leuke jonge zoekt leuke meid
+12
Sweety
Toet
Burn
Zwoesj
Gigi_
Tania
Zwerver
Angela_1986
Summerlovin
Gizmo
Elsje
Beachgirl
16 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: leuke jonge zoekt leuke meid
Jaja helaas maar dat staat nou eenmaal in mijn contract en afspraak ik afspraak dus helaas ik kan dit niet doen,wil je m wel zien dan pm je maar voor mn msn
Gast- Gast
Of dat wij hier jonge meiden connecties hebben met de royals of wat dan ook..
Gast- Gast
Zag laast een man meedoen aan campinglife. Werkte ook voor het koninklijk huis..
Zal die nu ontslagen zijn??
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien was dat pretjet wel?Summerlovin schreef:Zag laast een man meedoen aan campinglife. Werkte ook voor het koninklijk huis..
Gast- Gast
Maple schreef:Misschien was dat pretjet wel?Summerlovin schreef:Zag laast een man meedoen aan campinglife. Werkte ook voor het koninklijk huis..
Haha, die was ouder dan 35, en had een vrouw + kinderen. Maar ja, je weet het nooit he .
Summerlovin- Kletskop
Ach, je kunt een hele leven faken op internet. Volgens mij is pretjet daar zojuist al mee begonnen, hier.Summerlovin schreef:Maple schreef:Misschien was dat pretjet wel?Summerlovin schreef:Zag laast een man meedoen aan campinglife. Werkte ook voor het koninklijk huis..
Haha, die was ouder dan 35, en had een vrouw + kinderen. Maar ja, je weet het nooit he .
Gast- Gast
Maple schreef:Ach, je kunt een hele leven faken op internet. Volgens mij is pretjet daar zojuist al mee begonnen, hier.Summerlovin schreef:Maple schreef:Misschien was dat pretjet wel?Summerlovin schreef:Zag laast een man meedoen aan campinglife. Werkte ook voor het koninklijk huis..
Nou inderdaad, het wordt steeds ongeloofwaardiger.
Summerlovin- Kletskop
Ik vraag me niet zozeer af wat je op het Yesforum doet, ik vraag me wel af waarom je zonder hoofdletters schrijft.
Gast- Gast
Sjonge jullie zijn wel flauw hoor. Het staat gewoon in dit jongetje z'n contract, dat snappen jullie toch wel. In mijn contract staat ook dat ik geen foto van mezelf op het yesforum mag plaatsen. Dat is toch heel normaal.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dames we dwalen af,het gaat hier om een zeer serieuze zaak vergeet dat niet he?!..
Gast- Gast
Jij dwaalde zélf af met je koningshuis. Kun je niet vriendjes sluiten met Maxima? Of Mabel? Of Mariléne?
Gast- Gast
Nee ik dwaal niet af,jullie vragen om een foto en dat gaat helaas niet,ik wou alleen even uitleggen waarom.Nu jullie dat weten kunnen we weer doorgaan met het oproepje zelf :o
Gast- Gast
welke gedoemd is te mislukken zonder foto.
Volgens mij ben jij zo fake als wat, met je werkzaamheden voo het koningshuis. Volgens mij ben je gewoon loodgieter. Stratenmaker, putjesschepper....
Volgens mij ben jij zo fake als wat, met je werkzaamheden voo het koningshuis. Volgens mij ben je gewoon loodgieter. Stratenmaker, putjesschepper....
Gast- Gast
Twellie schreef:Ik vraag me niet zozeer af wat je op het Yesforum doet, ik vraag me wel af waarom je zonder hoofdletters schrijft.
Omdat ik dat makkelijker vindt..
Gast- Gast
pretjet schreef:Twellie schreef:Ik vraag me niet zozeer af wat je op het Yesforum doet, ik vraag me wel af waarom je zonder hoofdletters schrijft.
Maak het jezelf dan ook niet moeilijk met onnodige t's
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
pretjet schreef:Twellie schreef:Ik vraag me niet zozeer af wat je op het Yesforum doet, ik vraag me wel af waarom je zonder hoofdletters schrijft.
He, een hoofdletter! Die t in vindt mag je wel weglaten... is makkelijker.
Gast- Gast
Vind..
En sinds je erop gewezen bent zijn al je zinnen met hoofdletters .
Summerlovin- Kletskop
Maple schreef:welke gedoemd is te mislukken zonder foto.
Whaha tuurlijk is dat fake...en nee geen van die beroepen die je opnoemt ...veel leuker dan dat alles,en trouwens doet het er toe wat voor werk je doet voor een VRIENDIN? nogmaals het gaat hier niet primair om een relatie
Gast- Gast
Summerlovin schreef:pretjet schreef:Twellie schreef:Ik vraag me niet zozeer af wat je op het Yesforum doet, ik vraag me wel af waarom je zonder hoofdletters schrijft.
Vind..
En sinds je erop gewezen bent zijn al je zinnen met hoofdletters .
Nou, daaruit blijkt wel dat pretjet beschikt over een goede dosis aanpassingsvermogen en dat spreekt alleen maar voor hem! Hij is ook gezellig en spontaan, dus gek dat dit topic nog niet vol staat met reacties van mensen die samen op een terras willen gaan zitten.
Gast- Gast
pretjet schreef:Maple schreef:welke gedoemd is te mislukken zonder foto.
Whaha tuurlijk is dat fake...en nee geen van die beroepen die je opnoemt ...veel leuker dan dat alles,en trouwens doet het er toe wat voor werk je doet voor een VRIENDIN? nogmaals het gaat hier niet primair om een relatie
Ik hoef geen goede vriend die mij dingen vertelt die niet waar zijn hoor.
Als je toch niet voor het koningshuis werkt kun je net zo goed een foto plaatsen. Is dat hele verhaal over je contract ook niet meer van toepassing.
Laatst aangepast door Summerlovin op zo 15 mei 2011 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt
Summerlovin- Kletskop
Doet er niks toe, maar we willen gewoon graag een foto zien, en vervolgens kwam jij met je zogenaamde werk. Hebbie zelluf de wereld in geholpen. Dus kom nou maar met die foto, ben je meteen van het gezeur af.pretjet schreef:Maple schreef:welke gedoemd is te mislukken zonder foto.
Gast- Gast
Waar uit NH kom je, pretjet?
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Summerlovin schreef:pretjet schreef:Maple schreef:welke gedoemd is te mislukken zonder foto.
Ik hoef geen goede vriend die mij dingen vertelt die niet waar zijn hoor.
Nou dan wordt jij toch gewoon NIET mijn vriendin,niemand verplicht je iets hier
Gast- Gast
Gigi_ schreef:Waar uit NH kom je, pretjet?
IK woon in Boberkonte in NH weet je waar dat ligt?
Gast- Gast
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» poolse meid zoekt vriendinnen in nijmegen
» Super trots op mijn grote meid! En ook op de kleine meid!!
» Wat een mooie meid zeg.
» Wijze meid!
» poolse meid zoekt vriendinnen in nijmegen
» Super trots op mijn grote meid! En ook op de kleine meid!!
» Wat een mooie meid zeg.
» Wijze meid!
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: