Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Whaha nee PM dat scheelt weer. Hond van m'n ouders ook niet.
Bah Maple, wat genant!!
Ik vraag me af waarom honden dat doen eigenlijk. Is het omdat een loopse teef ook zo ruikt?
Bah Maple, wat genant!!
Ik vraag me af waarom honden dat doen eigenlijk. Is het omdat een loopse teef ook zo ruikt?
Gast- Gast
Storm schreef:Whaha nee PM dat scheelt weer. Hond van m'n ouders ook niet.
Bah Maple, wat genant!!
Dat vraag ik me dus ook af.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Die van mij zie ik het nooit doen. Maar komt ook niet verder als je enkels haha!
hahaha dan moet ie ff een stukkie springen:P
ff m'n gezicht/ogen reinigen en dan zo langzaam eens naar bed
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga ook mijn tanden poetsen en naar bed, ben versleten van het niks doen, hoe is het mogelijk he!?
Gast- Gast
De hond van mijn schoonouders duikt altijd gelijk met zijn snuit in mijn kruis om me te begroeten hahaha!
Goedenavond trouwens dames!
Goedenavond trouwens dames!
Gast- Gast
Hooi!
Ik ben vanavond bij een concert van W.ibi S.oerja.di geweest! Was heel indrukwekkend.
Ik ben vanavond bij een concert van W.ibi S.oerja.di geweest! Was heel indrukwekkend.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Goedeavond Isa & Anousch!
Ik ben er weg van, truste en tot morgen...
slaap lekker!
O gát-ver-damme...er gaat dus een theorie rond waarin er wordt gezegd dat honden kruissnuiven wanneer ze al eerder met een geslachtsdeel in aanraking zijn geweest...dat wordt dan extra gestimuleerd blijkbaar.
Weet niet of het waar is, maar ik word er wel onpasselijk van...wáárom zoek ik dit soort dingen op?!
Weet niet of het waar is, maar ik word er wel onpasselijk van...wáárom zoek ik dit soort dingen op?!
Gast- Gast
Storm schreef:O gát-ver-damme...er gaat dus een theorie rond waarin er wordt gezegd dat honden kruissnuiven wanneer ze al eerder met een geslachtsdeel in aanraking zijn geweest...dat wordt dan extra gestimuleerd blijkbaar.
Ow bah, daar wil ik nu echt niet aan denken.
Gast- Gast
Hoe k.wam je daar zo bij, om d.aar heen te g.aan?Brennuss schreef:Hooi!
Gast- Gast
Storm
Hoi Anousch!
Jullie gaan toch niet allemaal slapen al, he? Ik heb net een pizza in de oven gedaan
PM en ukkies, truste!
Hoi Anousch!
Jullie gaan toch niet allemaal slapen al, he? Ik heb net een pizza in de oven gedaan
PM en ukkies, truste!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hoe k.wam je daar zo bij, om d.aar heen te g.aan?Brennuss schreef:Hooi!
ja dat dacht ik ook ff...ik moet er niet aan denken! hahaha
Smikkell schreef:Hoe k.wam je daar zo bij, om d.aar heen te g.aan?Brennuss schreef:Hooi!
Goed punt, S.mikkell
Gast- Gast
HAHAHAHA oh gatver, dat zet die lifthond helijk in ene heel ander licht... maargoed, z;n baasje en bazinnetje vond ik al vieze mensen, dus dat zou me dan ook niks verbazen. Arme hond.Storm schreef:O gát-ver-damme...er gaat dus een theorie rond waarin er wordt gezegd dat honden kruissnuiven wanneer ze al eerder met een geslachtsdeel in aanraking zijn geweest...dat wordt dan extra gestimuleerd blijkbaar.
Gast- Gast
Reva schreef:Storm
Hoi Anousch!
PM en ukkies, truste!
ja hallo... ff lekker maken hier haha
wat voor 1?
Nou 'niet aan denken' zou ik niet zeggen, best fijn om naar die muziek te luisteren. Mijn punt was meer hoe je er bij komt om daar kaartjes voor de regelen.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Hoe k.wam je daar zo bij, om d.aar heen te g.aan?Brennuss schreef:Hooi!
ja dat dacht ik ook ff...ik moet er niet aan denken! hahaha
Laatst aangepast door Smikkell op za 14 mei 2011 - 10:29; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, dat dacht ik ook al gelijk..Maple schreef:HAHAHAHA oh gatver, dat zet die lifthond helijk in ene heel ander licht... maargoed, z;n baasje en bazinnetje vond ik al vieze mensen, dus dat zou me dan ook niks verbazen. Arme hond.Storm schreef:O gát-ver-damme...er gaat dus een theorie rond waarin er wordt gezegd dat honden kruissnuiven wanneer ze al eerder met een geslachtsdeel in aanraking zijn geweest...dat wordt dan extra gestimuleerd blijkbaar.
Gast- Gast
Dat lijkt me niet zo'n punt.Anousch schreef:Ik kijk uit verveling maar het songfestival
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat lijkt me niet zo'n punt.Anousch schreef:Ik kijk uit verveling maar het songfestival
Best wel ik vond het namelijk nog irritant dat iedereen op twitter het had over het songfestival.... en nou geef ik er zelf ook aan toe.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Hoe k.wam je daar zo bij, om d.aar heen te g.aan?Brennuss schreef:Hooi!
Goed punt, S.mikkell
Ik was wel benieuwd, ik heb namelijk nog nooit zoiets bijgewoond. Ik kan pianomuziek altijd wel waarderen dus ik wilde dat wel beleven. En nu kwam hij in onze woonplaats, dus de keus was snel gemaakt.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: