Last van litteken keizersnede
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Last van litteken keizersnede
Ik heb erg last van mijn litteken van mijn keizersnede. Soort van jeuk/irritatiegevoel de hele tijd
Hebben meer meiden hier last van gehad bij de volgende zwangerschap? Kan het kwaad?
Hebben meer meiden hier last van gehad bij de volgende zwangerschap? Kan het kwaad?
Gast- Gast
Re: Last van litteken keizersnede
Jetje schreef:Ik heb erg last van mijn litteken van mijn keizersnede. Soort van jeuk/irritatiegevoel de hele tijd
Ik heb dan geen keizersnede gehad maar wel een operatie aan mijn eileiders. Ik heb net boven mijn schaamstreek een snede. Die jeukt ook heel erg! Heel vervelend. Komt doordat het zo goed doorbloedt is. Als je nu bijv een paper cut zou hebben in je vinger zou die ook heviger bloeden.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja, ik heb het ook! Een beetje branderig ook. Niet fijn maar niets aan te doen denk ik..
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er nauwlijks last van gehad. Ben benieuwd hoe het straks is
Jetje en Juutjepetuutje, krijgen jullie weer een ks bij de tweede of niet? Ik wel
Jetje en Juutjepetuutje, krijgen jullie weer een ks bij de tweede of niet? Ik wel
Gast- Gast
Ik zal het dinsdag eens bespreken met de vk. Het scheelt me al dat het herkenbaar is.
De kans op een tweede ks is bij mij erg groot. Ik bespreek dit halverwege mijn zwangerschap met de gyneacoloog.
De kans op een tweede ks is bij mij erg groot. Ik bespreek dit halverwege mijn zwangerschap met de gyneacoloog.
Gast- Gast
In principe niet denk ik, ik kreeg een keizersnede omdat mijn zoon in stuit lag, dus als er nu niets is zal ik gewoon bevallen.
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Ik heb ook een vraag hierover eigenlijk. Sinds vanochtend heb ik ontzettend veel last van mijn litteken. Het is een trekkend en af en toe stekend gevoel. Hebben meer meiden hier last van gehad?
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Even dit topic omhoog.
Ik heb nu ook erge jeuk aan het litteken en het is helemaal geirriteerd. Jetje, weet je nog wat de verloskundige toen tegen je gezegd heeft? Was het normaal?
Ik heb nu ook erge jeuk aan het litteken en het is helemaal geirriteerd. Jetje, weet je nog wat de verloskundige toen tegen je gezegd heeft? Was het normaal?
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Litteken creme
» Litteken creme??
» Litteken keizersnee
» knip... litteken.. hoelang last?
» Geplande keizersnede
» Litteken creme??
» Litteken keizersnee