N.a.v. Wat en hoe duur zijn jullie weekboodschappen
+20
Poisongirl
Caramba
Ellebel
rapa nui
CCC
Rev3rie
Effie_O
loesje
Mizz_S
Zonnetje
Suus
Arwyn
minoessepoes
Rovine
Catwoman79
Zora
Mamasapje
Sjaantje
Atelier Madame
Pien
24 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: N.a.v. Wat en hoe duur zijn jullie weekboodschappen
Gaaf! In welke stad? Amsterdam?
In London zit ook een gave kookboekenwinkel, mocht je daar eens heen gaan, geef je maar een gil.
Oh ja het is dus ook mijn droom om een Amerikaans kookboek te schrijven en te fotograferen
In London zit ook een gave kookboekenwinkel, mocht je daar eens heen gaan, geef je maar een gil.
Oh ja het is dus ook mijn droom om een Amerikaans kookboek te schrijven en te fotograferen
Gast- Gast
Ja, ken je Amsterdam een beetje? Ook een héél leuke stad hoor, deze zit aan de Haarlemmerstraat, één van mijn lievelingstraten in Amsterdam met veel leuke aparte winkeltjes en koffie en thee tentjes en ik woon er super vlakbij (gevaarlijk!!) Ik ga dus liever naar de bibliotheek, want daar hebben ze ook een énorme collectie en daar kan ik ze gratis meenemen of met een glazige blik 10 enorm zware meenemen naar een stoel en in doldwaas enthousiasme door bladeren, zonder dat iemand me gek aankijkt
Gast- Gast
Leuk! Ja ik heb twee jaar in Amsterdam gewoond, dus ken het wel. Ben nooit in de Haarlemmerstraat geweest, maar dat schijnt inderdaad erg leuk te zijn.
Gast- Gast
Ja Wat gek he, ik heb dat ook met Amsterdam, omdat ik in West woon kom ik eigenlijk haast nooit in Zuid, terwijl daar ook genoeg leuks te ontdekken valtMarin schreef:Leuk! Ja ik heb twee jaar in Amsterdam gewoond, dus ken het wel. Ben nooit in de Haarlemmerstraat geweest, maar dat schijnt inderdaad erg leuk te zijn.
Gast- Gast
Oh als je je trouwens afvraagt waarom ik niet meer reageer, is dat omdat ik te veel honger krijg en dus maar beter kan stoppen met kletsen over eten
Gast- Gast
Haha, ja dat is gevaarlijk he! Ik ben nu bezig aan een halve liter groene theeMarin schreef:Oh als je je trouwens afvraagt waarom ik niet meer reageer, is dat omdat ik te veel honger krijg en dus maar beter kan stoppen met kletsen over eten
Gast- Gast
Haha als ik dat doe moet ik weer de halve nacht plassen.
Gast- Gast
Oh dat herinner ik me inmiddels allang niet meer, ik ben altijd water en thee aan t zuipen en ga echt 100x op een dag naar de wcMarin schreef:Haha als ik dat doe moet ik weer de halve nacht plassen.
Gast- Gast
Ik red het tegenwoordig met 20 a 30 euro per week. Maar dan moet ik wel bij de Lidl boodschappen doen.
Anders ben ik gerust 50 euro kwijt.
*edit* wij zijn met 2 volwassenen en een dreumes en 2 katten.
Anders ben ik gerust 50 euro kwijt.
*edit* wij zijn met 2 volwassenen en een dreumes en 2 katten.
Laatst aangepast door Snoepy87 op di 17 mei 2011 - 3:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik denk dat wij zo rond de 70 euro zitten per week met 2 volwassenen een baby en 2 katten
Gast- Gast
Rond de 40-50 per week met 2 personen.
Gast- Gast
Wij rond de 75,00 per week.. incl luiers.
Ik wil daar ook echt het liefst niet boven komen
Maar goed ik haal maar 1 keer per maand wasmiddel en luiers/luierdoekjes dus dan houd ik de andere weken zo'n 65,00 per week over voor de rest
Ik wil daar ook echt het liefst niet boven komen
Maar goed ik haal maar 1 keer per maand wasmiddel en luiers/luierdoekjes dus dan houd ik de andere weken zo'n 65,00 per week over voor de rest
Gast- Gast
Nu krijg ik weer echt enorme zin om te koken!! Ik ben hier echt heel beperkt, heb niet eens een pan Eten is hier ook echt superduur(bijv stukje broccoli 6 dollar), bloemkool ook en ga zo maar door.. En dat ik dus geen gasfornuis heb
Per week ben ik ongeveer 20 euro omgerekend kwijt denk ik. Omdat ik dus zo beperkt ben eet ik smiddags warm bij een soort afhaal iets, wat bijna elke dag hetzelfde eten is(4 dollar voor complete maaltijd) en eet ik sochtends en savonds stokbrood of toast Soms haal ik ook wel in de stad iets, een super lekker restaurantje en dan voor 6 dollar heb je echt eten waar je 2 dagen van kunt eten. Maar echt boodschappen doen voor eten doe ik bijna nooit, hoogstens wat frisdrank
Per week ben ik ongeveer 20 euro omgerekend kwijt denk ik. Omdat ik dus zo beperkt ben eet ik smiddags warm bij een soort afhaal iets, wat bijna elke dag hetzelfde eten is(4 dollar voor complete maaltijd) en eet ik sochtends en savonds stokbrood of toast Soms haal ik ook wel in de stad iets, een super lekker restaurantje en dan voor 6 dollar heb je echt eten waar je 2 dagen van kunt eten. Maar echt boodschappen doen voor eten doe ik bijna nooit, hoogstens wat frisdrank
Gast- Gast
50 euro per week voor 2 personen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Normaal echt rond de 100 euro per week, vorige week was het 50 en deze week 65 ben goed bezig haha! Hier zit overigens geen wasmiddel/verzorgingsproducten/luiers of iets bij dus echt alleen eten en drinken.
Gast- Gast
+1Purple schreef:Rond de 40-50 per week met 2 personen.
Gast- Gast
Rond de 30-40 euro per week voor 2 personen
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe echt iets verkeerd als ik lees dat sommigen voor € 50,- per week voor 2 personen boodschappen doen! Ik ben meestal zeker € 80,- kwijt. Nu zijn wij wel echte vleeseters en m'n vriend drinkt ook regelmatig een biertje. Ik ga het allemaal maar weer eens opschrijven.
Gast- Gast
Eline schreef:Nu zijn wij wel echte vleeseters en m'n vriend drinkt ook regelmatig een biertje.
wij eten ook graag vlees (althans, ik normaal en mijn man graag dubbele portie) en ook hier gaat er aardig wat bier doorheen. ik weet niet welk merk bier je vriend drinkt, wat bij ons erg goed helpt is bier in de aanbieding kopen. mijn man drinkt bijv altijd amsel, vorige week was dat bij de c1000 in de aanbieding en dan kopen we gelijk 6 kratten. kunnen we weer een hele tijd door en tegen de tijd dat het op raakt, is het wel weer ergens in de aanbieding. dat schilt ons zeker 3 euro per krat!! qua vlees kopen we veel met kortingstickers, dus wat bijna over de datum is en vriezen dat dan gelijk in. schilt ook een hele hoop!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Eline schreef:Nu zijn wij wel echte vleeseters en m'n vriend drinkt ook regelmatig een biertje.
wij eten ook graag vlees (althans, ik normaal en mijn man graag dubbele portie) en ook hier gaat er aardig wat bier doorheen. ik weet niet welk merk bier je vriend drinkt, wat bij ons erg goed helpt is bier in de aanbieding kopen. mijn man drinkt bijv altijd amsel, vorige week was dat bij de c1000 in de aanbieding en dan kopen we gelijk 6 kratten. kunnen we weer een hele tijd door en tegen de tijd dat het op raakt, is het wel weer ergens in de aanbieding. dat schilt ons zeker 3 euro per krat!! qua vlees kopen we veel met kortingstickers, dus wat bijna over de datum is en vriezen dat dan gelijk in. schilt ook een hele hoop!!
Maar reken je die kratjes dan ook mee per week? Want ik heb bijv nu voor 20 euro boodschappen gedaan (voor 2 personen) maar daarbij komen nog wat biertjes wasmiddel wijn etc.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik kan veeeel goedkoper uitzijn dan ik altijd uitgeef. Ik denk dat ik gemiddeld zn 80 euro per week uitgeef aan boodschappen voor 2 personen. Ik haal vaak per dag iets en dan ben ik al snel 20 a 30 euro kwijt. Ook omdat ik vaak lekkere dingetjes meeneem. Ik hou echt van lekker en gezond eten. Ik haal altijd boodschappen bij de AH of Marqt ( biologische supermarkt ) en vooral bij Marqt gaat het heel snel. Ik moet maar eens een budget per week hebben waar aan ik mij moet houden want eigenlijk is het gewoon zonde haha
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben 300€ boodschappengeld per maand. Hiervan kopen we ook alle verzorgingsproducten en wasmiddel etc. Verder gaan de gezamenlijke cadeautjes eraf en meestal gaan we er ook nog wel een keer van uit eten. Aan het eind van de maand is het dan wel op maar we komen eigenlijk nooit te kort. We eten allebei wel regelmatig buiten de deur, wat we niet van deze rekening betalen. Het zou best goedkoper kunnen, hoewel we wel op aanbiedingen letten en (bijna) nooit a merken kopen. Maar ach, het is een prima bedrag en we kunnen het missen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ongeveer 80 euro per week, voor 2 personen. Ene keer meer, andere keer minder.
Gast- Gast
gemiddeld 50 tot 60 euro per week, inclusief alles, dus ook voeding voor onze dochter.
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» een kroon hoe duur zal dat gemiddeld zijn?
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Zijn jullie ook zo moe?
» Hoe oud zijn jullie?
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Zijn jullie ook zo moe?
» Hoe oud zijn jullie?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: