Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Personeelsuitje

Ga naar beneden

Personeelsuitje Empty Personeelsuitje

Bericht  Jelin do 1 sep 2011 - 3:28

Ik moet samen met een collega een personeelsuitje organiseren voor 12 personen. Het mag van alles zijn en vervoer is geen probleem. Budget is 30 euro per persoon. En leeftijd is ook al variërend.

Ben op zoek naar wat leuke ideeën. Dus wie heeft er leuke ideetjes. Ben op zoek naar iets actiefs zoals een workshop en dergelijke.

Alvast bedankt!!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Personeelsuitje Empty Re: Personeelsuitje

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 3:39

Een schilderworkshop, kookworkshop, taartenbakworkshop, mozaiekworkshop... Er is zoveel!
Je kunt ook gaan wandklimmen of survivalen.

Wat voor werk doe je? (m.a.w. met wat voor personen hebben we te maken?)

Gast
Gast

Bericht  Jelin do 1 sep 2011 - 3:42

Werk voor een fastfoodketen. Het merendeel is mannelijk. Die hadden het al over bier drinken, maar ja de vrouwen regelen het Wink. En idd er is zoveel, dat ik het zelf ook niet weet.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 3:46

Oh, met mannen zou ik dus echt iets actiefs gaan doen ja! Bijvoorbeeld buiten lasergamen ofzo Very Happy Dan huur je van die pakjes en wat geweren, bos in en hup! Fun!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 3:58

Leuk idee van Youandi! En dan kan je bijvoorbeeld een bbq organiseren na afloop? Bij veel slagers kan je voor iets van 12,50 pp heel wat krijgen, en evt ook nog een bbq huren.. En daarna misschien stappen op eigen kosten of inclusief een of twee drankjes?

Gast
Gast

Bericht  Jelin do 1 sep 2011 - 20:15

Leuk idee. Kun je die los huren dan? Heb wel gekeken daarvoor maar viel bijna van mijn stoel van de prijzen. Dat is echt duur. Helaas valt het uitje in oktober of november dus bbq lijkt me niet zo geschikt, maar je hebt altijd nog low-budget restaurants.

Ben nu een beetje aan het rondvragen op het werk wat de mannen willen. De meeste hebben geen voorkeur eigenlijk. Wel besproken dat we evt. na het uitje gaan stappen op eigen kosten.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven