koorts
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
koorts
vorige week woensdag kreeg ik opeens weer wondroos, donderdag begonnen met antibiotica nadat ik afspraak had gehad bij de infectioloog.
zaterdag naar de huisartsenpost geweest omdat antibiotica niet aansloeg, kreeg andere antbiotica en predinison gehad, heb al eerder wondroos gehad en daar ging de koorts van weg, nu heb ik nog steeds overdag niet echt koorts maar wel verhoging van 38,5 normaal is mijn temperatuur gewoon 37,2 of zo, moet nu wel zeggen dat ik een flinke aanval van wondroos heb gehad mijn gezicht was helemaal opgezwollen en mijn hele oog zat dicht. twijl nu of ik nog weer naar de dokter moet, verschijnselen van de wondroos zijn wel bijna weg, zo niet naar de dokter zouden jullie gaan werken met die verhoging?
dank jullie wel alvast
zaterdag naar de huisartsenpost geweest omdat antibiotica niet aansloeg, kreeg andere antbiotica en predinison gehad, heb al eerder wondroos gehad en daar ging de koorts van weg, nu heb ik nog steeds overdag niet echt koorts maar wel verhoging van 38,5 normaal is mijn temperatuur gewoon 37,2 of zo, moet nu wel zeggen dat ik een flinke aanval van wondroos heb gehad mijn gezicht was helemaal opgezwollen en mijn hele oog zat dicht. twijl nu of ik nog weer naar de dokter moet, verschijnselen van de wondroos zijn wel bijna weg, zo niet naar de dokter zouden jullie gaan werken met die verhoging?
dank jullie wel alvast
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Re: koorts
38,5 is koorts hoor, dat is geen verhoging. Gebruik je het antibioticum en de prednison nog?
Gast- Gast
Normaal lichaamstemperatuur zit rond de 37 graden. Rond de 37,7 begint men over verhoging te spreken. Alles boven de 38 graden word koorts.
Ik zit altijd lager dan 37 graden.
Ik zit altijd lager dan 37 graden.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Dijn82 schreef:38,5 is koorts hoor, dat is geen verhoging. Gebruik je het antibioticum en de prednison nog?
ja ik moet nog twee dagen prednison slikken en vier dagen antibiotica
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
banjer49 schreef:Dijn82 schreef:38,5 is koorts hoor, dat is geen verhoging. Gebruik je het antibioticum en de prednison nog?
ja ik moet nog twee dagen prednison slikken en vier dagen antibiotica
Dan zou ik dat even aankijken en als je temperatuur daarna nog steeds zo hoog blijft of als het nu nog hoger wordt, naar de dokter.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: