Mijn hemel wat een dag...
+13
mosio
Jeanette
Lady4
Chocolate Cookie
tess05
Lotus
VeryCherry
ekiaam87
Parisienne
Joli86
Mamsie
Inge
Lejow
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mijn hemel wat een dag...
Ja, hij was flink geschrokken, hij stond echt een beetje moedeloos voor zich uit te staren. Zal hem tussen middag even terugbellen!
Het is alleen wel balen, want ik wilde van mn eindejaarsuitkering een nieuwe laptop en een spiegelreflex camera halen, maar als de auto echt kapot is en we een nieuwe moeten kopen, kan ik de centjes beter daarvoor gebruiken
Het is alleen wel balen, want ik wilde van mn eindejaarsuitkering een nieuwe laptop en een spiegelreflex camera halen, maar als de auto echt kapot is en we een nieuwe moeten kopen, kan ik de centjes beter daarvoor gebruiken
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje wat moeten jullie flink geschrokken zijn..
Hopelijk gaat t snel beter met je kat, Lejow!
Hopelijk gaat t snel beter met je kat, Lejow!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Lejow en Mamsie, wat een rotdingen allebei! Ik hoop dat jullie inmiddels een beetje van de schrik bekomen zijn (volgens mij volgt daarna altijd woede) en dat alles opgelost en vergoed kan worden. Lejow, sterkte met jullie kat!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wat een heftige dag! Ik hoop dat het alweer beter met je gaat en dat de kat ook herstellende is.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje wat heftig zeg. Kan me goed voorstellen dat je goed geschrokken bent.
Hou je rug goed in de gaten dat het niet erger wordt.
Wel netjes van die man dat hij nog weer even contact opneemt.
Hopelijk wordt je kat snel weer beter.
@mamsie: Ook al een heftige dag. Hopelijk kan alles vergoed worden, maar dat je persoonlijke spullen kwijt zijn lijkt mij heel erg.
Sterkte ermee.
Hou je rug goed in de gaten dat het niet erger wordt.
Wel netjes van die man dat hij nog weer even contact opneemt.
Hopelijk wordt je kat snel weer beter.
@mamsie: Ook al een heftige dag. Hopelijk kan alles vergoed worden, maar dat je persoonlijke spullen kwijt zijn lijkt mij heel erg.
Sterkte ermee.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Wat super vervelend, Lejow!
Wat eerder al gezegd werd: houd jezelf goed in de gaten, want soms krijg je later opeens onverklaarbare pijn in nek of rug en kan het nog eens een whiplash zijn ook...
Hopelijk is die man goed verzekerd, want dan moet jij gewoon de schade vergoed krijgen. Maar dat zal vast wel in orde zijn. Erg netjes dat hij je heeft gebeld!!
Wat eerder al gezegd werd: houd jezelf goed in de gaten, want soms krijg je later opeens onverklaarbare pijn in nek of rug en kan het nog eens een whiplash zijn ook...
Hopelijk is die man goed verzekerd, want dan moet jij gewoon de schade vergoed krijgen. Maar dat zal vast wel in orde zijn. Erg netjes dat hij je heeft gebeld!!
Gast- Gast
De man is all risk verzekerd, dus dat zit wel goed. De auto is zo goed als zeker NIET total loss.. de stuurvork is afgebroken en dat is te maken.. Dus dat scheelt weer.
Met Luna is het minder goed afgelopen. Toen ik vandaag thuis kwam uit mijn werk trof ik haar liggend op haar zij aan.
Ze maakte 'fietsbewegingen' met haar voorpoten, keek apatisch uit haar ogen en spande haar kopje aan naar achter. Gelijk met spoed de dierenarts gebeld en daar kon ik gelijk terecht.
Nou de dierenarts wist niet helemaal waar t vandaan kwam, het leek op een epileptische aanval, maar ook weer niet. Waarschijnlijk gewoon een verslechtering van het gebeuren van gister.
Ze had nog opgenomen kunnen worden in Dordrecht en daar had een MRI gemaakt kunnen worden, maar de dierenarts gaf ook aan dat het waarschijnlijk niet meer de moeite was.
Ik heb mijn vriend gebeld, die is gekomen. Vervolgens heeft ze valium gekregen, daar werd ze al heel rustig van en toen nog 2 prikjes en toen is ze heel rustig ingeslapen (en tegelijk met mij had de DA nog een hond en een kat die kwamen voor euthanasie... fijne avond).
Ze heeft in de 2,5 jaar dat ze bij mij woont al zoveel ellende gehad, met blaasgruis als laatste euvel, het ging deze week juist eindelijk de goede kant op, ze was al de hele week 'droog' buiten de kattenbak.. en dan krijgt ze nu dit..
Zo'n lief, sociaal, gezellig, knuffelig beestje..
Pff... het is mijn week wel zeg!!! Nu maar even wat eten, want ondertussen doet wel mijn hele lichaam zeer, de adrenaline is uitgewerkt geloof ik....
Bah Ik ben verdrietig!
Met Luna is het minder goed afgelopen. Toen ik vandaag thuis kwam uit mijn werk trof ik haar liggend op haar zij aan.
Ze maakte 'fietsbewegingen' met haar voorpoten, keek apatisch uit haar ogen en spande haar kopje aan naar achter. Gelijk met spoed de dierenarts gebeld en daar kon ik gelijk terecht.
Nou de dierenarts wist niet helemaal waar t vandaan kwam, het leek op een epileptische aanval, maar ook weer niet. Waarschijnlijk gewoon een verslechtering van het gebeuren van gister.
Ze had nog opgenomen kunnen worden in Dordrecht en daar had een MRI gemaakt kunnen worden, maar de dierenarts gaf ook aan dat het waarschijnlijk niet meer de moeite was.
Ik heb mijn vriend gebeld, die is gekomen. Vervolgens heeft ze valium gekregen, daar werd ze al heel rustig van en toen nog 2 prikjes en toen is ze heel rustig ingeslapen (en tegelijk met mij had de DA nog een hond en een kat die kwamen voor euthanasie... fijne avond).
Ze heeft in de 2,5 jaar dat ze bij mij woont al zoveel ellende gehad, met blaasgruis als laatste euvel, het ging deze week juist eindelijk de goede kant op, ze was al de hele week 'droog' buiten de kattenbak.. en dan krijgt ze nu dit..
Zo'n lief, sociaal, gezellig, knuffelig beestje..
Pff... het is mijn week wel zeg!!! Nu maar even wat eten, want ondertussen doet wel mijn hele lichaam zeer, de adrenaline is uitgewerkt geloof ik....
Bah Ik ben verdrietig!
Lejow- Lady Post-a-lot
Jeetje Lejow,wat een week zeg. En wat erg van je kat...sterkte.
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Flinke klap gemaakt maar gelukkig is de auto niet total loss
Sterkte met je kat
Sterkte met je kat
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Aaahh Lejow, wat sneu van je kat . En inderdaad, wat een belachelijke dagen. Hopelijk kun je dit weekend een beetje bijkomen en uitrusten. Sterkte!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ah Lejow, wat erg van je kat Veel sterkte!! En wel fijn dat de auto waarschijnlijk gemaakt kan worden! Als hij total loss is, krijg je toch alleen de dagwaarde van de verzekering? Daar ben je mooi klaar mee..
Ik ben ook blij dat deze week achter de rug is. Rotweek.
Ik ben ook blij dat deze week achter de rug is. Rotweek.
Gast- Gast
Neeeee niet de poes!!! Wat k.u.t. zeg!!
En wat een rotweek, blij toe dat het vrijdag is!
Toch een fijn weekend ondanks alle ellende
En wat een rotweek, blij toe dat het vrijdag is!
Toch een fijn weekend ondanks alle ellende
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Nou inderdaad.. het is nu wel klaar voor deze week!
De dagwaarde is zo'n 1700 euro. Heb nu een leenauto gekregen voor in ieder geval 2 weken. Je lacht je dood hehehe
Een GOUDEN!!! Suzuki Swift hahahaha
De dagwaarde is zo'n 1700 euro. Heb nu een leenauto gekregen voor in ieder geval 2 weken. Je lacht je dood hehehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Nou inderdaad.. het is nu wel klaar voor deze week!
Hahaha een gouden!! Dat verdient een fotootje!!
Dikkie Dik- Prater
Zal ik straks even maken..
Heb echt werkelijk als een blok geslapen pff.... Luna heeft de laatste 2 dagen in een kamertje boven gelegen omdat ze rust moest hebben. Nu durf ik dat kamertje even niet meer in :S
Heb echt werkelijk als een blok geslapen pff.... Luna heeft de laatste 2 dagen in een kamertje boven gelegen omdat ze rust moest hebben. Nu durf ik dat kamertje even niet meer in :S
Lejow- Lady Post-a-lot
Ach, dat snap ik wel.
Ik heb zelf twee poezen. Ik zou denk ik helemaal gek worden als ik 1 van twee zou moeten laten inslapen..brrrr
Ik heb zelf twee poezen. Ik zou denk ik helemaal gek worden als ik 1 van twee zou moeten laten inslapen..brrrr
Dikkie Dik- Prater
Ja, het is niet zo'n best jaar voor mijn poezenbeestjes... In januari heb ik er ook al een moeten laten inslapen..
Vorige maand hadden we nog een 4e katje in de planning staan, maar dit ging niet door vanwege het dieetvoer van Luna (voor de blaasproblemen die ze ook nog had). En zo ga je van 4 katten in de planning, ineens terug naar 2...
Vorige maand hadden we nog een 4e katje in de planning staan, maar dit ging niet door vanwege het dieetvoer van Luna (voor de blaasproblemen die ze ook nog had). En zo ga je van 4 katten in de planning, ineens terug naar 2...
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Oh mijn hemel...
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Pff mijn verhaal (mijn vader)
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Pff mijn verhaal (mijn vader)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: