Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn hemel wat een dag...

+13
mosio
Jeanette
Lady4
Chocolate Cookie
tess05
Lotus
VeryCherry
ekiaam87
Parisienne
Joli86
Mamsie
Inge
Lejow
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mijn hemel wat een dag... Empty Mijn hemel wat een dag...

Bericht  Lejow do 9 dec 2010 - 11:21

Robbin smste me in de lunchpauze dat hij graag met me had willen gourmetten vanavond maar dat hij geen schotels kon vinden. Hij wilde wat anders eten, maar omdat ik er, nu hij het gezegd had, erg zin in had, ben ik het gaan halen bij de keurslager vlak bij mijn werk.
Ik had al gezien dat de linkerbaan op de snelweg naar huis afgesloten was en was alweer aan het balen dat ik de file in moest..

en toen.. BOEM!! Vanaf de linkerkant was daar ineens een auto uit een parkeervak die werkelijk VOL boven op mijn auto knalde. De man wilde een u bocht maken via de parkeerplaats (de andere weghelft ligt aan de andere kant van de parkeerplaats en hij moet dezelfde kant op als ik, maar wilde niet de straat uit rijden om de officiele u bocht te maken, maar deed dit (met BEHOORLIJKE snelheid) via de parkeerplaatsen.....), en zag daarbij mijn auto over het hoofd.
Ik denk dat de auto wel total loss verklaard wordt. Mijn wielen staan compleet scheef, de lampen liggen in tienen, de bumper is kapot, er zit vanalles bij het wiel, er hangt vanalles los, maar vooral de wielen baren me zorgen. De tegenpartij heeft alleen wat schade aan de lamp en bumper en kon na alle gegevens ingevuld te hebben zo doorrijden. Mijn auto was een flink stuk opzij gevlogen en waar ik nog het meest van geschrokken was, was dat er op dat moment precies daar een mevrouw met haar dochter in de auto aan het stappen waren. Had ik nog iets meer opzij geknald, hadden zij tussen de 2 auto's gezeten...

Dit alles was om 5 uur gebeurd. De politie was gelukkig snel ter plaatsen, want mijn auto kon geen kant meer op, vervolgens de sleepdienst gebeld. Hier heb ik (samen met de gezellige agenten) 1,5 uur op staan wachten in de kou (brrr voelde mijn vingers niet meer). Ik ben door hun naar een bergingsbedrijf compleet uit de richting gebracht (ik stond in den haag, ik werd naar roelofarendsveen gebracht en moest vervolgens naar huis in R'dam), en vanaf daar moest ik weer met een taxi naar huis. Nou tegen goed en wel 9 uur was ik dan eindelijk thuis. Hier trof ik mijn vriend behoorlijk in paniek aan, een van onze katten deed 'raar'. Of nou ja raar.. ze deed helemaal niets. Ze leek compleet in shock, kon niet lopen, zakte door haar benen, keek heel raar uit haar ogen. Dus we konden met spoed naar de dierenarts en ik was er eigenlijk van overtuigd dat t klaar was. Alleen hadden we natuurlijk geen auto, gelukkig wonen mijn vriend zijn opa en oma hier vlak bij, die zijn gelijk in de auto gesprongen en hebben we ons gebracht. De kat heeft een soort hersenbloeding gehad, maar is er verder nog goed aan toe. Ze heeft 3 prikken gekregen (met vocht, suiker en antibiotica) en nu moet ze er zelf boven op gaan komen. Wel moet er bloed geprikt worden om uit te zoeken of er geen diepere dingen zijn (als kanker of kattenaids). Dit gaan we morgen doen.

Ondertussen is het kwart over 11 en heb ik net mijn avond eten op. Ik ben moe, maar ook weer niet. Ik heb hoofdpijn maar ook weer niet. Ik wil slapen, maar ook weer niet. Ik wil huilen, maar der komt niets. Ik weet echt even niet meer hoe en wat ik me voel.
Gelukkig wordt ik morgen opgehaald door een collega, anders had ik niet eens op mn werk gekomen! Morgen horen we ook hoe of wat verder met de auto...

Pff... wat een dag!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn hemel wat een dag... Empty Re: Mijn hemel wat een dag...

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 11:27

Pff wat een dag! En het is niet eens vrijdag de 13e! Ik hoop dat je kat snel beter wordt en dat je auto nog gerepareerd kan worden!
(ik kan ineens geen berichtjes meer sturen via msn scratch)

Gast
Gast

Bericht  Inge do 9 dec 2010 - 11:29

Jeetje wat een dag zeg...
Wat een schrik!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Lejow do 9 dec 2010 - 11:32

Ja, al waren de mensen die het hebben zien gebeuren naar mijn gevoel veel meer geschrokken dan ik zelf, maar dat komt denk ik omdat ik strak stond (en nog steeds sta eigenlijk) van de adrenaline...

Maak niet uit Dijn, ik moet nu toch echt een poging gaan doen om te gaan slapen, vannacht een keertje checken bij de kat of ze de nacht wel doorkomt.. Ze lijkt al levendiger als eerder op de avond, dus de injecties zouden goed hun werk moeten doen.
En dan afwachten hoe ik me voel als ik morgen ochtend wakker wordt, het zat eerder deze week namelijk flink in mijn rug :S
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 11:40

Jeetje, Leo, wat een dag. Succes vannacht en morgen.. Hopen dat je katje er weer helemaal bovenop komt. En alles rondom je auto snel geregeld is.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie do 9 dec 2010 - 11:44

Jeeetje wat klote!! Schrik je wel zeg.

Hier ook een KUT dag, er is ingebroke in de auto, macbook weg, Ipad weg, harde schijf met foto's en bestanden weg en er zat een loonstrook in dus ook ons adres.
Moet je potver nog online aangifte doen, "uh meneer mijn laptop is net gestolen" Evil or Very Mad
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Joli86 do 9 dec 2010 - 11:54

He balen zeg.. Een hele dikke knuffel voor Lejow en ook voor mamsie! hug
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 11:55

Oh dat is ook erg, Mamsie!

Gast
Gast

Bericht  Parisienne do 9 dec 2010 - 11:59

@ Lejow .. jeetje, schrikken zeg! Inderdaad een rotdag voor je! Ik hoop dat jullie kat snel weer herstelt en dat er positief nieuws komt wat betreft je auto.

@ Mamsie .. jij ook al zo'n dag?! Erg zeg, alles weg! Kunnen jullie nog iets regelen met de verzekering o.i.d? Natuurlijk is het vreselijk als je al je persoonlijke spullen kwijt bent, dit is het allerergste, maar het zou wel fijn zijn als je er financieel gezien nog iets voor terugkrijgt.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 12:05

Jeetje zeg echt alles tegelijk. Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen, succes!

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 9 dec 2010 - 18:29

Nou Luna is de nacht doorgekomen..ze lijkt aardig opgeknapt te zijn van de spuiten van de dierenarts.. Nu kijken hoe het de aankomende dagen gaat... Haar pupillen waren nog steeds wel wat ongelijk.

Ik heb gelukkig niet echt spierpijn, alleen doet mijn rug van boven tot onder zeer :S. Maar ach, vandaag maar weer afwachten hoe of wat verder!

Oh Mamsie, wat balen!!!!!! Vooral die harde schijf met foto's :S Dat zou ik echt het aller ergste vinden. En dan kunnen mensen nog zo hard roepen 'het zijn maar spullen en het is te vervangen' (wat ze ook bij mijn auto zeiden), maar dat neemt niet weg dat het ronduit klote is :S dat iets van jou gewoon weg / kapot is!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 20:18

Heftig verhaal Lejow! Let even op of je last blijft houden van je rug etc, anders even naar de dokter en een checkup doen (kan geen kwaad na zo'n klap). Ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt, in ieder geval sterkte vandaag!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 20:23

Jeetje lejow wat een dag. Kan me voorstellen dat je stijf van de adrenaline stond en je helemaal niet meer wist wat je nou moest voelen. Hopelijk ben je weer een beetje tot rust gekomen. Ik zou je lichaam ook maar even goed in de gaten houden en bij twijfel langs de huisarts. Fijn dat het met Luna ook weer beter gaat.

Mamsie jij ook echt balen joh. Dat is een fikse schade!

Gast
Gast

Bericht  ekiaam87 do 9 dec 2010 - 20:50

Jeetje, het is allebei niet niets zeg!
Ik hoop dat jullie het vergoed krijgen van de verzekering en dat er misschien spullen teruggevonden worden van Mamsie!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 20:56

Wow, wat klote joh voor jullie beide.
Hou je jezelf wel een beetje in de gaten Lejow, dat er niet iets mis blijkt te zijn met je rug ofzo?

*knuff* voor jullie allebei.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Lotus do 9 dec 2010 - 21:00

hug voor Lejow en Mamsie.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow do 9 dec 2010 - 21:20

Mijn hemel wat een dag... 09122010156

Hier nog een foto van de auto.
Ik heb tot nu nog nergens last van, maar inderdaad wel even goed uitkijken. Al is mijn grootste zorg op dit moment de kat pfffff... Zorgenkindje is het ook, het ging net zo goed met haar blaasproblemen en blaasgruis (door het hele huis plassen, ze was al een week 'droog') en nu dit grrrr
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 21:26

Zo Lejow, dat heeft die man netjes gedaan.. Uhum..

Zou zeker je rug enzo in de gaten houden.
Wat je kat betreft, zielig gewoon.. Sterkte.

@ Mamsie: Ook sterkte, zijn geen leuke dingen. Vooral niet nu je veel dingen kwijt bent.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 21:31

Zo zie je maar weer, mannen kunnen niet rijden Wink

Hoe gaat het nu met de kat?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 21:35

En mannen die maar blijven zeggen dat vrouwen niet kunnen rijden :P Mannen kunnen er ook niets van..

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 21:36

Whahahaaha nee, als was er pas echt wel een muts bij het spoor, de spoorbomen gingen dicht en ze bleef er gewoon onder staan met haar auto, gaf me een klap joh. Maar ik moest er wel heel hard om lachen. En het enige wat mijn zoontje zei was; "papa heeft gelijk hè, vrouwen kunnen niet rijden!" Zit er al vroeg in Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow do 9 dec 2010 - 21:51

Jah, de beste man heeft me net gebeld om te vragen hoe het met me gaat en hoe het afgelopen is gister. Dat is dan wel weer fijn!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 21:52

Zo das netjes zeg! Is hij er zelf ook van geschrokken?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  tess05 do 9 dec 2010 - 21:58

Jeetje dat is zeker een rotdag, wel netjes dat die man nog heeft gebeld idd.
tess05
tess05
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 22:01

CherrieLola schreef:Zo das netjes zeg!

Je haalt de woorden uit mijn mond.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: