Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik heb net nog een bord pasta gehad, maar en stukje pizza gaat er ook nog wel in.
Gast- Gast
Dat bied je nu wel aan, maar als het puntje bij paaltje komt..Reva schreef:Iemand een puntje pizza?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat bied je nu wel aan, maar als het puntje bij paaltje komt..Reva schreef:Iemand een puntje pizza?
Dan hoef ik de pizza niet meer..
Gast- Gast
Dat is geen punt.Brennuss schreef:Smikkell schreef:Dat bied je nu wel aan, maar als het puntje bij paaltje komt..Reva schreef:Iemand een puntje pizza?
Dan hoef ik de pizza niet meer..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat bied je nu wel aan, maar als het puntje bij paaltje komt..Reva schreef:Iemand een puntje pizza?
hahaha
ligt eraan wat voor pizza
zo ff mn 'zak' opwarmen en dan naar bed
er is toch niks leuks meer op tv
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Reva schreef:Ik wil kopen, kopen, kopen, kopen.
wat wil je kopen, kopen, kopen en nog eens kopen...
Jij hebt met beide ervaring dus?Brennuss schreef:Smikkell schreef:Ik vind een warme zak niet zo lekker..
Beter dan sneeuwballen.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Smikkell schreef:Ik vind een warme zak niet zo lekker..
Beter dan sneeuwballen.
hahaha
het is geen pittenzak, ook geen granenzak maar er zit iets anders in en hij ruikt ook nog eens:P maar wel lekker
Heb gewoon zin om iets te doen/kopen, maar niet iets in mn hoofd
Edit: ik zou natuurlijk rekeningen kunnen betalen, maar das lang niet zo leuk
Edit: ik zou natuurlijk rekeningen kunnen betalen, maar das lang niet zo leuk
Gast- Gast
Een hond zou er in gaan snuffelen dus..ExpressoB schreef:Brennuss schreef:Smikkell schreef:Ik vind een warme zak niet zo lekker..
Beter dan sneeuwballen.
hahaha
het is geen pittenzak, ook geen granenzak maar er zit iets anders in en hij ruikt ook nog eens maar wel lekker
Gast- Gast
Zeg trouwens, ik mis Blue bij het Eurovisie Songfestival. Zijn die nog in de race?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Een hond zou er in gaan snuffelen dus..ExpressoB schreef:Brennuss schreef:Smikkell schreef:Ik vind een warme zak niet zo lekker..
Beter dan sneeuwballen.
hahaha
het is geen pittenzak, ook geen granenzak maar er zit iets anders in en hij ruikt ook nog eens maar wel lekker
hahahaa denk niet dat een hond van deze lucht houd...
ik hou het voor gezien trusten!
Maple schreef:Mijn één na laatste dagje vrij is begonnen
En mijn laatste werkweek gaat nu in, dus ik ga snel slapen, want om half 9 gaat de wekker!
Welterusten dames
Gast- Gast
Wanneer zal ik eigenlijk vakantie gaan nemen? Iedereen heeft het al ingepland, maar ik heb geen idee wanneer ik vakantie wil. Jullie iets in gedachten?
Gast- Gast
Wakker blijven en alle vrije tijd zo veel mogelijk benutten..Maple schreef:Mijn één na laatste dagje vrij is begonnen
Gast- Gast
Denk je echt dat er hier iemand is die dat beter weet dan jijzelf?ABE schreef:Wanneer zal ik eigenlijk vakantie gaan nemen? Iedereen heeft het al ingepland, maar ik heb geen idee wanneer ik vakantie wil. Jullie iets in gedachten?
Gast- Gast
http://www.derozekoe.nl/Kikkers%20boeddha.89581.5110.0.sp.htmlReva schreef:Weet iemand hier waar ze van die boeddha-achtige kikkers verkopen?
Nooit eerder gezien en van gehoord..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Denk je echt dat er hier iemand is die dat beter weet dan jijzelf?ABE schreef:Wanneer zal ik eigenlijk vakantie gaan nemen? Iedereen heeft het al ingepland, maar ik heb geen idee wanneer ik vakantie wil. Jullie iets in gedachten?
Nee. Maar het was dan ook maar een vraag.
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: