Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

morgen personeelsuitje, zou jij gaan?

+2
Jeanette
Travelgurly
6 plaatsers

Ga naar beneden

morgen personeelsuitje, zou jij gaan? Empty morgen personeelsuitje, zou jij gaan?

Bericht  Travelgurly vr 17 dec 2010 - 23:01

hallo,

ik zit erg te twijfelen. Ik werk op een klein kantoor.Nu gaan we morgen naar een pretpark en ergens nog wat eten. ik mag mijn broertje van 12 jaar ook meenemen en mijn andere collega's nemen ook hun kinderen mee.
Alleen morgen zijn de kaartjes geldig.

nu vlieg ik dus ook maandag(als het goed is smile )naar een stad....

Waar ik over twijfel....door het weer. tis een uur rijden bij mij vandaan. thja heb ik dat er voor over. morgenavond geven ze ook weer sneeuw op...stel dat er weer lange files staan. pfffff ik weet het gewoon niet. En nu beld emijn moeder net dat ze niet weet of ik mijn broertje wel mee mag nemen ivm het weer?!?!?!

ohja en ik heb geen winterbanden...!

wat zou jij doen?


Laatst aangepast door Travelgurly op za 18 dec 2010 - 0:29; in totaal 1 keer bewerkt
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen personeelsuitje, zou jij gaan? Empty Re: morgen personeelsuitje, zou jij gaan?

Bericht  Jeanette vr 17 dec 2010 - 23:17

Het is voor jou een flink eind rijden. Ik zou even samen met je collega's er over hebben of het zo wel slim is om te gaan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen personeelsuitje, zou jij gaan? Empty Re: morgen personeelsuitje, zou jij gaan?

Bericht  Zora vr 17 dec 2010 - 23:17

Ik zou het gewoon proberen. Is het onderweg toch eng, dan rij je rustig aan gewoon weer terug. Het komt wel een beetje lullig over als je sowieso al niet gaat... kun je niet met iemand meerijden?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen personeelsuitje, zou jij gaan? Empty Re: morgen personeelsuitje, zou jij gaan?

Bericht  Yzma vr 17 dec 2010 - 23:24

Ik zou het morgen bepalen. Dan kan je ook op internet kijken wel advies is afgegeven voor reizen.
Op http://www.traphic.nl/ kan je ook kijken, want iig de situatie is op de snelwegen.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen personeelsuitje, zou jij gaan? Empty Re: morgen personeelsuitje, zou jij gaan?

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 23:27

Ik zou gewoon overleggen met je collega's. Wat doen zij? Ik neem aan dat zij ook niet in de Efteling wonen en dus ook daar heen moeten gaan. Als zij ook twijfelen kan je samen besluiten het weer te trotseren en er het beste van te maken, desnoods met vertraging. En als zij zeggen ook niet te gaan, dan ga je niet. Bovendien zou ik even wachten tot morgen, dan heb je actueler bericht over het weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

morgen personeelsuitje, zou jij gaan? Empty Re: morgen personeelsuitje, zou jij gaan?

Bericht  Jasmina vr 17 dec 2010 - 23:48

Ik zou niet gaan, ondanks dat de drukte in het verkeer wel mee zal vallen op zondag.

Jasmina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen personeelsuitje, zou jij gaan? Empty Re: morgen personeelsuitje, zou jij gaan?

Bericht  Travelgurly za 18 dec 2010 - 0:04

Ja mijn collega's gaan wel. Ik vind het ook te lullig om af te zeggen eigenlijk.
ik rij met een collega mee,en die wil gelukkig optijd ook weer richting huiswaarts. heb toch nog hoop dat mijn broertje mee mag.

Hou in ieder geval het weer goed in de gaten en anders als ik laat ben...kan ik gelijk door naar de luchthaven Laughing
thanks.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen personeelsuitje, zou jij gaan? Empty Re: morgen personeelsuitje, zou jij gaan?

Bericht  Lejow zo 19 dec 2010 - 23:46

En.. ben je gegaan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

morgen personeelsuitje, zou jij gaan? Empty Re: morgen personeelsuitje, zou jij gaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum