Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

onrustig

+2
BJA
Sterre
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 2:56

Sterre, ik vermoed niet dat het iets anders is dan een uiting van vermoeidheid/stress, zonder dat ik daarbij me ook echt geheel opgefokt voel, zegmaar. Het is nog tot eind juni gekkenhuis op m'n werk en daarna wat rustiger, maar ik zit gewoon met een team die niet werkt als team en ik ben daarin eigenlijk te lief (als ik mijn 2 managers mag geloven). Ik mag de teugels strakker aantrekken voor de 2 stagiairs en de vaste medewerker en dat doe ik niet, met als gevolg dat ik veel extra taken op me neem en zij soms komen en gaan wanneer het hen uitkomt. Dat moet afgelopen zijn, want ik raak daardoor soms echt in non-discussies met deze 3 collega's en ik pak het dan uiteindelijk wel op, omdat ik die verantwoordelijkheid wel voel als leidinggevende van het team.

Ja, ik heb vaak op zondagavond dat ik over werk nadenk/droom en dat ik dan een beetje last krijg van ademhaling, maar niet als in hyperventilatie hoor. Misschien is dit wel gewoon een soort van bijkommoment, omdat ik de afgelopen maanden erg druk was met processen monitoren, analyseren, herschrijven en een nieuwe taakverdeling maken. Dat heeft heel veel extra uren gekost en eindelijk is de enorme achterstand weggewerkt, maar daarnaast ben ik er weer bij gaan studeren en dat valt zwaarder dan verwacht. Ik had in gedachten om dan tijdelijk even 32 uur te werken, zodat ik ook 1/2 dagen aan studie kon besteden. In praktijk is dit 50 uur werken geworden en daarnaast dus studie ertussendoor fietsen. Dat is best goed te doen voor een aantal weken, maar niet voor een aantal maanden. Ik kijk uit naar het einde van deze Master Class, want die laat ik niet schieten. Het is een eenmalige kans en kan een onderzoek doen dat me geweldig lijkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 3:11

Oh, balen om te horen... Ik zou zeggen: neem je rust en voel je absoluut niet schuldig, als je tegen de vlakte gaat is er toch wel degelijk iets aan de hand, daar mag je best even aan toegeven. Ik snap het wel heel goed hoor, voel me ook altijd direct schuldig als mijn leven niet helemaal gaat zoals ik wil, of als ik voor mijn gevoel achterloop... Toch schiet je er helemaal niks mee op, je doet er nu juist goed aan je even niet druk te maken...

Enne, ik zou wel even naar de huisarts gaan om in elk geval je bloed laten controleren. Misschien heb je een lage bloeddruk, of mis je bepaalde voedingsstoffen of ijzer? Eet je gezond en genoeg? Slaap je goed en genoeg, normaal gesproken? Aan sommige dingen valt heel makkelijk iets te doen en het is maar beter om er via een bloedtest, of andere meting snel meer over te weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Minx wo 18 mei 2011 - 3:39

Heb je je manueel ook aangegeven dat je zo duizelig geweest bent? Ik zou inderdaad denk ik even langs de huisarts gaan. Puur voor jezelf even een check-up doen. Dat kan geen kwaad. Als ik je verhaal zo lees denk ik dat je lichaam je wel een beetje terug aan het fluiten is.
In ieder geval veel beterschap. Wel fijn dat de mevrouw van het uwv zo lief is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 4:00

Ik heb wel eens beter op m'n eetpatroon etc etc. gelet dan afgelopen weken, dus dat is iets wat ik even weer om moet gooien. Dat zou qua energie al een stuk schelen, vermoed ik.

Ik heb idd bij de manueel therapeut aangegeven dat ik zo duizelig ben geweest en gisteren is ze dus met m'n nek aan de slag gegaan, zodat daar niets meer wordt geblokkeerd. Als ik volgende week me nog zo 'raar' voel, zal ik even langs de huisarts gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Melis_je wo 18 mei 2011 - 4:21

[quote="Guattari"Ik mag de teugels strakker aantrekken voor de 2 stagiairs en de vaste medewerker en dat doe ik niet, met als gevolg dat ik veel extra taken op me neem en zij soms komen en gaan wanneer het hen uitkomt. [/quote]

En met als gevolg dat je nu thuis zit. Tenminste, stress/vermoeidheid zie ik als logische oorzaak van de hoofdpijn. Het is op termijn niet echt een efficiënte manier van leidinggeven, al is het heel knap dat de achterstand is weggewerkt.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 4:26

Klopt, het heeft afgelopen do-dg ook tot escalatie geleidt en nu is het wel beter geworden. Maar goed, morgen nog een dagje en vrijdag maar een half dagje en daarna een uitje en dan is het alweer weekend en kan ik weer uitrusten. Het voelt iig wel goed dat de backlog verdwenen is, zodat je niet meer continu achter de feiten aan loopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 0:40

Ben vandaag weer begonnen en het valt me nog wel tegen qua hoofdpijn, mr de duizeligheid is zo goed als over. Ik maak er een kort dagje van vandaag en werk dus max. 6 uurtjes. Merk nu pas goed hoe weinig kracht ik heb, want had even nieuwe deodorant gekocht en ik kan het zo doorgeven aan m'n zus, want kan het niet eens gebruiken. Te weinig kracht in m'n linkerhand om het knopje in te drukken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 0:53

Guattari schreef:Ben vandaag weer begonnen en het valt me nog wel tegen qua hoofdpijn, mr de duizeligheid is zo goed als over. Ik maak er een kort dagje van vandaag en werk dus max. 6 uurtjes. Merk nu pas goed hoe weinig kracht ik heb, want had even nieuwe deodorant gekocht en ik kan het zo doorgeven aan m'n zus, want kan het niet eens gebruiken. Te weinig kracht in m'n linkerhand om het knopje in te drukken.
Meen je dat nou? Dat is echt niet goed hoor!! Serieus..... ga even naar een dokter ofzo... :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 1:04

Ja, ik maak geen grapje. Ik zag dat Rexona 2 halen 1 betalen was, maar die kan ik dus zo doorgeven aan m'n zus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:43

Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat Guattari?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:44

Ik ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 0:23

Wat lief. Ik ben ook benieuwd naar hoe het met me gaat. Gek antwoord, hè. Ben vandaag alleen en doe dus heel Europa alleen vandaag en word er bijna debiel van; zo druk. M'n hand steekt en de lettertjes op de pc zijn wazig. Verder gaat het goed. Dank jullie wel voor het ernaar vragen. Lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 0:25

Guattari schreef:M'n hand steekt en de lettertjes op de pc zijn wazig. Verder gaat het goed. !

Suspect
Denk alsjeblieft aan jezelf. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Serena wo 25 mei 2011 - 3:09

Break Of Day schreef:
Guattari schreef:M'n hand steekt en de lettertjes op de pc zijn wazig. Verder gaat het goed. !

Suspect
Denk alsjeblieft aan jezelf. hug
+1!

Ga naar een dokter en doe alle oefeningen en weet ik veel wat! want dit klinkt echt niet goed!!!
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 5:28

Jeetje G, overwerk jij jezelf niet verschrikkelijk? Man, ik word al moe als ik zie wat je allemaal moet doen in een week. Ik zou me heel goed voorstellen dat dat 1 van de oorzaken is dat jij die klachten hebt, jouw werkweek lijkt me niet gezond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

onrustig - Pagina 2 Empty Re: onrustig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum