Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Grrrr! Het gereedschap van de vriend van mijn moeder staat hier al een aantal weken. Nu wil ze het ophalen, maar het moet wel wanneer het haar uitkomt en anders kom ik het maar even langsbrengen. Nou nee, want het staat hier al weken en ik ga niet vliegen voor haar. Als het mij ook uitkomt, dan kan ze het komen halen. Maar morgen niet.
Gast- Gast
Caroow schreef:Dat ik onverklaarbaar lui ben en hoe jullie dag was..
En hoe komt het?
Mijn dag was druk...
Zwoesj: Ik kom uit brabant!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Caroow schreef:Dat ik onverklaarbaar lui ben en hoe jullie dag was..
Mijn dag was heerlijk! Ik mocht zelfs een half uurtje eerder weg van m'n lieve collega en heb heerlijk gewerkt met d'r. Na de altijd zware dinsdag met continu inval vind ik het heerlijk om op de woensdag met m'n vaste oude vertrouwde collegaatje te werken...
Gast- Gast
Ik ben even weg, ik kom uit Groningen trouwens, niet echt bij elkaar in de buurt dus
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Slapen heeft geen prioriteit Het is belangrijker dat ik vanavond wat anders doe dan bankhangen. En, ik hoef pas om half 8 op te staan, dus ik hoef niet heel vroeg op bed.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kom uit Zuid-Holland en ik ben ongetwijfeld de overtreffende trap van die plank die ABE is, dus ik kijk wel toeZwoesj schreef:Jordana, uit welk deel van het land kom jij? Maple, niets voor jou, salsadansen?
Gast- Gast
Misschien ergens in het midden van het land? Utrecht ofzo? Kunnen we er misschien een gezellige dag van maken met als afsluiting een feest ik roep maar wat
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Misschien ergens in het midden van het land? Utrecht ofzo? Kunnen we er misschien een gezellige dag van maken met als afsluiting een feest ik roep maar wat
Zou gezellig zijn!
Jordana- Ratel
Ik wil ook een keer naar een meeting maar dan wel naar eentje waar zeker 10 mensen zijn!
Gast- Gast
Durf je het ook aan als het een deels salsa meeting zou worden Purple?
Zwoesj- Ratel
Ja ik wil ook een keer naar een meeting!
Caroow- Lady Post-a-lot
ABE ik geef je groot gelijk!
sbs6 meest 25 hilarische tv-momenten
sbs6 meest 25 hilarische tv-momenten
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik wil best naar een dagcafémeeting, zeg ik nu met m'n grote mond hoor, maar ik vrees dat een salsameeting niet helemaal mijn ding is...
Gast- Gast
Daarom kaart ik al deels aan Degene die het leuk vinden kunnen dan 's avonds blijven hangen voor het salsafeest ofzo
*Brainstormt vrolijk erop los*
*Brainstormt vrolijk erop los*
Zwoesj- Ratel
Mijne ook niet.Maple schreef:Ik wil best naar een dagcafémeeting, zeg ik nu met m'n grote mond hoor, maar ik vrees dat een salsameeting niet helemaal mijn ding is...
Gast- Gast
Purple schreef:Mijne ook niet.Maple schreef:Ik wil best naar een dagcafémeeting, zeg ik nu met m'n grote mond hoor, maar ik vrees dat een salsameeting niet helemaal mijn ding is...
Maar ik wil wel een meeting waar jij en maple komen
Jordana- Ratel
Is er wel animo voor een dagcafe meeting?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Is er wel animo voor een dagcafe meeting?
Lijkt mij leuk!
Caroow- Lady Post-a-lot
Haha, ik vind het dooooooodeng. D'r is niet voor niks nog nooit een minimeet geweest tussen Marin en mij, terwijl we het al jaren roepen
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Is er wel animo voor een dagcafe meeting?
Jawel, maar waar wil je dat gaan doen? Dat wordt voor ons noordelingen echt een K-reis om te ondernemen. En voor de mensen uit Limboland ook.
Gast- Gast
He niet gelijk zo aanvallend he mevrouw
Zwoesj- Ratel
Het lijkt me ook ontzettend moeilijk om zoiets in gang te zetten..
Jordana- Ratel
Waarom vind ik het zo moeilijk om zo keihard te zijn?
Eigenlijk wilde ik mijn moeder sturen:"Maak van jouw probleem niet mijn probleem. Ik kan morgen niet en dus kun je morgen de spullen ook niet halen. En als je het zo graag had willen hebben, had het weken geleden direct meegenomen. Ik heb aangegeven dat ze hier in de weg stonden. Nu kan ik niet, maar word er van mij wel verwacht dat ik mijn plannen omgooi, omdat jullie nu iets moeten repareren".
In plaats daarvan stuur ik:"Ik bedoel het niet verkeerd, maar....".
Eigenlijk wilde ik mijn moeder sturen:"Maak van jouw probleem niet mijn probleem. Ik kan morgen niet en dus kun je morgen de spullen ook niet halen. En als je het zo graag had willen hebben, had het weken geleden direct meegenomen. Ik heb aangegeven dat ze hier in de weg stonden. Nu kan ik niet, maar word er van mij wel verwacht dat ik mijn plannen omgooi, omdat jullie nu iets moeten repareren".
In plaats daarvan stuur ik:"Ik bedoel het niet verkeerd, maar....".
Gast- Gast
Er worden al jaren gespeculeerd over een grote Yes meeting maar het is nog nooit zo ver gekomen.Jordana schreef:Het lijkt me ook ontzettend moeilijk om zoiets in gang te zetten..
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: