Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Personeelsuitje/feest verplicht??

+2
TukTuk
Vanilla Queen
6 plaatsers

Ga naar beneden

Personeelsuitje/feest verplicht?? Empty Personeelsuitje/feest verplicht??

Bericht  Vanilla Queen za 24 sep 2011 - 21:04

*

Laatst aangepast door Vanilla Queen op ma 3 okt 2011 - 9:13; in totaal 1 keer bewerkt
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Personeelsuitje/feest verplicht?? Empty Re: Personeelsuitje/feest verplicht??

Bericht  TukTuk za 24 sep 2011 - 21:08

Lijkt mij dat ze dat sowieso niet kunnen verplichten.. Als jij standaard al iets te doen hebt in de weekenden, kunnen ze toch ook niet verwachten dat je dat maar afzegt?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 21:15

Verplichten kan volgens mij ook niet.

Maar ik zou wel gaan overigens, mits het mij niet zo zou beangstigen. Ik weet niet hoe groot je angst is?

Gast
Gast

Bericht  Vanilla Queen za 24 sep 2011 - 21:32

*

Laatst aangepast door Vanilla Queen op ma 3 okt 2011 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 21:36

Oh kijk ja nee dan zou ik toch niet gaan. Al ze niet eens tegen jou kunnen zeggen of je met de trein moet dan niet. Bedoel ze kennen je angst/paniekaanvallen. Is er niemand anders die weet wat jullie gaan doen die je kan vragen?

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 24 sep 2011 - 21:49

Is puur het onbekende wat je tegenhoud? Dan zou ik toch aangeven dat je er zo mee zit, en of ze het misschien toch niet willen vertellen aan je, en dat je beloofd niks door te vertellen aan je collega's?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Vanilla Queen za 24 sep 2011 - 22:03

*

Laatst aangepast door Vanilla Queen op ma 3 okt 2011 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:05

Ik ben 'allergisch' voor verplicht. Als dat woordje viel zou ik alleen daarom al niet mee gaan. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:06

Dat zou ik nog wel een keer vragen dan idd. Of ja uitleggen dat je best mee wil maar dat ze dan wel kunnen zeggen of je met de trein moet.

Gast
Gast

Bericht  rapa nui za 24 sep 2011 - 23:18

Ik denk niet dat het echt verplicht kan zijn omdat het op je vrije zaterdag is. Maar misschien is het juist wel goed dat je er heen gaat zodat je je collega's ook eens op een andere manier ziet. Misschien helpt het je uiteindelijk wel om bij je wat meer ontspannen te voelen als ze vaker zo iets doen. Hangt er ook van af of jij je werk leuk vind en er echt langer / jaren wilt blijven werken. Dan zou ik het gewoon een keer proberen en als het echt niets is een volgende keer niet mee gaan. En je kunt nog een keer vragen om wat ze gaan doen en er bij zeggen dat je echt bang bent voor het onbekende (alhoewel ik dat aan de andere kant zelf weer niet tegen mijn baas zou zeggen omdat het eerlijk gezegd niet echt iets zou zijn dat ik in een medewerker zou zoeken en me af zou vragen of dat ook in werksituaties zou gelden). Dus misschien dat je dan beter een andere collega in vertrouwen kunt nemen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Nora za 24 sep 2011 - 23:37

Ik zou inderdaad even met je baas overleggen en uitleggen waarom je graag wil weten wat jullie gaan doen. Als je het weet zou ik lekker meegaan smile
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 4:38

Vanilla Queen schreef:
Als ik mijn stukje teruglees vind ik mezelf ook best een pietlutje-zeikerd. Ik probeer mijzelf te motiveren en mezelf wijs te maken dat ik het echt heeeeel leuk ga vinden... die ene keer in het jaar... doe niet zo moeilijk... zet je over je angsten heen... - Ik vind ook wel dat je een beetje zeurt ja.

Maar kunnen ze zoiets wel verplicht stellen? - Nee, dat lijkt me niet

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 5:55

Dan kunnen ze zeker niet verplichten. Als het niet goed voelt dan zou ik niet gaan.

Gast
Gast

Bericht  Vanilla Queen zo 25 sep 2011 - 10:18

*

Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Bericht  Vanilla Queen zo 25 sep 2011 - 10:51

*

Laatst aangepast door Vanilla Queen op ma 3 okt 2011 - 9:15; in totaal 1 keer bewerkt
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Bericht  Vanilla Queen zo 25 sep 2011 - 10:55

*

Laatst aangepast door Vanilla Queen op ma 3 okt 2011 - 9:15; in totaal 1 keer bewerkt
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Bericht  Susan zo 25 sep 2011 - 20:52

Ik zou daar ook moeite mee hebben hoor, zeker als ik het al niet zo naar mijn zin zou hebben op mijn werk.

Is het niet mogelijk dat je in de daaropvolgende week een extra vrij dagje opneemt zodat je die dag kan gebruiken om tot rust te komen? Bijvoorbeeld de maandag, zodat je toch een lekker weekend van twee dagen hebt, of de vrijdag, zodat het volgende weekend lekker een lang weekend is?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 20:58

Bij ons is het wel verplicht. Ik heb donderdag mijn uitje maar bij hoge uitzondering hoef ik niet mee omdat ik naar het ziekenhuis moet, toch bij een vergadering moet zijn en vrijdag is mijn laatste dag.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes zo 25 sep 2011 - 22:06

Maar als ik dat zo lees weet je baas wel van je probleem af maar ziet hij nu wel gewoon iemand die gewoon functioneert tijdens het werk en sterk overkomt. Kan het niet zijn dat hij niet doorheeft hoe jij je op dit moment voelt en dat hij dacht dat je alleen maar nieuwsgierig was en dat hij daarom zo'n " grappig/ flauwe opmerking maakte en niet wilde vertellen wat jullie gaan doen.

Is het geen idee om even wat meer tijd in te plannen en een gesprekje aan te gaan met je leidinggevende. Zodat je even rustig kan gaan zitten en kan vertellen dat je nu tijdens het werk wel goed functioneert maar dat dat niet betekend dat je van je angsten af bent en dat je zo'n uitje gewoon heel spannend vind en dat dat misschien minder is als je van te voren weet wat jullie gaan doen, of dat je op zijn minst weet dat je niet met de trein hoeft.
Misschien geeft dat je ook een beetje rust dat, mocht je een paniekaanval krijgen er tenminste 1 persoon bij is die van je situatie af weet.

Het lijkt me heel vervelend als je last hebt van deze angsten, ben je er aan aan het werken of er zo goed mogelijk mee te leren leven?
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  TukTuk di 27 sep 2011 - 20:03

minoessepoes schreef:Maar als ik dat zo lees weet je baas wel van je probleem af maar ziet hij nu wel gewoon iemand die gewoon functioneert tijdens het werk en sterk overkomt. Kan het niet zijn dat hij niet doorheeft hoe jij je op dit moment voelt en dat hij dacht dat je alleen maar nieuwsgierig was en dat hij daarom zo'n " grappig/ flauwe opmerking maakte en niet wilde vertellen wat jullie gaan doen.

Is het geen idee om even wat meer tijd in te plannen en een gesprekje aan te gaan met je leidinggevende. Zodat je even rustig kan gaan zitten en kan vertellen dat je nu tijdens het werk wel goed functioneert maar dat dat niet betekend dat je van je angsten af bent en dat je zo'n uitje gewoon heel spannend vind en dat dat misschien minder is als je van te voren weet wat jullie gaan doen, of dat je op zijn minst weet dat je niet met de trein hoeft.
Misschien geeft dat je ook een beetje rust dat, mocht je een paniekaanval krijgen er tenminste 1 persoon bij is die van je situatie af weet.

Het lijkt me heel vervelend als je last hebt van deze angsten, ben je er aan aan het werken of er zo goed mogelijk mee te leren leven?

+1!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Vanilla Queen vr 30 sep 2011 - 12:11

*

Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Bericht  rapa nui vr 30 sep 2011 - 12:48

Heb je je baas ook nog weer uitleg gegeven waarom je het graag wilde weten? Wat was zijn reactie? dit nav. sommige reacties dat hij je misschien wel als een sterk persoon ziet en dit zo helemaal niet meer door heeft.

Heb je er nu wel een beetje zin in? Zie je het als een uitdaging? of probeer je het nog af te zeggen.

Lijkt me trouwens wel erg moeilijk voor je, dus hug
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Vanilla Queen vr 30 sep 2011 - 13:20

*
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: