Center Parcs Limburgse Peel of Sandur
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Center Parcs Limburgse Peel of Sandur
Op de site van Center Parcs kwam ik 2 nieuwe parken tegen. Tenminste, voor mij nieuw dan; Limburgse Peel en Sandur.
Wie kent deze parken en welke van deze 2 zou je kiezen als je een keuze moest maken?
Kun je ook een beschrijving van het park geven?
Andere suggesties van Center Parcs mogen ook: Port Zeelande, Zandvoort of het Meerdal.
Tussen deze parken moet ik dan een keus maken, dus hoe leuk de andere parken van CP ook kunnen zijn, die tellen nu even niet mee
Wie kent deze parken en welke van deze 2 zou je kiezen als je een keuze moest maken?
Kun je ook een beschrijving van het park geven?
Andere suggesties van Center Parcs mogen ook: Port Zeelande, Zandvoort of het Meerdal.
Tussen deze parken moet ik dan een keus maken, dus hoe leuk de andere parken van CP ook kunnen zijn, die tellen nu even niet mee
Gast- Gast
Re: Center Parcs Limburgse Peel of Sandur
Ik heb even Limburgse Peel opgezocht. Dit was vroeger "Loohorst". Als je kunt kiezen tussen Meerdal en Lp. Dan zou ik kiezen voor Meerdal. Het Meerdal is net wat luxer dan LP. LP ligt tegenover het Meerdal. Als je bij de hoofdingang staat en je kijkt het weiland over, dan zie je laatste huisjes van het Meerdal. Ik woon erbij in de buurt en het zwembad is veel fijner van Meerdal dan van LP.
Van de rest heb ik niet zo'n verstand. Heijderbos is ook echt aanrader, maar die mag je niet kiezen van jezelf, haha.
Van de rest heb ik niet zo'n verstand. Heijderbos is ook echt aanrader, maar die mag je niet kiezen van jezelf, haha.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Heijderbos zijn we al weleens geweest en Meerdal ook. Heijderbos zit niet tussen de last minute aanbiedingen, die andere parken die ik opnoemde wel. Het gaat om een weekendje in februari.
Ik zag trouwens dat ze 3 nieuwe parken hebben: Zandvoort ook.
Meerdal valt ook af, want die vind ik last minute nog steeds iets te duur.
Komend weekend ga ik denk ik boeken, dus nog een paar dagen om verder te twijfelen
Ik zag trouwens dat ze 3 nieuwe parken hebben: Zandvoort ook.
Meerdal valt ook af, want die vind ik last minute nog steeds iets te duur.
Komend weekend ga ik denk ik boeken, dus nog een paar dagen om verder te twijfelen
Gast- Gast
Ik zit ook nog even in dubio, nu alvast boeken of het nog een paar weken aankijken. Mijn ervaring met CP is dat ze vaak nog wel iets goedkoper worden naar mate de datum dichterbij komt.
Ik ben eerder al eens in Port Zelande geweest en dat is heel goed bevallen. Ik weet niet of jullie echt op het park willen blijven of ook wat willen ondernemen, maar er zijn leuke steden in de buurt voor een hapje, drankje en gezelligheid. Maar als ik je een tip mag geven; kijk ook eens op de Belgische en Duitse site van CP (gewoon .be en .de in plaats van .nl) Het wil namelijk 9 van de 10 keer een paar tientjes schelen op een boeking! (en wisselende beschikbaarheid, wat je via de Nederlandse site niet meer kan boeken, lukt via Belgie of Duitsland soms nog wel..)
Ik ben eerder al eens in Port Zelande geweest en dat is heel goed bevallen. Ik weet niet of jullie echt op het park willen blijven of ook wat willen ondernemen, maar er zijn leuke steden in de buurt voor een hapje, drankje en gezelligheid. Maar als ik je een tip mag geven; kijk ook eens op de Belgische en Duitse site van CP (gewoon .be en .de in plaats van .nl) Het wil namelijk 9 van de 10 keer een paar tientjes schelen op een boeking! (en wisselende beschikbaarheid, wat je via de Nederlandse site niet meer kan boeken, lukt via Belgie of Duitsland soms nog wel..)
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben een aantal weken terug in het park Limburgse Peel geweest. Prima huisje, niets op aan te merken. Ze hebben een prachtig groot zwembad op het park en er zijn ook nog andere dingen zoals midgetgolven. Ook is er een sportcomplex geloof ik.
Wij zijn een dagje naar Roermond geweest (shoppen/cultuur) en in de omgeving van Arcen heb je de kasteeltuinen (duuuur) en ook nog een leuke molen die likeuren maakt. Verder kan je prima wandelen. Vanwege het koude weer (-5) hebben wij niet veel buiten gedaan dus.
Port Zelande is wel wat luxer. Qua activiteiten kom je dan al snel uit op klein-walcheren, strand, Neeltje Jans (waterpark/stormvloedkering). Verder heb je in Ouddorp niet heel veel te doen, ik kwam er altijd alleen maar voor het strand eigenlijk.
Er is weinig verschil met de mogelijkheden in de omgeving qua afstand om wat te doen. Vanuit Limburgse Peel zou je ook nog een dagje Duitsland kunnen doen.
Edit: Toen ik in het park Limburgse Peel was, was het nog van Sunparks. Het lijkt me er niet op achteruit te gaan, ze gingen nl. per 1 december dicht om het om te bouwen.
Wij zijn een dagje naar Roermond geweest (shoppen/cultuur) en in de omgeving van Arcen heb je de kasteeltuinen (duuuur) en ook nog een leuke molen die likeuren maakt. Verder kan je prima wandelen. Vanwege het koude weer (-5) hebben wij niet veel buiten gedaan dus.
Port Zelande is wel wat luxer. Qua activiteiten kom je dan al snel uit op klein-walcheren, strand, Neeltje Jans (waterpark/stormvloedkering). Verder heb je in Ouddorp niet heel veel te doen, ik kwam er altijd alleen maar voor het strand eigenlijk.
Er is weinig verschil met de mogelijkheden in de omgeving qua afstand om wat te doen. Vanuit Limburgse Peel zou je ook nog een dagje Duitsland kunnen doen.
Edit: Toen ik in het park Limburgse Peel was, was het nog van Sunparks. Het lijkt me er niet op achteruit te gaan, ze gingen nl. per 1 december dicht om het om te bouwen.
Gast- Gast
Ik denk dat het de Lommerbergen van Landal wordt. Ik spaar al jaren Airmiles en ineens dacht ik eraan om die bij Landal in te leveren. Dan kom je voor een weekendje in een 4-persoonshuisje op €207.50/€223.50. Bij CP Limburgse Peel kom je op €284.61. En de Lommerbergen is weer 1 van de grootste parken van Landal.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Mag je jonge gezinnen korting bij center parcs ook gebruiken
» Wat zou ik doen? (Center Parcs)
» Welke Center Parcs is leuk?
» Center Parcs Port Zelande
» Wie heeft een code van Felicitas voor Center Parcs?
» Wat zou ik doen? (Center Parcs)
» Welke Center Parcs is leuk?
» Center Parcs Port Zelande
» Wie heeft een code van Felicitas voor Center Parcs?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: