Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft een code van Felicitas voor Center Parcs?

+3
Gray
Xanna
Meeko
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft een code van Felicitas voor Center Parcs? Empty Wie heeft een code van Felicitas voor Center Parcs?

Bericht  Meeko za 14 mei 2011 - 8:56

2 weken geleden hadden ik en 3 vriendinnen bedacht om een weekendje naar Center Parcs te gaan. Nu had ik die week daarvoor de babybox opgehaald met daarin een code voor 40% korting. Nu stond daar wel bij dat deze 4 weken geldig was. Maar nu wilde ik net gaan boeken en geeft ie aan dat de code niet meer geldig is, terwijl het nog geen 4 weken geleden is geweest! Dus wie heeft er pasgeleden ook deze box opgehaald en gebruikt deze code niet?
Anders ga ik maandag maar eens bellen dat t niet helemaal klopt, en kan ik hopelijk alsnog boeken met die korting.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft een code van Felicitas voor Center Parcs? Empty Re: Wie heeft een code van Felicitas voor Center Parcs?

Bericht  Xanna za 14 mei 2011 - 10:06

Misschien heb je iets aan deze link:

http://www.jongegezinnen.nl/Center-Parcs/Exclusief-Felicitasaanbod-ontvang-40-korting-bij-Center-Parcs.htm

Kortingscode die daar op staat is CP2190

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Wie heeft een code van Felicitas voor Center Parcs? Empty Re: Wie heeft een code van Felicitas voor Center Parcs?

Bericht  Meeko zo 15 mei 2011 - 0:22

Nou heel erg vreemd, ik vulde die code eerst in en toen deed ie het niet, toen met een kind erbij deed ie t wel, nog een keer proberen zonder kind en deed ie t ook! Maar de korting hebben we!
Super bedankt!
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586

Bericht  Gray za 22 okt 2011 - 9:19

ik zit met hetzelfde 'probleem' .de kortingscode CP2190 doet het inmiddels niet meer. Iemand een nieuwe code??
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Laced za 22 okt 2011 - 9:22

Gray, wat raar. Ik heb de code zojuist geprobeerd en de korting gaat er gewoon vanaf!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gray za 22 okt 2011 - 9:25

vreemd.ik ben wel op zoek naar en 8 persoons huisje.misschien is dat het probleem?!
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Laced za 22 okt 2011 - 9:26

Wel een kindje in de leeftijd van 0-2 ? Ik ga nl reserveren voor 4 personen, dus dat is ook geen probleem.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gray za 22 okt 2011 - 9:28

3 kindjes tussen 0-2 jaar,maar ik kan er maar 2 opgeven,dus heb ik 1 als 3 jarige opgegeven
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gray za 22 okt 2011 - 9:31

sommige parken pakt ie de code wel maar niet het park waar wij graag heen willen (vossemeren of erperheide)
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  PiP ma 27 aug 2012 - 7:22

Haha, ik zocht eigenlijk een ander topic, maar met deze ben ik ook blij Laughing
Maare krijg je daar verder geen gezeur mee?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  moepie ma 27 aug 2012 - 9:52

Pip; nee hoor. Ik ben er ook altijd bang voor dat ze dan ineens gaan vragen naar je kortingsbon ofzo, maar dat gebeurt niet. Wij zijn opmdeze manier al 3 x geweest
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  M@niek ma 27 aug 2012 - 10:00

Ik heb 3 weken geleden geboekt via www.centerparcs.nl/prenatalvoucher. Kreeg ik ook gewoon 40% korting, terwijl ik die bon echt al heul lang heb (ik hoefde trouwens geen code intevoeren, gewoon via de link boeken dan gaat het automatisch).
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  PiP ma 27 aug 2012 - 22:50

Kijk dat zijn goede berichten, ik wou namelijk een vip huisje, maar die vind mijn man te duur.
Nu niet meer, haha! Nu nog even kijken wanneer etc.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: