Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Switch maken van Kinderopvang naar...

Ga naar beneden

Switch maken van Kinderopvang naar... Empty Switch maken van Kinderopvang naar...

Bericht  CCC zo 15 mei 2011 - 0:09

* weggehaald ivm privacy *


Laatst aangepast door chococupcake op wo 18 mei 2011 - 2:16; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Switch maken van Kinderopvang naar... Empty Re: Switch maken van Kinderopvang naar...

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 5:16

Ja, ik ben bezig met een switch. Maar, heb dit met behulp van een loopbaancoach geregeld. Zoiets zou ik niet zelf kunnen.

Overigens vind ik het behoorlijk onprofessioneel van de directrice en je direct LG als het waar is wat jij insinueert (goede vriendschappelijke band/negeren --> met elkaar over werknemers praten). Ik bedoel, tuurlijk kan je het niet eens zijn met wat je werknemers willen maar het getuigt van onprofessioneel gedrag om je dan maar te negeren!
Heb je eigenlijk ooit functioneringsgesprekken, of voortgangsgesprekken gehad? Om daarin duidelijk je eigen doelen te stellen met actiepunten wanneer je welk doel bereikt dient te hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Switch maken van Kinderopvang naar... Empty Re: Switch maken van Kinderopvang naar...

Bericht  CCC zo 15 mei 2011 - 5:51

Oke ik ga ook eens rondkijken voor zo'n loopbaancoach. Is dat via het CWI ofzo?
* weggehaald ivm privacy *
Maar goed, positief blijven en heb best veel werk verricht door vandaag cv's te plaatsen op internet en een aantal sollicitatie de deur uit gedaan. Nu hopen op positief bericht!


Laatst aangepast door chococupcake op wo 18 mei 2011 - 2:17; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Switch maken van Kinderopvang naar... Empty Re: Switch maken van Kinderopvang naar...

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 7:17

de eerste tip:
je kunt je formulieren "tekenen voor gezien" en daarbij zetten, niet akkoord met de inhoud. Voorzien van je handtekening en datum. Dan heb je voldaan aan haar wens om deze formulieren in te tekenen, maar je "tekent' niet je eigen vonnis door akkoord te gaan met wat deze dame heeft geschreven.

Als je LG wil weten waar het gesprek over is gegaan, en je wilt dit niet zeggen. Kan je de globale lijnen aangeven. Maar, dat is jouw eigen keuze. Zij kan je iig niet dwingen iets te vertellen!

Dan, de loopbaancoach.. dit kan via het UWV, maar ik heb een particuliere coach gezocht. Kost een paar centen, maar ik vond het de beste investering ooit. Door haar doe ik nu een opleiding waarin ik het naar mijn zin heb, waar ik veel van leer en waar ik plezier in heb. Ben nu bijna klaar met het eerste jaar en heb nog nooit zulke goede cijfers gehaald! Mocht je meer willen weten, moet je maar een PM sturen!

Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Switch maken van Kinderopvang naar... Empty Re: Switch maken van Kinderopvang naar...

Bericht  CCC zo 15 mei 2011 - 7:48

Thnx Pompidom!

Ik heb zeker wat aan je tips... Misschien stuur ik je in de toekomst wel even een PM.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Switch maken van Kinderopvang naar... Empty Re: Switch maken van Kinderopvang naar...

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 8:26

Is goed hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Switch maken van Kinderopvang naar... Empty Re: Switch maken van Kinderopvang naar...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum