Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

+9
ekjir@M
Mamsie
Printje
moepie
Susan
Meeko
Rouge
ProudMom
Liadan
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? - Pagina 2 Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  RYW zo 15 mei 2011 - 19:13

Ben heeft ook een koppie vol fikse blonde krullen. Ik doe er meestal een heel klein beetje kokosolie in. Ruikt lekker en hij krijgt er prachtige glanzende krulletjes van.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? - Pagina 2 Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  PiP ma 16 mei 2011 - 7:08

Susan schreef:
ekjir@M schreef:Ik heb zelf behoorlijk wat krullen. Mijn moeder deed er dus ook nog niks aan en kammen vond ik echt hel, als ik ergens een kam zag liep ik er met een heeeeele grote boog om heen.

J. heeft echt helemaal stijl haar en ik heb niet het idee dat daar ooit krullen in komen maar ik denk dat het bij een jongen toch makkelijker is als bij een meisje. Bij een jongen kan je het nog kort knippen maar bij een meisje is dat ook weer niks. Ik denk dat ik er dan een beetje wax in zou doen ipv gel.

Bij een meisje kun je er nog een speldje in doen of staartjes in maken. Ik denk dat het allebei voor- en nadelen heeft. Ik zou Ezra's haar sowieso niet heel kort knippen, dat vind ik zonde van zijn mooie haar.
Moeten ze de knipjes en stiekjes wel inhouden Laughing

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? - Pagina 2 Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  PiP ma 16 mei 2011 - 7:14

F heeft redelijk stijl haar en ik doe er altijd eerst Zwitsal Goedemorgen haarlotion in, dan een staartje bovenop en wat Zwitsal Goedemorgen gel in haar nekhaartjes kneden, daar heeft ze dan iets krullen.
Sinds ze naar de kapper geweest is heeft ze van haar zelf ook een paar krulletjes!

De haarlotion doe ik erin zodat het dan wat nat is en ik het makkelijker kan kammen in een staartje, ook glanst het dan wat meer.

Na het slapen heeft ze ook altijd een bosje kroesig haar... flink wat lotion erin en voorzichtig kammen.
Heb er eigenlijk nog niet aangedacht om anti-klit te halen, misschien toch maar eens doen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind? - Pagina 2 Empty Re: Krullen! Doen jullie nog iets in het haar van je kind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum