw van 3 achter, 5 hoog, 6e huis van rechts
Ow die! Dan begrijp ik het helemaal. Die geef ik zelf ook altijd de schuld van alles.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:He niet gelijk zo aanvallend he mevrouw
Ik?
Doe es?
Aan de linkerkant van de straat had wat met de buurman van 6 hoog, 4 de linker en het 12 huis van boven?
Jordana- Ratel
Maar Jordana, wist je al dat die het doet met die vrouw van achter de supermarkt, in die groezelige flat 10 hoog en 6e van rechts, met dat balkon op het zuiden, die die foeilelijke gordijnen heeft hangen?
Zwoesj- Ratel
Ja zeg, wordt er nou zomaar over mij geroddeld? Mooi is dat.Zwoesj schreef:Maar Jordana, wist je al dat die het doet met die vrouw van achter de supermarkt, in die groezelige flat 10 hoog en 6e van rechts, met dat balkon op het zuiden, die die foeilelijke gordijnen heeft hangen?
Gast- Gast
Ooo is die buurman jouw vent? Offe...
Zwoesj- Ratel
Maple schreef:Ja zeg, wordt er nou zomaar over mij geroddeld? Mooi is dat.Zwoesj schreef:Maar Jordana, wist je al dat die het doet met die vrouw van achter de supermarkt, in die groezelige flat 10 hoog en 6e van rechts, met dat balkon op het zuiden, die die foeilelijke gordijnen heeft hangen?
Maple, Bemoei je er is niet mee zeg... Dit gaaat helemaal niet over jou
Jordana- Ratel
Lijkt mij erg leuk, een dagcafemeeting En als er gewoon een leuke groep mensen komt heb ik het er best voor over om naar het midden van het land te reizen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien kom ik ook wel als er een dagcafe meeting wordt gehouden :-)
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Zullen we gewoon eens een gok wagen? Wie willen eventueel helpen om het op te zetten? Niet iets voor jou Jordana?
Zwoesj- Ratel
Ik woon 't zesde huis van rechts, nouja, het vijfde maar misschien kan Zwoesj niet tellen, woon niet tienhoog maar vierhoog, maarja, misschien kan Zwoesj dus écht niet tellen, heb een balkon op het zuiden, en tsja mijn gordijnen, da's een kwestie van smaak, natuurlijk. Neee.... dit kan niet anders, dit gaat over mijJordana schreef:Maple schreef:Ja zeg, wordt er nou zomaar over mij geroddeld? Mooi is dat.Zwoesj schreef:Maar Jordana, wist je al dat die het doet met die vrouw van achter de supermarkt, in die groezelige flat 10 hoog en 6e van rechts, met dat balkon op het zuiden, die die foeilelijke gordijnen heeft hangen?
Gast- Gast
Maple schreef:Ik woon 't zesde huis van rechts, nouja, het vijfde maar misschien kan Zwoesj niet tellen, woon niet tienhoog maar vierhoog, maarja, misschien kan Zwoesj dus écht niet tellen, heb een balkon op het zuiden, en tsja mijn gordijnen, da's een kwestie van smaak, natuurlijk. Neee.... dit kan niet anders, dit gaat over mijJordana schreef:Maple schreef:Ja zeg, wordt er nou zomaar over mij geroddeld? Mooi is dat.Zwoesj schreef:Maar Jordana, wist je al dat die het doet met die vrouw van achter de supermarkt, in die groezelige flat 10 hoog en 6e van rechts, met dat balkon op het zuiden, die die foeilelijke gordijnen heeft hangen?
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Zullen we gewoon eens een gok wagen? Wie willen eventueel helpen om het op te zetten? Niet iets voor jou Jordana?
Ik mag ook noooooiiiiiittttttt iets....
Gast- Gast
Maple schreef:Ik woon 't zesde huis van rechts, nouja, het vijfde maar misschien kan Zwoesj niet tellen, woon niet tienhoog maar vierhoog, maarja, misschien kan Zwoesj dus écht niet tellen, heb een balkon op het zuiden, en tsja mijn gordijnen, da's een kwestie van smaak, natuurlijk. Neee.... dit kan niet anders, dit gaat over mijJordana schreef:Maple schreef:Ja zeg, wordt er nou zomaar over mij geroddeld? Mooi is dat.Zwoesj schreef:Maar Jordana, wist je al dat die het doet met die vrouw van achter de supermarkt, in die groezelige flat 10 hoog en 6e van rechts, met dat balkon op het zuiden, die die foeilelijke gordijnen heeft hangen?
Zooo en bedankt Maple, dat je mijn rekenkunsten in diskrediet brengt hier
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Zullen we gewoon eens een gok wagen? Wie willen eventueel helpen om het op te zetten? Niet iets voor jou Jordana?
Samen met jou Zwoesj?
Het maakt mij niets uit... Ik wil gerust helpen
Jordana- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Zullen we gewoon eens een gok wagen? Wie willen eventueel helpen om het op te zetten? Niet iets voor jou Jordana?
Met zn 3en dan, moeten we eigenlijk Maple ook nog erbij hebben, dan hebben we uit ieder deel van het land zo ongeveer iemand in de ploeg (alleen regio amsterdam dan nog niet)
Zwoesj- Ratel
Jordana schreef:Zwoesj schreef:Zullen we gewoon eens een gok wagen? Wie willen eventueel helpen om het op te zetten? Niet iets voor jou Jordana?
Samen met jou Zwoesj?
Hmm.. Of je moet niet met mij willen samenwerken, dan schuif ik ABE naar voren aangezien die zich al gepasseerd voelde
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Jordana schreef:Zwoesj schreef:Zullen we gewoon eens een gok wagen? Wie willen eventueel helpen om het op te zetten? Niet iets voor jou Jordana?
Samen met jou Zwoesj?
Hmm.. Of je moet niet met mij willen samenwerken, dan schuif ik ABE naar voren aangezien die zich al gepasseerd voelde
ABE moet niet zo zeuren anders ga ik haar mailbox helemaal volspammen met mails
Maar samen werken met jou ja hoor waarom niet
Jordana- Ratel
Zwoesj schreef:Maple schreef:Ik woon 't zesde huis van rechts, nouja, het vijfde maar misschien kan Zwoesj niet tellen, woon niet tienhoog maar vierhoog, maarja, misschien kan Zwoesj dus écht niet tellen, heb een balkon op het zuiden, en tsja mijn gordijnen, da's een kwestie van smaak, natuurlijk. Neee.... dit kan niet anders, dit gaat over mijJordana schreef:Maple schreef:Ja zeg, wordt er nou zomaar over mij geroddeld? Mooi is dat.Zwoesj schreef:Maar Jordana, wist je al dat die het doet met die vrouw van achter de supermarkt, in die groezelige flat 10 hoog en 6e van rechts, met dat balkon op het zuiden, die die foeilelijke gordijnen heeft hangen?
Zooo en bedankt Maple, dat je mijn rekenkunsten in diskrediet brengt hier
Hahaha, sorry
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Zullen we gewoon eens een gok wagen? Wie willen eventueel helpen om het op te zetten? Niet iets voor jou Jordana?
Met zn 3en dan, moeten we eigenlijk Maple ook nog erbij hebben, dan hebben we uit ieder deel van het land zo ongeveer iemand in de ploeg (alleen regio amsterdam dan nog niet)
Dat kan ook inderdaad. Noorden, zuiden, westen, oosten en midden? Wozes, zelfs binnen het bedrijf waar ik werk hebben we niet zoveel regio's
Gast- Gast
Ik zit er nog eens over na te denken.
Noord - ABE
Zuid - Jordana
West - Maple
Oost - Zwoesj
Noord - ABE
Zuid - Jordana
West - Maple
Oost - Zwoesj
Gast- Gast