Keizersnede en pijn bij het vrijen
+2
nillis
Annemie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Keizersnede en pijn bij het vrijen
Ik heb lang getwijfeld op ik dit wel moest posten maar ik doe het toch. Ik word namelijk erg onzeker over iets.
Sinds S. is geboren voelt het vrijen bij mij niet meer zo fijn en het is zelfs pijnlijk. Het lijkt net of er binnen in een bultje zit en bij penetratie lijkt het net of dat in de weg zit (het is een beetje moeilijk uit te leggen) Ik kan me daardoor niet ontspannen en al voordat we "beginnen" ben ik al gespannen en kan ik me totaal niet ontspannen. Voorheen ging dat gewoon goed maar nu . We hebben al verschillende posities geprobeerd, glijmiddel etc maar niks lijkt te helpen. Tijdens de bevalling heb ik veel pijn gehad down under. Ik heb verschillende slangetjes ingebracht gekregen en tijdens de paar keer dat ik mocht persen zater er een aantal vingers in me omdat ze een randje probeerde weg te duwen omdat S. een sterrenkijker was. Ik ben nu ook bang dat er misschien iets beschadigd is M'n seksleven is nu ook van een 8,5 naar een 2 gegaan en ik voel me ontzettend rot tegenover mijn vriend en zelf vind ik het ook gewoon klote.
Herkenbaar voor iemand? En wat moet ik hier nu mee?
Sinds S. is geboren voelt het vrijen bij mij niet meer zo fijn en het is zelfs pijnlijk. Het lijkt net of er binnen in een bultje zit en bij penetratie lijkt het net of dat in de weg zit (het is een beetje moeilijk uit te leggen) Ik kan me daardoor niet ontspannen en al voordat we "beginnen" ben ik al gespannen en kan ik me totaal niet ontspannen. Voorheen ging dat gewoon goed maar nu . We hebben al verschillende posities geprobeerd, glijmiddel etc maar niks lijkt te helpen. Tijdens de bevalling heb ik veel pijn gehad down under. Ik heb verschillende slangetjes ingebracht gekregen en tijdens de paar keer dat ik mocht persen zater er een aantal vingers in me omdat ze een randje probeerde weg te duwen omdat S. een sterrenkijker was. Ik ben nu ook bang dat er misschien iets beschadigd is M'n seksleven is nu ook van een 8,5 naar een 2 gegaan en ik voel me ontzettend rot tegenover mijn vriend en zelf vind ik het ook gewoon klote.
Herkenbaar voor iemand? En wat moet ik hier nu mee?
Laatst aangepast door Razz_ op zo 15 mei 2011 - 7:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Keizersnede en pijn bij het vrijen
ik herken het niet, maar het lijkt me wel vreselijk voor jou. Als ik jou was zou ik toch even naar de huisarts gaan, want misschien is er toch iets niet goed van binnen, sex hoort fijn te zijn en niet pijnlijk.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Dat bultje klinkt alsof het ook een verzakking zou kunnen zijn. Heb je nog een controle op verzakkingen bij de verloskundige gehad na de bevalling?
Gast- Gast
Ik heb 2 keer een keizersnede gehad maar ik herken dit niet. Wel wil ik zeggen dat ik het erg vervelend voor je vind en hoop dat het een tijdelijk iets is. Heb je er al eens aan gedacht om naar de huisarts te gaan ?
Gast- Gast
Ze hebben 1x na de bevalling gevoeld of m'n baarmoeder weer op z'n plek zat (bij de vk) en dat was zo. Op na controle bij de gyn hebben ze helemaal niks gevoeld. Maar een verzakking denk ik eigenlijk niet. Want het bultje lijkt een beetje in het midden te zitten. En hoe raar dit ook klinkt, als mijn vriend het wel lukt om helemaal in me te gaan voel ik zo'n "tik" bij het bewegen (sorry voor de details)
Ik heb er wel aan gedacht om ermee naar de huisarts te gaan maar iedere keer denk ik dat het de volgende keer wel minder pijn zal doen (wat dus niet zo is) en ik durf ook niet echt te gaan eigenlijk
Ik heb er wel aan gedacht om ermee naar de huisarts te gaan maar iedere keer denk ik dat het de volgende keer wel minder pijn zal doen (wat dus niet zo is) en ik durf ook niet echt te gaan eigenlijk
Gast- Gast
Ik vind het heel herkenbaar, maar helaas heb ik deze problemen altijd al. Ze zijn er nu achteraf achter gekomen dat is een plekje in de vagina heb zitten, die deze pijn veroorzaakt en daarvoor was ik bij een gynaecoloog onder behandeling. het kon zijn dat het na de bevalling minder zou zijn, maar helaas. Nu hoorde ik dat door scheuren of inknippen je meer pijn kan krijgen bij het vrijen, maar bij keizersnede weet ik het niet. Ik zou als ik jou was naar de huisarts gaan anders kom je in een negatieve cirkel en durf je straks geen seks meer te hebben uit angst voor de pijn.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ik had een stukje wild vlees wat ik ook voelde bij het vrijen. Dit hebben ze weg gehaald en toen ging het een stuk beter. Maar dit was ontstaan bij het litteken van de knip.
Je kan het beste even naar de huisarts gaan zodat die even kan kijken, hopelijk ben je er dan snel vanaf.
Je kan het beste even naar de huisarts gaan zodat die even kan kijken, hopelijk ben je er dan snel vanaf.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Even langs de huisarts voor controle en anders misschien bekkenbodem therapie proberen. Heb onbewust aanspannen helpt natuurlijk ook niet mee.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat er idd niks anders op zit om een keertje naar de huisarts te gaan Ik baal er wel van hoor. Ik zie het al helemaal voor me dat er 10 mensen me van onderen moeten bekijken en dat ik een of andere operatie moet. Ik kan nu echt alleen maar aan erge dingen denken omdat het nu alweer inmiddels 9,5 maand geleden is. Bah wat een klote zooi
Gast- Gast
Ai, dat klinkt wel vervelend zeg! Dat is ook iets waar ik heel bang voor ben, dat het vrijen straks pijn gaat doen. Ik zou als ik jou was toch ook maar even langs de huisarts gaan, zeker ook omdat je aangeeft dat de pijn maar niet minder word en sex je dan echt gaat tegenstaan.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Wat erg dat je je daardoor zo rot voelt
Kom op meid laat die huisarts gewoon een keertje ernaar kijken en wie weet is het iets heel simpels en kunnen jullie weer van de sex genieten.
succes
Kom op meid laat die huisarts gewoon een keertje ernaar kijken en wie weet is het iets heel simpels en kunnen jullie weer van de sex genieten.
succes
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Wat rot dat je zoveel pijn hebt. Ik zou ook naar de huisarts gaan en hopelijk kan hij/zij je helpen.
Gast- Gast
Hier nog iemand bij wie het niet makkelijk gaat. Het ging bij ons gewoon zo niet langer, we konden gewoon geen seks hebben want ik kon wel janken van de pijn. Naar de huisarts geweest en die heeft me doorgestuurd naar een gynaecoloog. Daar kwamen we erachter dat het bij mij zowel psychisch als lichamelijk was en heb ik basaaltherapie gehad. Het gaat nu wel al beter, maar het is nog niet zo dat we elke week seks hebben maar het gaat de goede kant op
Gast- Gast
@ Lily, basaaltherapie? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Ik denk niet dat het bij mijn psychisch is want ik voel gewoon een soort van pijn binnenin. Een deel waarschijnlijk van het niet kunnen ontspannen maar ook een deel dat er binnenin iets niet goed zit.Wat ik al zei voor de bevalling had ik nergens last van. Het is echt iets van wat na de bevalling is gekomen. In het begin dacht ik gewoon dat het beurs was en dat het gewoon moest herstellen van alles. Maar na bijna 10 maanden zou zoiets toch wel weer hersteld moeten zijn. Het voelt allemaal zo raar. Ik denk nu echt aan de vreselijkse dingen nu en ik ga volgende week echt naar de huisarts hoe eng ik het ook vind
Gast- Gast
nah ik ben dus ziek geweest en had last van oncontroleerbare spierbewegingen. Dat had er bij mij ook mee te maken dat het daar beneden dan verkrampt/te gespannen is. En we moesten regelmatig op gesprek bij de gyn en ik moest daarnaast basaaltherapie volgen. Als je wilt weten wat dit is moet je maar ff PMen want vind het een beetje te om dat hier zo openbaar neer te zetten.
Gast- Gast
Wat vervelend Razz, ik zou zeker ook naar de huisarts gaan of meteen een keertje langs de gynaecoloog.
Een keertje laten kijken kan toch geen kwaad? Misschien ben je dan wel wat gerustgesteld en lukt het allemaal beter.
Veel succes!
Een keertje laten kijken kan toch geen kwaad? Misschien ben je dan wel wat gerustgesteld en lukt het allemaal beter.
Veel succes!
Gast- Gast
Ben heel benieuwd hoe het nu met je is en of je nog bij de gyn/ huisarts geweest bent!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Pijn aan de onderkant na het vrijen..
» Keizersnede en Borstvoeding?!
» Last van litteken keizersnede
» Menstruatie na keizersnede
» Geplande keizersnede
» Keizersnede en Borstvoeding?!
» Last van litteken keizersnede
» Menstruatie na keizersnede
» Geplande keizersnede
Pagina 1 van 1