Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijn aan de onderkant na het vrijen..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Pijn aan de onderkant na het vrijen.. Empty Pijn aan de onderkant na het vrijen..

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 7:47

Hoi meiden,

Voor wie is het ook herkenbaar? Ik heb na t vrijen echt last van mijn onderkant.. Een drukkend gevoel alsof je pas bevallen bent..

Nu moet ik er wel bij zeggen dat t ook al enige tijd gelden was..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn aan de onderkant na het vrijen.. Empty Re: Pijn aan de onderkant na het vrijen..

Bericht  Lejow zo 6 nov 2011 - 7:50

Zijn het niet gewoon je banden? Of je buik die er wat op reageert?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Pijn aan de onderkant na het vrijen.. Empty Re: Pijn aan de onderkant na het vrijen..

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 7:51

Nee echt mijn onderkant zeg maar.. Het gevoel alsof je pas bevallen bent, haha
Maar dat zul je vast nog wel ervaren :P

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 6 nov 2011 - 7:52

Ja, dat gevoel ken ik dan niet.
Maar wet wel toen wij het laatst gedaan hadden dat ik wat pijn had in mijn onderbuik.
Maar je bedoelt nog meer onderkant, waarschijnlijk Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 7:54

Ja klopt echt niet mijn buik maar echt vanonderen bij je vagina zeg maar.. Een drukkend gevoel alsof de boel naar beneden komt zetten.. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 7:55

Ja ik herken het wel, maar dat had ik ook al gezegd smile
Nu heb ik er trouwens geen last meer van.

Lejow, haha dat is idd je baarmoeder.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 7:59

Herkenbaar en bij mij waren/zijn het m'n bekken. Als je er nog veel last van krijgt zou ik even naar de fysio bellen. Dan krijg je wat oefeningen en tips mee waarschijnlijk

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 8:01

Razz_ schreef:Herkenbaar en bij mij waren/zijn het m'n bekken. Als je er nog veel last van krijgt zou ik even naar de fysio bellen. Dan krijg je wat oefeningen en tips mee waarschijnlijk

Mijn bekken heb ik ook zeker gevoel en veel last van.. (loop ook bij bekkentherapeute ivm mijn zwangerschap)

Maar los ervan is t echt ook mijn onderkant die vervelend voelt.

Gast
Gast

Bericht  Wennes zo 6 nov 2011 - 8:05

Misschien vond je het toch iets te spannend en heb je de boel gespannen gehouden? Soort spierpijn maar dan van onderen zeg maar.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 8:06

Ja dat heb ik ook precies daar en dat gebied hoort ook bij je bekken zeg maar. Ik ben ook nog heel zwak met m'n bekken. Ik kan bijoorbeeld echt niet met 1 been iets zwaars verschuiven want dan schiet de pijn meteen tussen m'n benen. Over 1,5 week ga ik voor het eerst naar de fysio voor bekkenbodemtherapie. Tijdens de zwangerschap liep ik bij een gewone fysio

Heb je het daar bij de therapeute al over je problemen gehad?

Laatst aangepast door Razz_ op zo 6 nov 2011 - 8:08; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  snoezel zo 6 nov 2011 - 8:07

Ik heb het ook een tijd gehad. Waren mijn bekkenbodemspieren. Zo'n bont en blauw en dik gevoel...
Flink wat oefeningen voor gedaan, want ik had er ook bv last van wanneer ik getild had, of veel gelopen of een stukje met L in de draagdoek/zak had gelopen...
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Tania zo 6 nov 2011 - 9:10

Ik denk ook dat het door je bekken komt. Misschien kun je het is vragen bij de fysio, misschien hebben ze tips om het minder te maken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: