Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geef Lily een metamorfose

+30
Parel
Siem
Curious
Atelier Madame
Jeanette
Rush
Roodtomaatje
Melis_je
loura
*Troela*
vlindertje
Ibbeltje
Zwerver
vlinder-19
Theeleut
Discordia
Rovine
Jerry
Limburg85
Sterre
BJA
JD
luisa
Mari
TGR
Lotus_
PapillonRose
Phileine
Feline
Arwyn
34 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Geef Lily een metamorfose - Pagina 4 Empty Re: Geef Lily een metamorfose

Bericht  Theeleut wo 25 apr 2012 - 23:00

Lily schreef:haha op advies van dames hier heb ik nu juist een minder opvallend/aanwezig montuurtje Geef Lily een metamorfose - Pagina 4 253468018 En dat versteviging erin en dan fohnen met haarlak dat gaat niet op. Momenteel doe ik dat doe er wax in en haarlak maar dan valt het nog plat. Dus vanavond moet het zoiezo goed uitgedund worden.
Haha, echt? Ik weet niet wat je hiervoor voor een montuur had, maar deze staat zo braaf i.c.m. je kapsel.Misschien als je je haar wat gedurfder draagt het gewoon leuk staat.

Ik vind die donkere monturen altijd wel leuk, als je dantoch een bril draag, draag dan een duidelijke stoere bril!
Heb ik zelf ook Very Happy

En dat föhnen doe je dan op de één of andere manier niet goed haha, het zou ech gewoon omhoog moeten kunnen, dat kan élk haar!
Je hebt ook van die verstevigers die je haar ruw maken, stugger, je moet dit ook echt alleen bij de aanzet gebruiken (sowieso alle verstevigers in kort haar) anders maakt het je haar weer zo zwaar.
Ook echt rauzen door je haar tijdens het föhnen, en niet te veel wax, je kan misschien beter een 'droge' wax gebruiken, denk aan een klei-wax, de vettige waxen maken je haar ook weer zwaar.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 23:05

haha ja echt :P ach ik kan gewoon afwisselen he qua bril dus komt goed Wink

Maar ik wil wel graag kleurtips? Want ik denk namelijk dat blond of hetgeen van het plaatje wat ik het gepost dat dat te licht is en dat het mij flets maakt.

Gast
Gast

Bericht  Theeleut wo 25 apr 2012 - 23:20

Juist leuk dat hele lichte/witte blond en dan kan je natuurlijk een baan aan de voorkant een andere kleur doen, heel donker of paarsig wat je al aangaf.

Kijk die modellen zijn natuurlijk ook opgeschmukt met make-up e.d. die zien er vast ook flets uit zonder dat.

Dat heb ik zelf ook. Misschien als je al wat subtiel make-up gebruikt, mascara en wat blosjes op je wangen dan haal je al heel wat kleur omhoog.

En straks met het zonnetje krijg je ook wee een kleurtje!

Of heel donker verven.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 23:34

hmmm oke, twijfel heel erg vind het wel supergaaf haha. En dan kan ik dit toch niet bij de kapper laten doen waar ik eigenlijk heen wilde, dan zou ik naar de kinki kapper moeten.

Gast
Gast

Bericht  Theeleut do 26 apr 2012 - 0:18

De 'normale' kapper zou het vast kunnen, maarbij een Kinki zit je altijd goed als je wat extremer wilt.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 0:38

nou ik denk dat ze deze verf bij de gewone kapper hebben Wink ach ik kijk wel. Ga anders vanavond gewoon voor knippen en een andere keer voor kleuren.

Gast
Gast

Bericht  Theeleut do 26 apr 2012 - 0:46

Laat je nog een foto zien van het eindresultaat Very Happy
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 0:54

haha ja hoor smile Zal anders even die 2 plaatjes uitprinten en mee naar het kapsalon nemen vanavond misschien hebben hun nog wel eigen ideeën.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 2:00

ik lees/hoor nu trouwens dat verven wel kan maar dat de kleur anders kan pakken ivm de hormoonhuishouding scratch Nu weet ik het ook niet meer haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 2:03

Lily schreef:ik lees/hoor nu trouwens dat verven wel kan maar dat de kleur anders kan pakken ivm de hormoonhuishouding scratch Nu weet ik het ook niet meer haha.
Je kunt gewoon verven. Alleen oplichtende tinten kunnen iets anders uitvallen maar ook niet zo erg dat het niet mooi is. Gewoon doen dus!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 2:09

dan ga ik daar straks eens naar vragen bij het kapsalon of dat het wat ik wil kan en of me dat ook wel staat (heb het nog nooit lichter gehad) maar thanks voor je advies niet dat het straks geel of groen wordt :P

Gast
Gast

Bericht  vlinder-19 do 26 apr 2012 - 2:10

Ik verf mn haar al 10 jaar, en het is tijdens mn vorige zwangerschap nooit anders uitgepakt. En ook nu is het altijd gewoon goed, ook mn lichte highlights zijn gewoon net als anders.

Ik zal als ik jou was voor een nog korter kapsel gaan, en niet teveel wax gebruiken, dit maakt je haar zwaar waardoor het automatisch inzakt, koop anders een goed stylproduct bij de kapper kost wel wat maar je doet er ook lang mee want je hebt er nooit veel van nodig.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 2:10

Lily schreef:dan ga ik daar straks eens naar vragen bij het kapsalon of dat het wat ik wil kan en of me dat ook wel staat (heb het nog nooit lichter gehad) maar thanks voor je advies niet dat het straks geel of groen wordt :P
Al die fabeltjes ook. Maakt mensen alleen maar onzeker. Gewoon lekker gaan verven.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 2:12

vlinder-19 schreef:koop anders een goed stylproduct bij de kapper kost wel wat maar je doet er ook lang mee want je hebt er nooit veel van nodig.
Dacht iedereen maar zoals jou. Helaas vinden de meeste mensen de kappers producten te duur.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 2:16

ik heb al stylingproductens van de kappersgroothandel, dit doordat ik de gewone producten van de kruidvat e.d. al niet fijn vond. En straks als er weer een modelletje in zit en het weer flink is uitgedund dan valt het weer goed en dan kan ik het ook weer goed in model brengen.

Forumster, die producten zijn inderdaad ontzettend duur, maar ik ben nu op het stadium dat ik liever wat meer betaal voor een product wat ik fijn vind. En het scheelt ook veel of je het bij de kapper zelf koopt of bij een groothandel/via internet.

Gast
Gast

Bericht  vlinder-19 do 26 apr 2012 - 2:20

Mag ik je dan wel aanraden om geen wax meer te gebruiken maar een paste of een fibre gum ofzo, dat ziet er heel anders uit en je haar blijft vast beter in model. Ik vind het met bepaalde soorten wax er zo snel vet uitzien.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 5:18

Kun je nog wel wat veranderen aan het kapsel wat je nu hebt dan?
Ik ben dan geen kapster, maar de plaatjes die je liet zien zijn of a-symmetrisch of n stukje langer.
Ik vind zelf het kapsel van de plaatjes van Rovine leuk, zo zit het bij mij nu ongeveer Wink.
Bij jou zou ik denk ik wat langer mooier en vrouwelijker vinden. Nu vind ik het net te kort.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 6:29

nou ik ben net thuis van de kapper. Het is het eerste plaatje geworden wat rovine heeft gepost alleen dan is de korte kant nog korter dus het ziet er wel apart/extremer uit nu de kleur nog. Ik had het gevraagd aan de kapster wat ze van de kleur vond en of het mij zou staan maar dat vond ze moeilijk te zeggen. Ze dacht dat het wel heel gaaf zou zijn i.c.m. mijn kapsel maar dat het wel heel erg wennen zou zijn. Dus nu twijfel ik of ik ze asblond ga/laat verven of dat ik morgen bij de kruidvat/etos zelf een pakje haal en kijk of er iets van een aparter kleurtje zoals paarsig iets tussenzit.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 6:30

Foto?

Gast
Gast

Bericht  Zwerver do 26 apr 2012 - 6:33

Ik ben ook nieuwsgierig
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 6:39

Ik ben ook heel nieuwsgierig!
Het verven zou ik trouwens bij de kapper laten doen, zelf aan de slag gaan met 'gekke' kleurtjes lijkt me niet echt handig, zeker omdat ik de kleuren die je gewoon in de drogist kunt kopen niet bijzonder vind.
Of je moet lichtblond nemen en dan aan de slag gaan met zilvershampoo.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 6:43

ow maar als ik het blond doe dan laat ik het zeker bij de kapper doen hoor, andere kleuren kan ik zelf ook wel Geef Lily een metamorfose - Pagina 4 561177 Orch waarom ben ik ook zo`n twijfelkont. Ben bang dat het dadelijk niet staat en dan is het ook weggegooid geld.

edit, ga nu even douchen om die haartjes eruit te wassen en zal daarna wel even een foto maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 7:08

Zo net uit de douche dus let niet op m`n kop en m`n haar zit gewoon plat maar dan hebben jullie een idee:

*weg*

Laatst aangepast door Lily op di 1 mei 2012 - 20:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 26 apr 2012 - 7:49

Oe Lily ik vind het niet zo Embarassed Vind het wel erg kort.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 8:10

het is inderdaad erg kort, ach weer is wat anders en het groeit vanzelf weer aan Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: