Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 10:48

Ik vind het wel goed geweest voor vanavond! Ik ga m'n bed in. Slaap lekker!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 10:49

Smikkell schreef:Hoe gaat het met je, Reva?

Ja, wel prima denk ik! Thanks smile
Jij bent ook goed bezig met jezelf he? Vind het nog steeds knap!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 10:54

Zwoesj schreef:Owjee vertel

Ik heb de griep, maar heb mezelf laten overhalen om toch halve dagen te gaan werken, waaronder vanavond een avonddienst. Maar ik was mijn avondeten vergeten en iedereen was mij vergeten met het bestellen (Wij krijgen besteltegoed, die had ik niet gehad:(). En hoe onredelijk ook ben ik met armen over elkaar naar de 'senior' gelopen. Waarna ik al gelijk vond dat ik onredelijk was, maar ik zag mezelf nu eenmaal niet naar de supermarkt lopen. Ik voel me dus echt niet lekker. Waarop de Senior zei; Meis, verdomme denk eens aan jezelf. Al je ziek bent, dan moet je geen halve dagen gaan werken. Je weet hoe ik erover denk" en vervolgens mijn TM die me gelijk uit coulance geld overmaakte. Ik kon echter niet meer bestellen en dus liep een collega, die eten meehad, met me mee naar de Jumbo... Zo lief... Maar toen had ik natuurlijk al gejankt.... Men, ik voelde en voel me zo beroerd... Maar achteraf is het weer zo dom... :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 10:55

Smikkell, ik zie net dat je net wilde gaan slapen. Gaat het inmiddels beter met het slapen? Je bent zo weinig online, dat ik het niet eerder heb kunnen vragen.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 13 mei 2011 - 10:58

Zwoesj schreef:Zo onderhoudsvrij mogelijk, maar dan wel met iets aan groen. En dan bedoel ik niet 1 lullige pot in een hoekje, maar wel wat meer groen. En verder vinden we tegels sowieso mooi, gras komt er niet in :P Veel te veel aanleiding voor mn vriend om zo'n zitmaaiertje te willen hebben :P

Ik zeg: Kunstgras! Kost wat, maar dan heb je ook wat. Nee het is wel echt een duur geintje maar je hebt er geen onderhoud aan en vriendlief hoeft geen zitmaaiertje te kopen wat ook weer geld bespaart Very Happy

Goeienavond trouwens!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 11:00

Sjaantje schreef:
Zwoesj schreef:Zo onderhoudsvrij mogelijk, maar dan wel met iets aan groen. En dan bedoel ik niet 1 lullige pot in een hoekje, maar wel wat meer groen. En verder vinden we tegels sowieso mooi, gras komt er niet in :P Veel te veel aanleiding voor mn vriend om zo'n zitmaaiertje te willen hebben :P

Ik zeg: Kunstgras! Kost wat, maar dan heb je ook wat. Nee het is wel echt een duur geintje maar je hebt er geen onderhoud aan en vriendlief hoeft geen zitmaaiertje te kopen wat ook weer geld bespaart Very Happy

Goeienavond trouwens!

Ja, jij hebt ook zo'n padje toch? Zo'n kronkelend iets in de tuin?

Ook hoi! smile

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj vr 13 mei 2011 - 11:02

Sjaantje schreef:

Goeienavond trouwens!

Meneer wil het liefste van Dalen laten komen en de tuin vol met teer laten dichtgooien...
Dag Sjaan!

ABE, ik neem aan dat ze wel begrijpen dat dit is gebeurd, hoe erg je je misschien ook geneerd. Niet doen meid, je was ziek verdorie, en je bent zo gek om toch te gaan. En waarom lig je nu dan niet in bed??!! Uitzieken jij! :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 11:03

Zwoesj - Ze snapten het heel erg goed. En dat was ook heel erg fijn. Maar ik schaamde me gewoon. Ik ken de spelregels, waarom zo moeilijk doen ineens. En ja, moet in bed. Maar het drug dat ik heb gekregen is zoooooooooo geweldig.... Prednisolon... Aanrader :P

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj vr 13 mei 2011 - 11:06

Ow gaan we nu maar gelijk zo typen? :P

Geef mij ook zo'n pilletje, misschien kalmeer ik dan (zo stom, vriend is nog niet thuis, lig op bed om zo te gaan slapen, maar vind het eng. Is de eerste keer dat ik in dit huis in het donker alleen moet gaan slapen. Wist niet dat ik dat eng zou vinden)
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje vr 13 mei 2011 - 11:07

Nja, niet echt kronkelend, ik heb een soort Z-vorm nu:
Dagcafé - Pagina 17 P1060435

En de delen waar je nu nog zand ziet, komt kunstgras te liggen. Het is dat ik het gratis krijg anders had er nooit zoveel komen te liggen. Voor een klein beetje fatsoenlijk kunstgras zit je al gauw aan 30,- per m2.
Dichtgooien met teer, tja... kun je ook doen scratch NOT!!! Very Happy

ABE, zit jij nou te spacen op prednisolon?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 11:09

Sjaantje schreef:ABE, zit jij nou te spacen op prednisolon?

Dit is zoooooooooooooo heerlijk!

Mijn collega, die dezelfde virus heeft, en kuur, maar net iets sterker dan me is, zei me vanmiddag al; Geweldig spul, en slapen dat ik kan! Very Happy En lachen dat ze deed. Herkende haar al niet terug. :P Flippin'! :P

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj vr 13 mei 2011 - 11:11

Ik vind het echt mooi worden Sjaan!

Meiden ik ga toch maar proberen te slapen, anders wordt het nooit wat.

Trusten!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 11:11

Zwoesj schreef:Ow gaan we nu maar gelijk zo typen? :P

Geef mij ook zo'n pilletje, misschien kalmeer ik dan (zo stom, vriend is nog niet thuis, lig op bed om zo te gaan slapen, maar vind het eng. Is de eerste keer dat ik in dit huis in het donker alleen moet gaan slapen. Wist niet dat ik dat eng zou vinden)

Helaas werken de pillen pas na 24u. Ik ben gisteren pas begonnen, mijn collega, met dezelfde kuur, eergisteren en dat ze zich helemaal geweldig voelde haha. Ze had zelfs humor. :P

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 13 mei 2011 - 11:13

Slaap lekker Zwoesj!

ABE ik weet niet hoe prednisolon voor jou precies werkt, ik heb het laatst in mijn knie ingespoten gekregen en ik voelde me ook heerlijk! Mijn pijn was nagenoeg weg! Niet alleen in mijn knie, maar in mijn hele lijf! Heerlijk!!
heb je voor mij ook nog een pilletje?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 11:14

Ik heb slechts een kuur van zeven dagen en ik geloof dat ik hem ga afmaken. Met pijn in mijn hart doe ik jou een pilletje. Het erge? Ik heb deze pillen en voor het eerst geen pijn in mijn spieren. Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 13 mei 2011 - 11:16

Nou ja, het is gewoon een paardenmiddel. Af en toe een kuurtje kan geen kwaad maar je moet het niet te vaak en niet te lang gebruiken. Gelukkig heb ik hier nog tramadol (= morfine-achtige stof) liggen dus hou je pilletje maar lekker zelf, meis Wink
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 11:21

Ik vroeg dus iets om te slapen aan de HA. Ik ben niet op spreekuur geweest. Telefonisch overleg. En toen ik moest terugbellen voor zijn besluit zei de assistente; De huisarts is ervan overtuigd dat we niet het probleem van slapen moeten aanpakken, maar jouw vorm van griep. Van hem krijg je dus ook Prednisonol. En weet je wat mijn antwoord was? Zooo, laten we eens drastisch doen. Prednisonol is dat niet ietwat overdreven? Ik heb ook geen voorlichting gekregen, tot mijn TM vertelde dat een collega net dezelfde kuur had gekregen en deze had wel voorlichting gehad. Maar het is dus tegen de griep, benauwdheid en voor slaap. Had die lul der dat even bijgetikt, dan had ik het geweten. Prednisonol is hetzelfde als prednison en daar schrok is dus enorm van.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 13 mei 2011 - 11:26

Logisch dat ze de oorzaak aanpakken en niet het gevolg. En je hoeft er niet van te schrikken hoor Very Happy Ik ken de spookverhalen, ben ook erg blij dat mijn ouders vroeger de arts hebben tegengehouden die mij met dat spul wilde volpompen maar heel af en toe een stootkuurtje is niks mis mee.
Hoop dat je je gauw weer beter voelt! Lekker uitrusten dit weekend en even bijkomen. En pas weer aan het werk gaan als je opgeknapt bent, denk erom!!!!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 11:29

Ja, dat was wat ik vond op het internet; Stootkuur. Ook dat was me dus niet verteld, hè. Grrrr! Doet weinig schade, maar vond de voorlichting weer bijzonder slecht.

En maandag ga ik gewoon weer vol aan de bak. Voel me allang niet meer zo ziek. Meestal in de nacht, want ik ben een nachtmens. Maar het komt goed. smile Thanks Sjaan. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 13 mei 2011 - 11:35

Ook al voel je je niet meer ziek, dat betekent nog niet dat je weer opgeknapt bent he! Juist als je zoveel hebt ingeleverd qua energie enzo, kun je beter langer aansterken (ook al voel je je niet meer 'ziek') want anders is de kans dat het terugkomt groter.

Luister gewoon eens naar tante Sjaan en alle andere wijze meiden hier en wees eens niet zo eigenwijs, ABE!! Evil or Very Mad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 11:38

I know! Very Happy Ik moet beter luisteren en daarom ben ik ook wel dankbaar voor mijn 'senioren'. Ze hadden dus hun respect al over mij uitgesproken, omdat ik bleef komen en bleef werken, terwijl ze zagen dat het niet ging. Daarom ook dat alles zo lekker voor de wind gaat voor me.

Ik heb morgen een date! :P

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 13 mei 2011 - 11:41

Grrrr waarom vertel jij zulke dingen ALTIJD als ik naar bed ga? Nou hup, gauw vertellen, dan ga ik ondertussen mijn pijnstillertjes innemen. En ik moet zo nog even hondje uitlaten bedenk ik me ineens. Peethondje logeert hier een nachtje Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 11:45

Welk peethondje? Very Happy

Ik praat al weken met een jongen via Paiq. Een hele lieve jongen die gewoon echt lief is, haha. En hij wil morgen met mij op het terras zitten van een café waar ik vroeger erg vaak kwam. Zo'n zin om de nostalgie van vroeger nog even te proeven. Ik durf niet, maar ik ga.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 13 mei 2011 - 11:48

Haha leuk! En je móet gewoon gaan Very Happy Ben wel heel benieuwd hoor angel Je houdt me wel op de hoogte he?

Mijn peethondje is Baloe, de hond van zus en zwager, tevens grootste vriendje van mijn kleine prinses:
*knip*

(goed kijken, foto gaat zo weer weg!)

Laatst aangepast door Sjaantje op vr 13 mei 2011 - 12:08; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 11:53

Hoi pipeloi. Ik heb net drie pakjes oreo's met witte chocola weg zitten kanen Neutral bounce <--- en als ik dit nou de rest van de nacht blijf doen, dan blijft de schade misschien beperkt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: