Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?

+3
Tiana
JustMeDaan
limbogirl82
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?  Empty Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?

Bericht  limbogirl82 wo 5 jun 2013 - 20:36

Hallo
Morgen ga ik een dagje naar Tilburg met vriendlief,
Beetje shoppen voor z'n verjaardag en verder zien we wel.
Iemand nog een leuk ander idee ? Of weet iemand een leuk eettentje?
We blijven overnachten en gaan zaterdag dan naar de Beekse Bergen.

Fijn weekend alvast!

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?  Empty Re: Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?

Bericht  JustMeDaan do 6 jun 2013 - 0:36

Ik raad De Sinjoor aan, op de oude markt. Niet erg duur, maar wel erg lekker.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?  Empty Re: Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?

Bericht  Tiana do 6 jun 2013 - 0:49

Je kunt lekker eten bij Happy Italy, is pas open, maar nu al zeer druk bezocht! We moesten een kwartiertje wachten op een tafeltje, maar het eten was het waard! Hier kun je ook lunchen overigens.

Verder kun je bij de Havana lekker eten, ook lunchen.

Oh en loop ook zeker naar de Intermezzo voor een lekker ijsje! I love you

Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?  Empty Re: Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?

Bericht  Cow do 6 jun 2013 - 11:00

Pino's! Heerlijke wereldgerechten voor weinig!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?  Empty Re: Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?

Bericht  Toet do 6 jun 2013 - 13:10

Happy Italy (Aan het einde van de winkelstraat/heuvelstraat) is inderdaad een aanrader! Heel goedkoop, leuke locatie, mooi tentje en goed eten. De kans is er inderdaad wel dat je even moet wachten. Havana (op de Heuvel) is lekker & goedkoop, daarnaast zit café Karel/Las Tapas voor lekkere tapas, ook niet zo duur en je hebt ook nog leuke sushi tentjes. En de terrassen bij Bolle/Brandpunt (Piusplein) zijn erg leuk en gezellig om 's middags wat te drinken of te lunchen ofzo.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?  Empty Re: Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?

Bericht  Nyx do 6 jun 2013 - 18:30

Sinds dit topic vraag ik me af hoe de straat heet die richting de parkeergarage van de 013 loopt. Ik heb daar jaren geleden regelmatig gezeten, vond dat een zeer gezellig straatje.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?  Empty Re: Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?

Bericht  Nietjuuh vr 7 jun 2013 - 6:17

Nyx schreef:Sinds dit topic vraag ik me af hoe de straat heet die richting de parkeergarage van de 013 loopt. Ik heb daar jaren geleden regelmatig gezeten, vond dat een zeer gezellig straatje.

Dit is de korte heuvel, zitten idd leuke tentjes om even te borrelen.
Nietjuuh
Nietjuuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?  Empty Re: Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?

Bericht  Tiana vr 7 jun 2013 - 7:33

Toet schreef:Happy Italy (Aan het einde van de winkelstraat/heuvelstraat) is inderdaad een aanrader! Heel goedkoop, leuke locatie, mooi tentje en goed eten. De kans is er inderdaad wel dat je even moet wachten. Havana (op de Heuvel) is lekker & goedkoop, daarnaast zit café Karel/Las Tapas voor lekkere tapas, ook niet zo duur en je hebt ook nog leuke sushi tentjes. En de terrassen bij Bolle/Brandpunt (Piusplein) zijn erg leuk en gezellig om 's middags wat te drinken of te lunchen ofzo.

Goed gesetteld zo te zien! Very Happy
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?  Empty Re: Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?

Bericht  Toet vr 7 jun 2013 - 9:04

Ja zeker! Tilburg is zo'n leuke stad! Ik voel me er helemaal thuis en gelukkig :cheering:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?  Empty Re: Wat doen in Tilburg? Leuk, niet te duur restaurantje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum