Personeelsuitje?
+4
ekiaam87
TukTuk
Yzma
Sweety1387
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Personeelsuitje?
Heej meiden!
Ik ben voor mijn werk opzoek naar een leuk personeels uitje. Het is voor een groep van oneveer 15 vrouwen en 1 man (ja dat heb je in de zorg he ). Ik heb natuurlijk zelf al even gezocht en tot nu toe heb ik uitjes gevonden als gezamelijk koken, in het donker gezien(om te ervaren hoe het is om blind te zijn), soort van hindernisspel met rolstoel touwtrekken onderandere.. Maar ik heb eigelijk nog niet iets gevonden waarbij ik meteen dacht 'dat lijkt me leuk'!
Jullie tips zijn dus harstikke welkom? Kom maar op met de uitjes die jij bijvoorbeeld gedaan hebt met je werk, maakt niet uit wat.
Liefs
Ik ben voor mijn werk opzoek naar een leuk personeels uitje. Het is voor een groep van oneveer 15 vrouwen en 1 man (ja dat heb je in de zorg he ). Ik heb natuurlijk zelf al even gezocht en tot nu toe heb ik uitjes gevonden als gezamelijk koken, in het donker gezien(om te ervaren hoe het is om blind te zijn), soort van hindernisspel met rolstoel touwtrekken onderandere.. Maar ik heb eigelijk nog niet iets gevonden waarbij ik meteen dacht 'dat lijkt me leuk'!
Jullie tips zijn dus harstikke welkom? Kom maar op met de uitjes die jij bijvoorbeeld gedaan hebt met je werk, maakt niet uit wat.
Liefs
Sweety1387- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 13
Registratiedatum : 10-02-11
Re: Personeelsuitje?
Wij gaan binnenkort op Dropping.
Ook wilden we naar een moorddiner. En een Survival leek mij wel weer heel erg leuk.
Ook wilden we naar een moorddiner. En een Survival leek mij wel weer heel erg leuk.
Gast- Gast
Wat is het budget? Zijn jullie plaatsafhankelijk?
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10
In omgeving Amsterdam, Hoofddorp.. die richting! Budget zo rond de 30 euro pp. Ideeen?
Sweety1387- Zwijger
Geocaching! Je kan dan 3 teams maken en eventueel wat "prijsjes" voor het winnende team Op google kan je verschillende geocache plaatsen vinden!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik ga meteen ff op google kijken:)!
Sweety1387- Zwijger
Ik heb eens een keer een catalogus gezien van ik dacht OAD die ook personeelfeesten doet. Wie weet heb je er wat aan?
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Geocaching! Je kan dan 3 teams maken en eventueel wat "prijsjes" voor het winnende team Op google kan je verschillende geocache plaatsen vinden!
Jaaaa leuk (= fanatieke geocacher )
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
ekiaam87 schreef:AngelNyn schreef:Geocaching! Je kan dan 3 teams maken en eventueel wat "prijsjes" voor het winnende team Op google kan je verschillende geocache plaatsen vinden!
Cool! Ik heb het afgelopen jaar met onze tweedaagse van de opleiding gedaan en vond het helemaal geweldig. Maar kan je zo iets eigenlijk ook doen met 2 personen? Ik zou het wel eens samen met mijn vriend willen doen en dan gewoon ergens zo'n GPS ding huren ofzo.
TukTuk- Ratel
Als je er al woont is het waarschijnlijk minder leuk maar wij hebben ooit met de yellow bikes door Amsterdam gefietst en dat vond iedereen erg leuk.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Het is van mijn werk vaak wat lastiger om iets te verzinnen, omdat het alleen op maandag kan en we inclusief aanhang nog steeds met een klein groepje zijn. We zijn een paar keer wezen bowlen (en dan erna iets van gourmetten/eilanden) en een keer samen uit eten geweest.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
AngelNyn schreef:ekiaam87 schreef:AngelNyn schreef:Geocaching! Je kan dan 3 teams maken en eventueel wat "prijsjes" voor het winnende team Op google kan je verschillende geocache plaatsen vinden!
Cool! Ik heb het afgelopen jaar met onze tweedaagse van de opleiding gedaan en vond het helemaal geweldig. Maar kan je zo iets eigenlijk ook doen met 2 personen? Ik zou het wel eens samen met mijn vriend willen doen en dan gewoon ergens zo'n GPS ding huren ofzo.
kijk maar eens op geocaching.com of geocaching.nl Heel de wereld ligt vol met caches
ekiaam87- Kletskop
_Donnaa schreef:GPS zit toch op iedere telefoon bijna tegenwoordig?
Niet op de mijne
TukTuk- Ratel
Kijk hier eens, dit is in Almere:
http://www.vvc-adventure.nl/bedrijfsuitjes.html
http://www.vvc-adventure.nl/bedrijfsuitjes.html
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
AngelNyn schreef:_Donnaa schreef:GPS zit toch op iedere telefoon bijna tegenwoordig?
Niet op de mijne
Op de mijne ook niet maar het is inderdaad steeds meer aan het komen
ekiaam87- Kletskop
Wij zijn toen met collega's naar een kookstudie geweest: eerst samen koken en het dan met z'n allen opeten. Was erg geslaagd! Eventueel kun je daarna nog een drankje in de kroeg doen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik werk ook in de zorg (1 man en de rest allemaal vrouwen) en wij zijn een keer gaan vliegeren op het strand. En dan met die professionele vliegers. Wat een kracht zit daar achter, hebben erg gelachen en was echt super leuk. Daarna zijn we met elkaar wezen bbq-en aan het strand.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Personeelsuitje
» morgen personeelsuitje, zou jij gaan?
» Leuk idee personeelsuitje, wie o wie!
» Personeelsuitje/feest verplicht??
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» morgen personeelsuitje, zou jij gaan?
» Leuk idee personeelsuitje, wie o wie!
» Personeelsuitje/feest verplicht??
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
Pagina 1 van 1