Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou ik doen? (Center Parcs)

+3
Darius
Tania
Lenthe
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zou ik doen? (Center Parcs) Empty Wat zou ik doen? (Center Parcs)

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 7:06

Mijn schoonouders willen graag naar Center Parcs met de kinderen. We zijn al een aantal keer geweest en ik vind het best leuk, maar het draait vooral om hun kleinkind en aangezien wij dan nog geen kindje hebben is het voor ons niet heel bijzonder.

Het probleem is dat wij wel in een stapelbed moeten slapen. Normaal is dat niet zo'n groot probleem maar ik ben dan 6 maanden zwanger en ik weet niet of ik het dan nog zie zitten.

Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou ik doen? (Center Parcs) Empty Re: Wat zou ik doen? (Center Parcs)

Bericht  Lenthe do 30 aug 2012 - 7:10

Ik heb een hekel aan een stapelbed. En Center Parcs heeft volgens mij echt wel huisjes met alleen normale bedden, maar dan betaal je misschien iets meer.
Maar als jij normaal gesproken geen problemen hebt met een stapelbed, zie ik niet in waarom je nou ineens niet in een stapelbed wil liggen... of je nou 6 maand zwanger bent of niet. Ik neem aan dat jij dan gewoon beneden gaat (bovenin lijkt me wat onhandig) en dat ligt net als een normaal 1 persoonsbed.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania do 30 aug 2012 - 7:15

Ik zou inderdaad ook kijken voor een huisje met alleen normale bedden. Dat kun je altijd zienop die plattegrondjes op de site. Verder zie ik het probleem van zwanger zijn en een stapelbed niet, een eenpersoonsbed of een stapelbed maakt toch weinig verschil.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 7:31

Ik zie het verschil tussen een onderbed van een stapelbed en een gewoon bed ook niet zo...

Gast
Gast

Bericht  Darius do 30 aug 2012 - 9:11

Ik vind Landal eigenlijk leuker dan Centerparcs....goedkoper en veel huisjes zijn ook gewoon veel mooier en comfortabeler.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Susan do 30 aug 2012 - 9:16

Ik zou het niet zo erg vinden. Gewoon in het onderste bed slapen, en voor de rest kunnen jullie toch gewoon je gang gaan? Lekker uitslapen, in bad, naar de Plaza, naar het zwembad. Wat maakt het nou uit dat de aandacht naar de kleinkind gaat, je kunt het toch gewoon gezellig hebben met elkaar, je hoeft toch niet zelf in het middelpunt te staan?

En zie het als een goed voorteken: straks zijn ze vast ook zo gek met jullie kindje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Minx do 30 aug 2012 - 11:28

Op zich snap ik het probleem wel, je weet natuurlijk niet hoe de zwangerschap verloopt. Het zal waarschijnlijk ook niet gaan om de breedte van het bed. Alleen is het onderste bed natuurlijk wel een stuk oncomfortabeler. Je kan bijvoorbeeld niet rechtop zitten. Kan me best voorstellen dat to dat niet zo'n prettig idee vind. Je weet natuurlijk nooit wat je lichaam tegen die tijd doet. Ik zou het denk ik gewoon bespreekbaar maken. Weten ze trouwens dat je zwanger bent?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Twellie do 30 aug 2012 - 11:50

Ik snap het probleem niet.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 13:45

Het probleem is niet dat ik niet in het middelpunt sta hoor. Ik vind alleen die kamertjes in CP zo klein en het lijkt mij niet zo comfortabel. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed waarom ik erover twijfel.. Misschien moet ik het maar gewoon doen.

Gast
Gast

Bericht  Ella vr 31 aug 2012 - 21:38

Ik zou er geen probleem van maken, het is al super leuk dat ze zoiets willen regelen, en als jij onder slaapt zie ik het probleem niet
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: