Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Dag dames!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, dat is een goed idee. We moeten natuurlijk wel met een plan komen voor we het idee daadwerkelijk lanceren. Anders loopt het net zo af als alle noorden-meetings. De intentie is er, het idee is altijd ietwat moeilijk. En daardoor gaat het meestal ook niet door. En dat is jammer, omdat er wel continu moeite in wordt gestoken.
Dan lijkt het me handig om emailadressen uit te wisselen? Dat ligt natuurlijk geheel aan Maple en Jordana of ze mee willen denken e.d.
Dan lijkt het me handig om emailadressen uit te wisselen? Dat ligt natuurlijk geheel aan Maple en Jordana of ze mee willen denken e.d.
Gast- Gast
Merai schreef:Dag dames!
Hoi Merai!!! Hoe is ie!?
Ga je ook mee meeten als we gaan meeten met het dagcafé?
Gast- Gast
Zullen wij alvast uitwisselen, dat we in ieder geval, met hen, erover kunnen gaan mailen?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Zullen wij alvast uitwisselen, dat we in ieder geval, met hen, erover kunnen gaan mailen?
Vind ik goed. Stuur maar een PM, dan stuur ik weer terug. En nee, ik wil geen Proudmama via PM
Gast- Gast
Pm is te moe om te Pmmen hoor, dus ik bemoei me er niet meeAngel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Zullen wij alvast uitwisselen, dat we in ieder geval, met hen, erover kunnen gaan mailen?
Vind ik goed. Stuur maar een PM, dan stuur ik weer terug. En nee, ik wil geen Proudmama via PM
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Dag dames!
Hoi Merai!!! Hoe is ie!?
Daar ben ik altijd voor in! Het gaat wel goed met me maar heb onwijze rugpijn, morgen naar de huisarts om een hernia uit te sluiten en vrijdag naar de manueel therapeut..
Merai- Ratel
ProudMama schreef:Pm is te moe om te Pmmen hoor, dus ik bemoei me er niet meeAngel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Zullen wij alvast uitwisselen, dat we in ieder geval, met hen, erover kunnen gaan mailen?
Meis, lekker gaan slapen. Rust pakken. Dat verdien jij en jouw kleintjes! We moeten nog even een paar weken volhouden. Jij , maar wij ook. Want we leven met jou mee, natuurlijk!
Gast- Gast
Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Dag dames!
Hoi Merai!!! Hoe is ie!?
Daar ben ik altijd voor in! Het gaat wel goed met me maar heb onwijze rugpijn, morgen naar de huisarts om een hernia uit te sluiten en vrijdag naar de manueel therapeut..
Oef, een hernia. Dat is altijd zuur. Ik hoop dat het meevalt bij de ha.
Gast- Gast
Ik duim voor je dat het mee valt Merai
Zwoesj- Ratel
Thanx ladies, ik hoop het ook!
PM, ik heb je verhaal een beetje gevolgd en wat fijn dat je gewoon weer thuis bent nu! Ik hoop dat die twee kleintjes van jullie nog even lekker bij hun mama kruipen!
PM, ik heb je verhaal een beetje gevolgd en wat fijn dat je gewoon weer thuis bent nu! Ik hoop dat die twee kleintjes van jullie nog even lekker bij hun mama kruipen!
Merai- Ratel
Ik zit nu via m'n iPhone te forummen dus ben niet zo snel meer. Maar ik denk dat ik misschien wel mee wil doen, als jullie meer plannen hebben, pm ze maar (ook maar naar Jordana, aangezien zij ook op de hoogte gehouden wilde worden). Ik ben morgen van 8 tot 8 van huis dus zal niet veel aanwezig zijn morgen
Gast- Gast
ABE en ik hebben nu elkaars msn, weet niet of jullie dat beiden ook hebben? Dan kunnen we die misschien naar elkaar pmen
Zwoesj- Ratel
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: