Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Heey, en net nu maakt mijn telefoon een er-is-iemand-tegen-je-aan-het-whatsappen-geluid...
Gast- Gast
Insmeren met vaseline, verschroeien ze niet boven de vlammen.Reva schreef:Die neem ik allemaal terug als ik er vanavond met wenkbrauwen vanaf kom
Gast- Gast
Spannend...Smikkell schreef:Heey, en net nu maakt mijn telefoon een er-is-iemand-tegen-je-aan-het-whatsappen-geluid...
Gast- Gast
Ervaring?ProudMama schreef:Insmeren met vaseline, verschroeien ze niet boven de vlammen.Reva schreef:Die neem ik allemaal terug als ik er vanavond met wenkbrauwen vanaf kom
Gast- Gast
Uhu..ProudMama schreef:Spannend...Smikkell schreef:Heey, en net nu maakt mijn telefoon een er-is-iemand-tegen-je-aan-het-whatsappen-geluid...
Gast- Gast
Nee, gewoon slimSmikkell schreef:Ervaring?ProudMama schreef:Insmeren met vaseline, verschroeien ze niet boven de vlammen.Reva schreef:Die neem ik allemaal terug als ik er vanavond met wenkbrauwen vanaf kom
Gast- Gast
Iemand komt morgen even mijn kop verbouwen..Smikkell schreef:Uhu..ProudMama schreef:Spannend...Smikkell schreef:Heey, en net nu maakt mijn telefoon een er-is-iemand-tegen-je-aan-het-whatsappen-geluid...
Gast- Gast
Oei, kunnen ze beter je huis doen...Smikkell schreef:Iemand komt morgen even mijn kop verbouwen..Smikkell schreef:Uhu..ProudMama schreef:Spannend...Smikkell schreef:Heey, en net nu maakt mijn telefoon een er-is-iemand-tegen-je-aan-het-whatsappen-geluid...
Gast- Gast
ff meespelen met lotto w. miljonairs
als ik de vraag niet weet ff googlen:P
als ik de vraag niet weet ff googlen:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ProudMama schreef:Oei, kunnen ze beter je huis doen...Smikkell schreef:Iemand komt morgen even mijn kop verbouwen..Smikkell schreef:Uhu..ProudMama schreef:Spannend...Smikkell schreef:Heey, en net nu maakt mijn telefoon een er-is-iemand-tegen-je-aan-het-whatsappen-geluid...
hahaha lekker bijdehand:P
maarre wtf slaat dat op?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ja, wat betreft mijn huis heb ik nog wel een wensenlijstje..ProudMama schreef:Oei, kunnen ze beter je huis doen...Smikkell schreef:Iemand komt morgen even mijn kop verbouwen..Smikkell schreef:Uhu..ProudMama schreef:Spannend...Smikkell schreef:Heey, en net nu maakt mijn telefoon een er-is-iemand-tegen-je-aan-het-whatsappen-geluid...
Wat betreft mijn kop ook.. Wimpers verven, wenkbrauwen verven en epileren, maskertje, massage, reinigen, snor harsen, enz.
Gast- Gast
Storm schreef:Waar het hart vol van is...Maple schreef:...ter.Storm schreef:Leuuu.
Gast- Gast
Wauw hebben jullie dat gelezen?
Arnold Schwarzenegger zou zn vrouw bedrogen hebben met maar liefst dertien vrouwen!
Arnold Schwarzenegger zou zn vrouw bedrogen hebben met maar liefst dertien vrouwen!
Gast- Gast
Wat is nieuw?Bitterkoek_ schreef:Wauw hebben jullie dat gelezen?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Wauw hebben jullie dat gelezen?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Wauw hebben jullie dat gelezen?
Als je het dan ook doet, dan moet je het goed doen. Dat heeft hij gedaan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, wat betreft mijn huis heb ik nog wel een wensenlijstje..ProudMama schreef:Oei, kunnen ze beter je huis doen...Smikkell schreef:Iemand komt morgen even mijn kop verbouwen..Smikkell schreef:Uhu..ProudMama schreef:Spannend...Smikkell schreef:Heey, en net nu maakt mijn telefoon een er-is-iemand-tegen-je-aan-het-whatsappen-geluid...
Wat betreft mijn kop ook.. Wimpers verven, wenkbrauwen verven en epileren, maskertje, massage, reinigen, snor harsen, enz.
Ga je dat morgen allemaal laten doen, Smik?
Gast- Gast
Zeker..Bitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Ja, wat betreft mijn huis heb ik nog wel een wensenlijstje..ProudMama schreef:Oei, kunnen ze beter je huis doen...Smikkell schreef:Iemand komt morgen even mijn kop verbouwen..Smikkell schreef:Uhu..ProudMama schreef:Spannend...Smikkell schreef:Heey, en net nu maakt mijn telefoon een er-is-iemand-tegen-je-aan-het-whatsappen-geluid...
Ga je dat morgen allemaal laten doen, Smik?
Gast- Gast
ABE schreef:Bitterkoek_ schreef:Wauw hebben jullie dat gelezen?
Als je het dan ook doet, dan moet je het goed doen. Dat heeft hij gedaan.
Een orgie... "the boom-boom-room"..
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: