N.a.v. Wat en hoe duur zijn jullie weekboodschappen
+20
Poisongirl
Caramba
Ellebel
rapa nui
CCC
Rev3rie
Effie_O
loesje
Mizz_S
Zonnetje
Suus
Arwyn
minoessepoes
Rovine
Catwoman79
Zora
Mamasapje
Sjaantje
Atelier Madame
Pien
24 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: N.a.v. Wat en hoe duur zijn jullie weekboodschappen
Tussen de 70 en 100 euro per week Ligt eraan wat we nodig hebben.
Gast- Gast
Ik schaam me hoeveel ik uitgeef aan boodschappen als ik jullie bedragen lees. Echt wel 70 euro per week in mijn eentje...maar toen ik samenwoonde was het ook 70 euro, maar dan voor ons tweeën... het is gewoon moeilijk om in je eentje goedkoop boodschappen te doen. Je kookt toch automatisch voor 2 en vaak heb ik er later geen zin meer in op kliekjes te eten en ik heb geen vriezer..
Ik probeer wel te minderen....
Ik probeer wel te minderen....
Gast- Gast
Noa, schaam je niet. Ik heb hetzelfde. En het ergste is dat ik merk dat ik de helft moet weggooien, omdat ik het niet opkrijg, het overdatum gaat etc. Soms kruipt het ooit verse zo mijn koelkast uit. Ik probeer het te veranderen, maar het lukt nog niet echt.
Gast- Gast
Wij zijn elke week tussen de 40 tot 50 euro kwijt voor ons twee.
Gast- Gast
Daar hoef je je toch niet voor te schamen, als je het geld hebt dan kan je toch gewoon zoveel uitgeven!
Ik vind het alleen echt zonde om eten weg te gooien, ik probeer dus ook alles op te maken en ik zoek recepten bij ingrediënten die nog in de koelkast liggen, dan kijk ik even op AH.nl en maak er dan iets lekkers van, zo eten we weer eens wat anders en ik hoef niks weg te gooien.
Zo had ik van de week op de markt 3 bakjes kerstomaat voor 1 euro. Hartstikke veel voor ons tweeën. Maar gister hebben we een salade op waar ze in zaten, vandaag hadden we ook salade en gepofte tomaatjes uit de oven met knoflook, peper/zout en olijfolie en dinsdag eten we tomatenpilaf waar ik als de pan van het vuur is de gehalveerde tomaatjes doorheen doe. Zo eten we 4 dagen kerstomaatjes, maar op zo'n verschillende manier bereid dat dat geen probleem is.
Ik vind het alleen echt zonde om eten weg te gooien, ik probeer dus ook alles op te maken en ik zoek recepten bij ingrediënten die nog in de koelkast liggen, dan kijk ik even op AH.nl en maak er dan iets lekkers van, zo eten we weer eens wat anders en ik hoef niks weg te gooien.
Zo had ik van de week op de markt 3 bakjes kerstomaat voor 1 euro. Hartstikke veel voor ons tweeën. Maar gister hebben we een salade op waar ze in zaten, vandaag hadden we ook salade en gepofte tomaatjes uit de oven met knoflook, peper/zout en olijfolie en dinsdag eten we tomatenpilaf waar ik als de pan van het vuur is de gehalveerde tomaatjes doorheen doe. Zo eten we 4 dagen kerstomaatjes, maar op zo'n verschillende manier bereid dat dat geen probleem is.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Normaal gesproken is de max 40 euro per week. Wat ik overhoud (meestal 2-4 euro's) gaat in een spaarpotje.
Soms als we een verjaardag of een bbq hebben of feestdagen dan ben ik zo rond de 50 euro kwijt per week.
Soms als we een verjaardag of een bbq hebben of feestdagen dan ben ik zo rond de 50 euro kwijt per week.
Wij zijn per week rond de 60 á 75 euro kwijt aan boodschappen voor 2personen en een baby van bij 8mnden. We doen boodschappen bij de Aldi en de Jumbo.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» een kroon hoe duur zal dat gemiddeld zijn?
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Zijn jullie ook zo moe?
» Hoe oud zijn jullie?
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Zijn jullie ook zo moe?
» Hoe oud zijn jullie?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: