Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Info vliegticket enkele reis Kroatie

4 plaatsers

Ga naar beneden

Info vliegticket enkele reis Kroatie Empty Info vliegticket enkele reis Kroatie

Bericht  Parisienne zo 15 mei 2011 - 7:59

Ik heb even een vraag. In de zomer ga ik met N. heel misschien naar Kroatie. Mijn familie zit daar dan drie weken op een camping en ik zou daar met N. ook graag twee weken naartoe willen. Ik zat eraan te denken om het vliegtuig te pakken. Mijn moeder en stiefvader zouden al onze bagage al meenemen met de auto, dus daar heb ik dan weinig omkijken naar.

Nu zouden wij dan naar Pula moeten vliegen (in Istrie). Mijn eerste vraag is of iemand weet of er directe vluchten gaan van Amsterdam naar Pula, dus zonder overstap?

Aangezien ik terug rijd met mijn moeder en stiefvader, hoef ik alleen een ticket voor een enkele reis. Hoe werkt dat? Waar kan ik deze het beste boeken? Iemand tips voor goedkope vliegtickets?

Het is voor mij weer een aantal jaar geleden dat ik gevlogen heb en heb het eigenlijk nooit alleen gedaan of alleen geregeld. Hoop dat jullie mij wat informatie kunnen geven! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Info vliegticket enkele reis Kroatie Empty Re: Info vliegticket enkele reis Kroatie

Bericht  Try zo 15 mei 2011 - 8:02

Kijk eens hier, daar zie je verschillende aanbieders van tickets en kan je ook aangeven hoevaak je wilt overstappen (niet dus) smile Veel plezier alvast!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Info vliegticket enkele reis Kroatie Empty Re: Info vliegticket enkele reis Kroatie

Bericht  Atelier Madame zo 15 mei 2011 - 8:35

www.lowcostairlines.nl

zie je welke goedkope maatschappijen erop vliegen!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Info vliegticket enkele reis Kroatie Empty Re: Info vliegticket enkele reis Kroatie

Bericht  Mamasapje zo 15 mei 2011 - 20:18

ik heb even voor je gekeken, bij croatieairlines kost het je in juli ongeveer 240 euro enkele reis voor volwassenen + baby vanaf Amsterdam.

Bij Germanwings vanaf 59.99 voor basic flight, geen hapjes, drankjes, bagage etc.

Bij Ryanair vliegen op Trieste is ook misschien een optie, ligt redelijk in de buurt.. Je vliegt dan vanaf dusseldorf-weeze, maar het kostje dan ook maar 32 euro ( waarvan 20 euro voor de baby! - standaard ryanairprijs voor baby's). Misschien kan je daar worden opgehaald.

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Info vliegticket enkele reis Kroatie Empty Re: Info vliegticket enkele reis Kroatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum