leuke jonge zoekt leuke meid
+12
Sweety
Toet
Burn
Zwoesj
Gigi_
Tania
Zwerver
Angela_1986
Summerlovin
Gizmo
Elsje
Beachgirl
16 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: leuke jonge zoekt leuke meid
Volgens mij mis ik iets..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Volgens mij mis ik iets..
En?? wat mis je dan?
Gast- Gast
pretjet schreef:Zwoesj schreef:Volgens mij mis ik iets..
En?? wat mis je dan?
Zo'n fantastische eerlijke vriend als jij natuurlijk
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
voel je je niet een beetje genant dat je als 35 jarige man zo in de zeik word genomen?
Heb je niks beters te doen? zoals je pyjamatje aan trekken tis al lang bed tijd hoor...
Heb je niks beters te doen? zoals je pyjamatje aan trekken tis al lang bed tijd hoor...
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Wauw! Een jongen op het forum! Whoehoe!
En hij werkt ook nog voor het koninklijk huis.. En gevoel voor humor!
Je komt bijna in aanmerking voor mn ideale droomman! Maar helaas..
En hij werkt ook nog voor het koninklijk huis.. En gevoel voor humor!
Je komt bijna in aanmerking voor mn ideale droomman! Maar helaas..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Gizmo schreef:pretjet schreef:Zwoesj schreef:Volgens mij mis ik iets..
En?? wat mis je dan?
En waarom die rollende ogen?
Zwoesj- Ratel
Elsje schreef:voel je je niet een beetje genant dat je als 35 jarige man zo in de zeik word genomen?
Tja tis maar net wie nou wie in de zeik neemt,echte vrienden neem je niet in de zeik.maar dat zal jij nooit snappen meis
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Gizmo schreef:pretjet schreef:Zwoesj schreef:Volgens mij mis ik iets..
En?? wat mis je dan?
En waarom die rollende ogen?
Sarcasme.
Gizmo- Prater
Komt aanvallend over, maar zal wel aan mij liggen.
Wat ik mis, is een exacte beschrijving over wat voor iemand hij is, en wat hij voor vriendin zoekt. We willen natuurlijk allemaal wel, maar ja, we moeten natuurlijk wel weten wie van ons het beste in aanmerking komt...
Wat ik mis, is een exacte beschrijving over wat voor iemand hij is, en wat hij voor vriendin zoekt. We willen natuurlijk allemaal wel, maar ja, we moeten natuurlijk wel weten wie van ons het beste in aanmerking komt...
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Komt aanvallend over, maar zal wel aan mij liggen.
Was een grapje, maar niet aan jou gericht hoor, ik haakte alleen in op je opmerking.
Gizmo- Prater
Gizmo schreef:Zwoesj schreef:Komt aanvallend over, maar zal wel aan mij liggen.
Was een grapje, maar niet aan jou gericht hoor, ik haakte alleen in op je opmerking.
Ah sorry dan ben moe, daar zal het wel door komen..
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Komt aanvallend over, maar zal wel aan mij liggen.
Ik denk dat jij maar even bij pagina 1 moet beginnen,ik weet dat het een beetje moeilijk is voor sommigen van jullie maar een goede verstaander heeft aan 1 woord genoeg
Gast- Gast
Zwoesj schreef:
Daar heeft Zwoesj 'n punt... Om onnodige teleurstellingen te voorkomen is een exacte beschrijving natuurlijk wel gewenst. Een foto zou nog beter zijn maar goed, volgens mij gaat dat niet meer gebeuren...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Maple schreef:Als je voor het koninklijk huis werkt, kom je ongetwijfeld vaak zat met je snufferd in de bladen, dus dan doet zo'n onschuldig forum weinig kwaad, lijkt mij.
Betrapt! Het is Marc van der Linden!
Gast- Gast
Sorry als het verkeerd overkwam!Zwoesj schreef:Gizmo schreef:Zwoesj schreef:Komt aanvallend over, maar zal wel aan mij liggen.
Ah sorry dan ben moe, daar zal het wel door komen..
Gizmo- Prater
Storm schreef:Maple schreef:Als je voor het koninklijk huis werkt, kom je ongetwijfeld vaak zat met je snufferd in de bladen, dus dan doet zo'n onschuldig forum weinig kwaad, lijkt mij.
Betrapt! Het is Marc van der Linden!
Gizmo- Prater
pretjet schreef:Zwoesj schreef:Komt aanvallend over, maar zal wel aan mij liggen.
Ik denk dat jij maar even bij pagina 1 moet beginnen,ik weet dat het een beetje moeilijk is voor sommigen van jullie maar een goede verstaander heeft aan 1 woord genoeg
Oftewel ik ben dom? Thanks he... Ik was verdorie nog serieus ook, maar als jij gelijk zo neerbuigend gaat doen...
En dat Angela hetzelfde zegt, lijkt me duidelijk genoeg dat dit niet zozeer aan mij ligt.
Als jij echt op zoek bent naar een meid waar je mee kunt praten, dan zou je tegen mij, en wellicht anderen, niet zo laatdunkend moeten praten. Dan zou je weten dat woorden op papier heel anders kunnen overkomen, en onduidelijk kunnen zijn, dan wanneer ze in het echt uitgesproken worden.
Lijkt me handig voor de meiden die het wel willen om te weten waar je interesses liggen ed, dat is waar ik aan denk, maar goed...
Blondjes zijn niet per definitie dom hoor...
Zwoesj- Ratel
[quote="pretjet"]
Tja tis maar net wie nou wie in de zeik neemt,echte vrienden neem je niet in de zeik.maar dat zal jij nooit snappen meis[/quote
En waarom dan wel niet?
Elsje schreef:voel je je niet een beetje genant dat je als 35 jarige man zo in de zeik word genomen?
Tja tis maar net wie nou wie in de zeik neemt,echte vrienden neem je niet in de zeik.maar dat zal jij nooit snappen meis[/quote
En waarom dan wel niet?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Zwoesj schreef:pretjet schreef:Zwoesj schreef:Komt aanvallend over, maar zal wel aan mij liggen.
Oftewel ik ben dom? Thanks he... Ik was verdorie nog serieus ook, maar als jij gelijk zo neerbuigend gaat doen...
En dat Angela hetzelfde zegt, lijkt me duidelijk genoeg dat dit niet zozeer aan mij ligt.
Als jij echt op zoek bent naar een meid waar je mee kunt praten, dan zou je tegen mij, en wellicht anderen, niet zo laatdunkend moeten praten. Dan zou je weten dat woorden op papier heel anders kunnen overkomen, en onduidelijk kunnen zijn, dan wanneer ze in het echt uitgesproken worden.
Lijkt me handig voor de meiden die het wel willen om te weten waar je interesses liggen ed, dat is waar ik aan denk, maar goed...
Blondjes zijn niet per definitie dom hoor...
En zo is 't maar net, amen!
En Zwoesj, doe maar niet meer serieus tegen 'm, dat werkt blijkbaar niet... Denk aan je hart
Ik denk dat het koninklijk huis wel beter opgeleid personeel heeft dan Pretjet
Gast- Gast
Mijn hart heeft wel iets meer nodig dan dit hoor Angela
Jammer dat hij er niet op reageert
Zwoesj- Ratel
Ik snap wel dat pretjet op zoek is naar een vriendin. Als ie tegen al z'n vriendinnen zo onaardig en aanvallend is zal geen enkele vriendschap lang aanhouden..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Zwoesj schreef:Mijn hart heeft wel iets meer nodig dan dit hoor Angela
Raakt jouw hart niet van slag van deze leuke jongen dan?
Nou iig sta ik versteld van de vele reacties op deze zondagavond,en nee ik ben niet aanvallend of laatdunkend maar mag ik me mss verdedigen?
Gast- Gast
Geef ik je een reden om je te verdedigen dan?
Zwoesj- Ratel
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» poolse meid zoekt vriendinnen in nijmegen
» Super trots op mijn grote meid! En ook op de kleine meid!!
» Wat een mooie meid zeg.
» Wijze meid!
» poolse meid zoekt vriendinnen in nijmegen
» Super trots op mijn grote meid! En ook op de kleine meid!!
» Wat een mooie meid zeg.
» Wijze meid!
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: