Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Reva schreef:Er mag weer ei gezegd worden, want ze liggen in de plee
Ei, ei, ei,
En we zijn zo blij,
Want Reev is naar de plee geweest,
Dat vieren wij,
Ei, ei!
oops had jouw post niet gezien
Gast- Gast
Waarom eet je ze dan ook
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Reev, kwam dat nou echt ineens omdat ik zei dat ik ei ga eten? Je zit er al een hele tijd over te miepen, ik zeg één keer dat ik ei ga eten en hoppa je rent naar de plee. Vind t wel raar hoor!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nee hoor Sjaan, ik zat er al de hele tijd mee in mn maag (letterlijk en figuurlijk).
Zwoesj: omdat gebakken ei lekker is!
Zwoesj: omdat gebakken ei lekker is!
Gast- Gast
Sjaan, het begon vanmorgen al hoor, toen we hier met zn allen eieren aan het eten waren.
Ligt niet aan jou
Ligt niet aan jou
Zwoesj- Ratel
Oh toen was ik er nog nietZwoesj schreef:Sjaan, het begon vanmorgen al hoor, toen we hier met zn allen eieren aan het eten waren.
Ligt niet aan jou
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
voor mij geen EI meer vandaag...
ga iets met gehakt en roerbakgroente maken...met macaroni dingetjes denk ik
shoarma straks maar ff in de vriezer doen, eet ik het lekker van de week :-D
hup koken nu.. het is al half 7 geweest
ga iets met gehakt en roerbakgroente maken...met macaroni dingetjes denk ik
shoarma straks maar ff in de vriezer doen, eet ik het lekker van de week :-D
hup koken nu.. het is al half 7 geweest
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Eieren zijn net als knakworsten.. Je denkt dat je er zin in hebt, maar elke keer als je ze eet word je misselijk en heb je spijt.
Gast- Gast
EIgenwijs dus....Smikkell schreef:Eieren zijn net als knakworsten.. Je denkt dat je er zin in hebt, maar elke keer als je ze eet word je misselijk en heb je spijt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Eieren zijn net als knakworsten.. Je denkt dat je er zin in hebt, maar elke keer als je ze eet word je misselijk en heb je spijt.
Echt zo ontzettend waar.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Eieren zijn net als knakworsten.. Je denkt dat je er zin in hebt, maar elke keer als je ze eet word je misselijk en heb je spijt.
Echt zo ontzettend waar.
En als hamburgers..
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Eieren zijn net als knakworsten.. Je denkt dat je er zin in hebt, maar elke keer als je ze eet word je misselijk en heb je spijt.
Echt zo ontzettend waar.
En als hamburgers..
Voor mij niet.
Gast- Gast
Bij hamburgers heb ik er geen last van!Zwoesj schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Eieren zijn net als knakworsten.. Je denkt dat je er zin in hebt, maar elke keer als je ze eet word je misselijk en heb je spijt.
Echt zo ontzettend waar.
En als hamburgers..
Gast- Gast
Niet?? Hoe doen jullie dat? Gisteren weer genoten van een Big Mac, maar een half uurtje later had ik hem toch liever niet gegeten!
Zwoesj- Ratel
Mmm... geloof niet dat ik dat echt heb bij bepaalde etenswaren.
Of ik ken gewoon goed mijn grens
Gast- Gast
Try schreef:Suus schreef:Desperados vind ik ook heerlijk trouwens
Hoe is het inmiddels trouwens met je been, Try?
Wat lief dat je het vraagt Het gaat goed, ik loop vrij soepel (klein beetje mank nog), ik kan de trap oplopen, af gaat nog minder goed. Ik was eergisteren bij de chirurg voor controle en toen zei ie dat hij nog steeds verbaast is hoe goed het gaat, en dat hij het ongelofelijk vind hoe snel ik herstel enzo. In augustus/september moet ik terugkomen en hij verwacht dat ik dan weer volledig aan het sporten ben
Fijn om te horen dat het zo goed gaat
Bij knakworsten heb ik dat eigenlijk altijd inderdaad! Bij ei soms, bij hamburgers nog nooit
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ooh Big Mac, die eet ik nooit, want die passen niet in mn mond. Vind het jammer dat ze die niet hebben in een lage versie
Gast- Gast
Mc Donalds eet is sowieso zelden.Zwoesj schreef:Niet?? Hoe doen jullie dat? Gisteren weer genoten van een Big Mac, maar een half uurtje later had ik hem toch liever niet gegeten!
Gast- Gast
Reva schreef:Ooh Big Mac, die eet ik nooit, want die passen niet in mn mond. Vind het jammer dat ze die niet hebben in een lage versie
De BigBigmac toen, die was laag! Werd als mannenburger bestempeld, maar beviel me wel veel beter dan de originele!
Zwoesj- Ratel
En ik niet???ProudMama schreef:Mmm... geloof niet dat ik dat echt heb bij bepaalde etenswaren.
Gast- Gast
Bigmacs eet ik nooit, vind ik eigenlijk niet zo lekker...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Zwoesj schreef:Reva schreef:Ooh Big Mac, die eet ik nooit, want die passen niet in mn mond. Vind het jammer dat ze die niet hebben in een lage versie
De BigBigmac toen, die was laag! Werd als mannenburger bestempeld, maar beviel me wel veel beter dan de originele!
Ik vind het ook echt stom. Eet voor geen meter. He verdorie, nu wil ik naar de mac voor een gewone hamburger
Gast- Gast
Smikkell schreef:En ik niet???ProudMama schreef:Mmm... geloof niet dat ik dat echt heb bij bepaalde etenswaren.
Nee, misselijk worden van 2 eieren, dan ken je je eigen grenzen niet...whaha
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: