Kat en koorts?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kat en koorts?
Kan dat? Hij heeft een niet ontstoken vechtwond maar eet niet. Drinken doet hij niet thuis dus dat is niet te controleren. Ook is hij elke dag binnen aan het slapen als ik thuis kom. Wil er vrijdag mee naar de dierenarts ( ivm net nieuwe baan) of moet het eerder? Wond doet geen pijn als ik eraan zit en hij is vrolijk.
Gast- Gast
Re: Kat en koorts?
een kat kan zeker koorts hebben en hier moet je heel erg mee uitkijken. Even zo uit mijn hoofd is tussen de 38 en 39 graden normaal voor een kat en vanaf 40 graden moet een kat al met spoed naar de dierenarts. Dus heel erg mee uitkijken!
en met een ontstoken wond ga je toch sowieso naar de dierenarts daar wacht je geen 4 dagen mee. Dan kan het beestje allang een bloedvergiftiging hebben.
en met een ontstoken wond ga je toch sowieso naar de dierenarts daar wacht je geen 4 dagen mee. Dan kan het beestje allang een bloedvergiftiging hebben.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Er staat NIET ontstoken..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Even een heel stom idee maar is dit niet meetbaar ? Evt met een koorts meter wat wij ook gebruiken ???
Gast- Gast
ik krijg in bek en oor en onder oksel met een mende ding geen uitslag. Stomme da is ivm vakantie pas vrijdag weer open voor het zien van dierenStuiterbal schreef:Even een heel stom idee maar is dit niet meetbaar ? Evt met een koorts meter wat wij ook gebruiken ???
Gast- Gast
Als je je kat iets geeft wat het heeeeel lekker vindt, eet hij/zij het dan wel? Het drinken is met dit weer toch zeker ook niet onbelangrijk.... Wellicht even binnenhouden om te controleren of er uberhaupt gegeten of gedronken wordt? Voor hetzelfde geld krijgt je kat ergens anders eten aangeboden en hoeft hij het eten daarom niet. Daarnaast kunnen katten heel lang doen of het goed met ze gaat, als ze "ziek" tonen is het vaak al best mis.... Kun je geen andere dierenarts bellen om advies te vragen? Je hoeft niet direct langs te gaan...
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Da al gebeld en die is van mening dat ik het moet aankijken tot vrijdag. Rosbief eet hij wel dus dat lijkt me wel goed en hij is nu ook wel levendig maar het is een herfstkat en dus heel mager en hij kan niets missen en je ziet nu al dat hij afvalt. Water drinkt hij ondanks de bak niet binnen. Daarom morgen toch maar naar buiten doen? Krijgt ma's nog iets binnen.
Gast- Gast
Temp meten is een ramp bij katten. Dat moet namelijk anaal.... Nou krijg dat maar eens voor elkaar met 1 persoon. Wij moesten heb ook doen toen een van de katten ziek was. Was heel zielig die was toen 10 wkn en ziek. En dat was al een ramp volgens mij is een kat in bad doen nog makkelijker....
Oeps niet goed gelezen, ben niet helemaal scherp meer. heb nu al 12 dagen achter elkaar gewerkt/stage gelopen dus vergeef je me
Oeps niet goed gelezen, ben niet helemaal scherp meer. heb nu al 12 dagen achter elkaar gewerkt/stage gelopen dus vergeef je me
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vergeef je. Omdat hij er niet aan krabben kan omdat het net achter zijn oor zit kijk ik het een dag aan, qua gedrag.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:ik krijg in bek en oor en onder oksel met een mende ding geen uitslag. Stomme da is ivm vakantie pas vrijdag weer open voor het zien van dierenStuiterbal schreef:Even een heel stom idee maar is dit niet meetbaar ? Evt met een koorts meter wat wij ook gebruiken ???
Gewoon in zn kont?
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: