leuke jonge zoekt leuke meid
+12
Sweety
Toet
Burn
Zwoesj
Gigi_
Tania
Zwerver
Angela_1986
Summerlovin
Gizmo
Elsje
Beachgirl
16 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: leuke jonge zoekt leuke meid
pretjet schreef:Summerlovin schreef:pretjet schreef:Maple schreef:welke gedoemd is te mislukken zonder foto.
Volgens mij ben jij zo fake als wat, met je werkzaamheden voo het koningshuis. Volgens mij ben je gewoon loodgieter. Stratenmaker, putjesschepper....
Whaha tuurlijk is dat fake...en nee geen van die beroepen die je opnoemt ...veel leuker dan dat alles,en trouwens doet het er toe wat voor werk je doet voor een VRIENDIN? nogmaals het gaat hier niet primair om een relatie
Ik hoef geen goede vriend die mij dingen vertelt die niet waar zijn hoor.
Nou dan wordt jij toch gewoon NIET mijn vriendin,niemand verplicht je iets hier
Ben vast niet de enige die daar zo over denkt.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
pretjet schreef:Gigi_ schreef:Waar uit NH kom je, pretjet?
IK woon in Boberkonte in NH weet je waar dat ligt?
Nee, maar dat zou kunnen komen omdat het niet bestaat.
Gast- Gast
Summerlovin schreef:pretjet schreef:Summerlovin schreef:pretjet schreef:Maple schreef:welke gedoemd is te mislukken zonder foto.
Volgens mij ben jij zo fake als wat, met je werkzaamheden voo het koningshuis. Volgens mij ben je gewoon loodgieter. Stratenmaker, putjesschepper....
Whaha tuurlijk is dat fake...en nee geen van die beroepen die je opnoemt ...veel leuker dan dat alles,en trouwens doet het er toe wat voor werk je doet voor een VRIENDIN? nogmaals het gaat hier niet primair om een relatie
Ik laat mensen altijd voor hun zelf denken,zouden meer mensen moeten doen.
Gast- Gast
pretjet schreef:Gigi_ schreef:Waar uit NH kom je, pretjet?
IK woon in Boberkonte in NH weet je waar dat ligt?
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Maple schreef:Sukkel. Ik ga hier m'n energie niet meer aan verspillen...
Sukkel??? wie is er hier nou een sukkel? jij reageert, ik niet. had je ook gewoon niet moeten doen dan.
Gast- Gast
pretjet schreef:Summerlovin schreef:pretjet schreef:Summerlovin schreef:pretjet schreef:Maple schreef:welke gedoemd is te mislukken zonder foto.
Het wordt steeds zieliger... Ook nog liegen over een woonplaats. Ook ik ga hier mijn energie niet meer insteken. Hoop voor jou dat er uiteindelijk nog iemand overblijft.
Summerlovin- Kletskop
Ik lieg niet. Da's best een wezenlijk verschil.pretjet schreef:Maple schreef:Sukkel. Ik ga hier m'n energie niet meer aan verspillen...
Sukkel??? wie is er hier nou een sukkel? jij reageert, ik niet. had je ook gewoon niet moeten doen dan.
Gast- Gast
Summerlovin schreef:pretjet schreef:Summerlovin schreef:pretjet schreef:Summerlovin schreef:pretjet schreef:Maple schreef:welke gedoemd is te mislukken zonder foto.
Het wordt steeds zieliger... Ook nog liegen over een woonplaats. Ook ik ga hier mijn energie niet meer insteken. Hoop voor jou dat er uiteindelijk nog iemand overblijft.
Kom op zeg wat doet er in dit stadium nou een woonplaats toe? ik ga toch ook niet vragen waar jij woont? gewoon een normale reactie en anders liever niks snap je dat?
Gast- Gast
Best veel. Ik zoek mijn vriendinnen graag in de buurt uit. Móchten er nu eventueel nog geïnteresseerden zijn, dan geldt dat voor hun waarschijnlijk ook.pretjet schreef:
Kom op zeg wat doet er in dit stadium nou een woonplaats toe? ik ga toch ook niet vragen waar jij woont? gewoon een normale reactie en anders liever niks snap je dat?
Gast- Gast
Maple schreef:Ik lieg niet. Da's best een wezenlijk verschil.pretjet schreef:Maple schreef:Sukkel. Ik ga hier m'n energie niet meer aan verspillen...
Nou als jij een geintje gelijk als liegen ziet dan zal je vast wel niet zon gezellige meid vol humor zijn als die ik zoek!
Gast- Gast
Uhm, misschien wilde ze wel weten waar je woont omdat ze op zoek is naar 'n nieuwe vriendschap...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Dan ken je mij niet, ik zit vol droge en flauwe humor, maar liegen hoort daar niet bijpretjet schreef:Maple schreef:Ik lieg niet. Da's best een wezenlijk verschil.pretjet schreef:Maple schreef:Sukkel. Ik ga hier m'n energie niet meer aan verspillen...
Nou als jij een geintje gelijk als liegen ziet dan zal je vast wel niet zon gezellige meid vol humor zijn als die ik zoek!
Gast- Gast
Maple schreef:Dan ken je mij niet, ik zit vol droge en flauwe humor, maar liegen hoort daar niet bijpretjet schreef:Maple schreef:Ik lieg niet. Da's best een wezenlijk verschil.pretjet schreef:Maple schreef:Sukkel. Ik ga hier m'n energie niet meer aan verspillen...
Nee ik kan je zeker niet,maar een geintje die eigenlijk wel iedereen door had kunnen hebben zie ik niet als liegen,en als je het echt wil weten ik woon niet ver van schagen af
Gast- Gast
Maple schreef:Nou, nu die foto nog, dan ben je ervan af.
Nee dat ga ik echt niet doen,nogmaals op msn kan je m zien.
Gast- Gast
Maple schreef:IK HEB POTTEDORIE GEEN MSN.
Aiiiiiiii ja dan houd het voor jou helaas op
Gast- Gast
pretjet schreef:Maple schreef:IK HEB POTTEDORIE GEEN MSN.
Dat is discriminatie hè... Mag dat wel volgens je contract?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:pretjet schreef:Maple schreef:IK HEB POTTEDORIE GEEN MSN.
Dat is discriminatie hè... Mag dat wel volgens je contract?
Volgens mijn contract MOET ik juist discrimineren
Gast- Gast
[quote="Maple"]Zeg pretjet, wil je mijn PM-inbox niet bevuilen?[/quot
Sorry hoor maar wat PM is moet PM blijven he.
Sorry hoor maar wat PM is moet PM blijven he.
Gast- Gast
Maple schreef:Zeg pretjet, wil je mijn PM-inbox niet bevuilen?
Hahahaha
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Gigi_ schreef:Maple schreef:Zeg pretjet, wil je mijn PM-inbox niet bevuilen?
Hahahaha
Ik word wel niewsgierig eigenlijk! haha.
Summerlovin- Kletskop
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» poolse meid zoekt vriendinnen in nijmegen
» Super trots op mijn grote meid! En ook op de kleine meid!!
» Wat een mooie meid zeg.
» Wijze meid!
» poolse meid zoekt vriendinnen in nijmegen
» Super trots op mijn grote meid! En ook op de kleine meid!!
» Wat een mooie meid zeg.
» Wijze meid!
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: