Center Parcs
+6
me1987
Bruintje Beer
meisjesmama
Sjonno
PapillonRose
Bloem86
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Center Parcs
Aanstaande maandag gaan wij een paar dagen naar Center Parcs (De Huttenheugte).
Er staat bij de gegevens over het huisje dat er een kinderbedje aanwezig is. Heeft er iemand ervaring met de bedjes van Center Parcs? Zijn ze een beetje schoon of is het slimmer om zelf een campingbedje mee te nemen?
En past het bedje op de ouderslaapkamer?
Er staat bij de gegevens over het huisje dat er een kinderbedje aanwezig is. Heeft er iemand ervaring met de bedjes van Center Parcs? Zijn ze een beetje schoon of is het slimmer om zelf een campingbedje mee te nemen?
En past het bedje op de ouderslaapkamer?
Gast- Gast
Re: Center Parcs
bedje pastte bij ons op de ouderkamer, maar we hadden we een doorgezakt bedje met plastic matrasje. Ik was in ieder geval heel blij dat wij ons eigen campingbedje mee hadden genomen. Wij hadden wel een aparte box en een apart kinderbedje, het schijnt ook nog wel eens zo te zijn dat de box ook als bedje gebruikt moet worden.
Gast- Gast
Het is een matrasje van zeil zeg maar dus makkelijk schoon te maken. Je moet wel je eigen lakentjes enzo meenemen. Wat ik trouwens raar vond was dat de box en het bedje in 1 is. Toen wij aankwamen in het huisje zagen we alleen een bedje en een kinderstoel staan. Dus zijn we naar de receptie gelopen om te vragen waar de box was. Die vertelde dus dat het 2 in 1 was. Dat vond ik wel zo raar. Iedere keer dat ding verbouwen en verschuiven haha. Wij zijn trouwens bij de Kempervennen geweest.
Gast- Gast
Wij hebben ook het kinderbedje van daar gebruikt. Wel met onze eigen lakentjes!! Ondanks ons 'VIP'- huisje, paste het bedje niet bij op de ouderslaapkamer. Maar eerlijk gezegd vonden we dat niet zo'n probleem. Het bedje zag er verder wel netjes uit..
Maar ook wij waren opzoek naar de box! Niet dus.. is idd het bedje!
Wij zijn bij Het Meerdal geweest!
Maar ook wij waren opzoek naar de box! Niet dus.. is idd het bedje!
Wij zijn bij Het Meerdal geweest!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Oh dat wist ik ook niet hoor dus misschien wel verstandig om een campingbedje mee te nemen dan?
Wij gaan 27 juni naar de huttenheugte! Laat je weten hoe het was pritt?
Wij gaan 27 juni naar de huttenheugte! Laat je weten hoe het was pritt?
Gast- Gast
Ik ben een paar weken geleden naar de Kempervennen geweest. Daar hadden we een box en een apart bedje. Het bedje was prima gelukkig. Matrasje met buitenkant van zeil, zodat het makkelijk hygiënisch schoon te houden is.
Eigen lakentjes en alles erover en klaar Het bedje paste trouwens op onze kamer, maar we moesten wel even de bedden wat verder opschuiven. Maar ik zat ook met mn moeder op een kamer met twee losse bedden, misschien had het op de echte ouderslaapkamer nog wel beter gepast.
Later dit jaar ga ik nog een keer, maar dan naar het Heijderbos. Hopelijk is het daar ook zo goed in orde, dan hoef ik geen campingbedje mee te nemen. Deze keer had ik haar in de wagenbak gelegd als het bedje niet goed was geweest. Maar daar past ze later dit jaar niet meer in natuurlijk.
Eigen lakentjes en alles erover en klaar Het bedje paste trouwens op onze kamer, maar we moesten wel even de bedden wat verder opschuiven. Maar ik zat ook met mn moeder op een kamer met twee losse bedden, misschien had het op de echte ouderslaapkamer nog wel beter gepast.
Later dit jaar ga ik nog een keer, maar dan naar het Heijderbos. Hopelijk is het daar ook zo goed in orde, dan hoef ik geen campingbedje mee te nemen. Deze keer had ik haar in de wagenbak gelegd als het bedje niet goed was geweest. Maar daar past ze later dit jaar niet meer in natuurlijk.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
In port zelande vond ik de bedjes echt vies. Wij hadden dus gewoon het campingbedje en een matrasje meegenomen.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Ik was er van de zomer nog en ik had R. mooi in haar eigen campingbedje liggen. En ze lag bij ons op de kamer. Ik heb het jaar er voor de bedjes van kempervennen gezien en toen was ik genezen. Ik leg ze liever in mijn eigen bedjes. En heel veel plezier daar ik hoop dat jullie het er net zo leuk zullen hebben als dat wij het gehad hebben.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Bedankt voor jullie reacties!
Denk dat ik toch voor de zekerheid ons eigen campingbedje maar meeneem...
Hoe deden jullie dat trouwens met zwemmen? Maxicosi mee ofzo??
Denk dat ik toch voor de zekerheid ons eigen campingbedje maar meeneem...
Hoe deden jullie dat trouwens met zwemmen? Maxicosi mee ofzo??
Gast- Gast
Wij hebben ons eigen campingbedje gebruikt. Vond die van CP er niet comfortabel uit zien. Het paste allemaal in de ouderslaapkamer.
Met zwemmen ging de maxi cosi mee of ze ging in de box
Met zwemmen ging de maxi cosi mee of ze ging in de box
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wij zijn laatst naar het Heijderbos geweest. Inderdaad zo'n houten kinderbedje met matrasje van zeil. Ik heb het bedje en matrasje wel goed schoongemaakt. Zo fris vond ik het niet. Ik heb toen de receptie gebeld of ze een exra houten bedje konden brengen met matrasje zodat we die als box konden gebruiken. Was geen enkel probleem. Volgende week vrijdag gaan we weer, dit keer een mistery boeking gedaan, dus we weten nog niet waar we naartoe gaan. Dit keer neem ik wel een eigen campingbedje mee. Vind ik toch wel zo fris!
Gast- Gast
Ik heb altijd op de Huttenheugte in Dalen gewerkt, echter is dit jaren geleden.
Huisjes zijn wel ruim, maar zou zo niet weten hoe de kinderbedjes eruit zien.
In mijn beleving kunnen de bedjes wel op de ouder slaapkamer.
Heb in mijn vrije tijd geregeld er gezwommen, woonde er 4 km vanaf.
Zag daar geregeld mensen met kinderwagens/buggy's of maxicosi's.
Het is er binnen goed op temperatuur, lekker uit te houden.
Huisjes zijn wel ruim, maar zou zo niet weten hoe de kinderbedjes eruit zien.
In mijn beleving kunnen de bedjes wel op de ouder slaapkamer.
Heb in mijn vrije tijd geregeld er gezwommen, woonde er 4 km vanaf.
Zag daar geregeld mensen met kinderwagens/buggy's of maxicosi's.
Het is er binnen goed op temperatuur, lekker uit te houden.
me1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
Wij zijn eind vorig jaar naar de eemhof geweest en het bedje en de box waren verschrikkelijk smerig, ik zeur niet snel, maar hier zou je nog geen hond in stoppen, helemaal onder de vlekken en gaten en het plakte helemaal,alsof er frituurvet ofzo op zat. De volgende keer nemen we mooi ons eigen bedje heen, als we uberhaupt nog naar centerparcs gaan, want dit vond ik toch wel heel slecht en je zou maar net zo'n bedje als ons treffen, dan ben je blij dat je die van jezelf mee hebt genomen.
Wij ging met de maxi cosi naar het zwembad, het onderstel kon je daar parkeren bij het zwembad en eventueel vast leggen met een fiets slot.
Wij ging met de maxi cosi naar het zwembad, het onderstel kon je daar parkeren bij het zwembad en eventueel vast leggen met een fiets slot.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wij gaan binnenkort ook, en nemen gewoon 2 campingbedjes mee, plus de 2 eigen matrasjes.
En als ik zo de verhalen hoor, was dat niet zo slecht bedacht.
En als ik zo de verhalen hoor, was dat niet zo slecht bedacht.
bella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 196
Wij zijn eind januari ook naar Center Parcs geweest ( Kempervennen ) en hadden ons eigen campingbedje ook mee. Met het zwemmen hadden we Z. gewoon in de kinderwagen gedaan en dan heb je daar een stalling voor kinderwagens en verder namen we haar op de arm mee.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Leuk, wij gaan dit jaar ook weer naar de Huttenheugte!
Vorig jaar waren we er ook met de oudste, toen bijna 2 jaar. Zij zat toen net in de overgang naar peuterbed, dus we wisten nog niet hoe het daar zou gaan in het 1 persoonsbed.
Voor de zekerheid hadden we ons eigen ledikantmatras mee genomen. Het bedje vond ik gewoon prima daar, maar ik zou wel je eigen matras (of campingbed matras natuurlijk) meenemen. Je gebruikt dat bedje inderdaad ook als box.
Dit jaar doen we het weer zo, voor de jongste. Het bedje is verder prima, dus daar gaat dan ons eigen matras weer in.
Met zwemmen weet ik het nog niet. Ze is tegen die tijd 8 maanden.. Ik denk dat we haar gewoon op de arm meenemen, of in de draagzak ofzo. In het zwembad staan overal boxen waar ze eventueel even in kan. Of anders in een kinderstoel.
Vorig jaar waren we er ook met de oudste, toen bijna 2 jaar. Zij zat toen net in de overgang naar peuterbed, dus we wisten nog niet hoe het daar zou gaan in het 1 persoonsbed.
Voor de zekerheid hadden we ons eigen ledikantmatras mee genomen. Het bedje vond ik gewoon prima daar, maar ik zou wel je eigen matras (of campingbed matras natuurlijk) meenemen. Je gebruikt dat bedje inderdaad ook als box.
Dit jaar doen we het weer zo, voor de jongste. Het bedje is verder prima, dus daar gaat dan ons eigen matras weer in.
Met zwemmen weet ik het nog niet. Ze is tegen die tijd 8 maanden.. Ik denk dat we haar gewoon op de arm meenemen, of in de draagzak ofzo. In het zwembad staan overal boxen waar ze eventueel even in kan. Of anders in een kinderstoel.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft een code van Felicitas voor Center Parcs?
» Baby center duiven
» Welke Center Parcs is leuk?
» Center Parcs Limburgse Peel of Sandur
» Mag je jonge gezinnen korting bij center parcs ook gebruiken
» Baby center duiven
» Welke Center Parcs is leuk?
» Center Parcs Limburgse Peel of Sandur
» Mag je jonge gezinnen korting bij center parcs ook gebruiken
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: