Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onrustig gevoel over werkeloosheid.......

+5
RYW
Muurvlindertje
SleepingBeauty
silly-one
Puk
9 plaatsers

Ga naar beneden

Onrustig gevoel over werkeloosheid....... Empty Onrustig gevoel over werkeloosheid.......

Bericht  Puk di 10 jan 2012 - 4:24

He dames,

Ik werk sinds 4,5 jaar in het onderwijs en ik heb vanaf het begin vaste inval gehad en na 1 jaar kreeg ik zelf al een vaste baan voor 2 dagen. Die andere 3 dagen werden aangevuld met inval, de laatste 1,5 jaar met contracten bij de Pflex(contracten van een half jaar) Die vaste baan heb ik nu nog steeds, maar mijn Pflex dagen zijn gestopt omdat ik anders een vaste baan zou moeten krijgen en die kunnen ze mij gewoon niet geven i.v.m. terugloop van leerlingaantal.

Ik werk nu dus 2 dagen per week. Ik ben nog jong(26) en ik woon samen met mijn vriend, ik volg een masteropleiding en ik zou dolgraag fulltime willen werken omdat dat makkelijk kan en ik mijn werk ook leuk vind! De afgelopen jaren heb ik me nooit zorgen hoeven maken om werk, tot nu dus.

Wel onderneem ik zelf veel actie, ik heb al een meedraaidag gehad in het praktijkonderwijs en daar mag ik vanaf april langdurge inval doen voor 3 maanden(3 dagen per week, dus perfect naast mijn 2 vaste dagen)

Maar toch merk ik enorme onrust. Ik ben aangemeld bij de invalpools, maar er zijn zo ontzettend veel invallers die al meer credits hebben opgebouw zodat ik nog niet veel gebeld word waarschijnlijk. Ik heb een WW aangevraagd en dat voelt zo verrekte slecht, ik kan er niks aan doen dat ik werkeloos ben, maar toch voelt het verkeerd. Ik ben mijn relaxte houding kwijt, ik maal wat af en dat ken ik helemaal niet van mezelf...

Ik weet niet wat ik met deze post wil, ik moet het even kwijt en ik vind het fijn dat mijn gevoelens even op papier staan, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen om mijn gevoel te temperen........
Puk
Puk
Prater
Prater