Geef Lily een metamorfose
+30
Parel
Siem
Curious
Atelier Madame
Jeanette
Rush
Roodtomaatje
Melis_je
loura
*Troela*
vlindertje
Ibbeltje
Zwerver
vlinder-19
Theeleut
Discordia
Rovine
Jerry
Limburg85
Sterre
BJA
JD
luisa
Mari
TGR
Lotus_
PapillonRose
Phileine
Feline
Arwyn
34 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Geef Lily een metamorfose
Naar aanleiding van het fototopic open ik dit topic. Linkse foto is hoe ik normaal ben (haar is nu wel een stuk korter), rechtse foto was ik als figurant. Nu kreeg ik te horen dat rechts mij veel beter stond, haren uit m`n gezicht, haren omhoog, geen bril, make-up, ...
Nu zoek ik advies van wat staat mij, wat is leuk bij mij, ... Ik heb zojuist al ge-experimenteerd met m`n haar maar omdat ik vorige week naar de kapper geweest ben was er niet zo heel veel mogelijk.
*weg*
Nu zoek ik advies van wat staat mij, wat is leuk bij mij, ... Ik heb zojuist al ge-experimenteerd met m`n haar maar omdat ik vorige week naar de kapper geweest ben was er niet zo heel veel mogelijk.
*weg*
Laatst aangepast door Lily op wo 25 apr 2012 - 21:26; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Geef Lily een metamorfose
Ik vind je op de linker foto ook leuk hoor Je ziet er rechts gewoon heel anders uit!! Dat is echt voor een feestje of zo, niet voor elke dag, haha.
Waar je mee zou kunnen beginnen is zelf een oogpotloodje kopen en mascara en daar eerst eens een paar dagen mee oefenen en de deur mee uit. Dat blauwe lijntje staat erg leuk!
Een kleurtje op je lippen kan ook al een heel verschil maken, het roze op de foto staat lekker fris. Misschien eerst een gekleurde balsem doen. Als je nooit make-up draagt, is gelijk een heel opvallende kleur lippenstift misschien nog een beetje teveel van het goede
Heb je lenzen? Daar zou je dan ook een keer mee af kunnen wisselen. Een hoofd met of zonder bril ziet er al zo anders uit!
Waar je mee zou kunnen beginnen is zelf een oogpotloodje kopen en mascara en daar eerst eens een paar dagen mee oefenen en de deur mee uit. Dat blauwe lijntje staat erg leuk!
Een kleurtje op je lippen kan ook al een heel verschil maken, het roze op de foto staat lekker fris. Misschien eerst een gekleurde balsem doen. Als je nooit make-up draagt, is gelijk een heel opvallende kleur lippenstift misschien nog een beetje teveel van het goede
Heb je lenzen? Daar zou je dan ook een keer mee af kunnen wisselen. Een hoofd met of zonder bril ziet er al zo anders uit!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het nog korter doen.. en dan inderdaad een beetje omhoog.. Zoiets:
En dan een wat opvallenderende kleur.. En een andere bril.. een wat hipper montuur.. En een laagje mascara
En dan een wat opvallenderende kleur.. En een andere bril.. een wat hipper montuur.. En een laagje mascara
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Je hebt een sprekend gezicht, maar door je pony valt dit een beetje weg. Misschien is je haar iets korter inderdaad leuk, met eventueel een hele korte, asymmetrische pony (zoals nu, maar dan dus korter)? Make up staat leuk, een beetje mascara, oogschaduw, eventueel oogpotlood en beetje gloss is erg leuk denk ik. Ik zou dan gaan voor zachte pastelkleuren zoals roze, dat staat mooi in je gezicht. Zonder bril vind ik leuk, maar aan de andere kant vind ik hem ook wel bij je passen. En eventueel een ander kleurtje in je haar, al zou ik niet goed weten welke. Misschien meer mahonie/rood.
Laatst aangepast door Vilein op do 12 mei 2011 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik ben niet zo heel goed in het geven van beautyadvies, maar ik vind dat kapsel op de rechterfoto echt helemaal geweldig! Niet dat links niet leuk is hoor, maar rechts vind ik het echt zo gaaf!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind je make up op de rechterfoto heel leuk, vooral die oogschaduw!
Gast- Gast
thanks voor jullie tips dames, en welke kleuren oogschaduw zou ik dan eventueel moeten gebruiken? Hieronder foto`s van de kapsels die ik zojuist geprobeert heb maar ook dat vind ik niet zo:
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Lily op zo 15 mei 2011 - 20:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rechts is leuk! Al zou ik het daarvoor wel nog ietsje korter laten knippen, dat staat denk ik nog wat leuker!
Je krijgt er een opener gezicht van zo
Je krijgt er een opener gezicht van zo
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik zou, als ik jou was, investeren in goede oog make up. Je hebt mooie, grote ogen, lekker laten opvallen!!
Gast- Gast
Wow Lily het lijken wel 2 hele verschillende personen op die eerste foto's
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Als je, je haar hebt gewassen en je föhnt je haar op z'n kop, dan wat shaper/ wax erin dan heb je zo'n soort kuif!
Qua make-up zou ik sowiezo een eyeliner en mascara gebruiken, dan vallen je ogen meer op.
Qua make-up zou ik sowiezo een eyeliner en mascara gebruiken, dan vallen je ogen meer op.
Gast- Gast
Ik denk dat dit soort dingen jou erg leuk staan, een soort warrig hanekam-idee.
Gast- Gast
Princess schreef:Als je, je haar hebt gewassen en je föhnt je haar op z'n kop, dan wat shaper/ wax erin dan heb je zo'n soort kuif!
Nah dan heb ik niet zo`n kuif hoor heb zo`n dik haar dat ik weet ik veel wat er allemaal in moet smeren moet touperen om het zo te laten staan. Anders zakt het zo in.
Laatste model heb ik al eens gehad Paar jaar geleden.
Gast- Gast
Lily schreef:Princess schreef:Als je, je haar hebt gewassen en je föhnt je haar op z'n kop, dan wat shaper/ wax erin dan heb je zo'n soort kuif!
Nah dan heb ik niet zo`n kuif hoor heb zo`n dik haar dat ik weet ik veel wat er allemaal in moet smeren moet touperen om het zo te laten staan. Anders zakt het zo in.
Echt? Das balen, bij mij bleef het meteen staan!
Gast- Gast
ja hoor als ik zo`n kort haar heb op dat laatste plaatsje met die kuif moest ik echt elke 3-4 weken gaan anders was het alweer te lang/te dik.
Gast- Gast
Ik had al weinig haar, en nu valt het nog uit ook.Lily schreef:ja hoor als ik zo`n kort haar heb op dat laatste plaatsje met die kuif moest ik echt elke 3-4 weken gaan anders was het alweer te lang/te dik.
Model zit er al helemaal niet meer in, en heb niet eens iets van gel/ haarlak/ wax bij me. Dus zie er uit a la vogelverschrikker
Gast- Gast
er zit daar een kapsalon hoor en vervelend dat je haar uitvalt komt het doormedicijnen ofzo?
Gast- Gast
Ga volgende week mijn kapster eens bellen of ze in uitzonderingen ook aan huis komt.Lily schreef:er zit daar een kapsalon hoor en vervelend dat je haar uitvalt komt het doormedicijnen ofzo?
Geen idee, zou best kunnen natuurlijk. Wel hopen dat het stopt... Anders ben ik straks net zo kaal als mijn kids
Gast- Gast
Zonder make-up lijk je op Hillary Swank in boys don't cry (en dat is geen compliment)
Met je haar is weinig mis, wat mascara en oogschaduw en misschien een leuke kleur lippenstift en je komt al een heel eind.
Met je haar is weinig mis, wat mascara en oogschaduw en misschien een leuke kleur lippenstift en je komt al een heel eind.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind een ponny zo zonde voor jou gezicht, haar uit je gezicht, meteen
En ik denk ook dat mooie oogmake-up je gezicht nog meer laat spreken. Gewoon lekker oefenen met make-up.
En ik denk ook dat mooie oogmake-up je gezicht nog meer laat spreken. Gewoon lekker oefenen met make-up.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik denk deze kapsels heel leuk bij je staan:
Persoonlijk vind ik als je een kort kapsel neemt dat je dan best wel kunt uitleven met make-up, je hebt prachtige ogen, verberg jezelf niet, je mag er wezen
Persoonlijk vind ik als je een kort kapsel neemt dat je dan best wel kunt uitleven met make-up, je hebt prachtige ogen, verberg jezelf niet, je mag er wezen
Gast- Gast
Yasmin, ja die onderste foto vind ik ook bij Lily passen.
Ik zou als ik jou was make-up gaan aanschaffen! Dat maakt je gezicht al meteen zo anders. Foundation, rouge, mascara en oogpotlood en misschien een eyeliner of een mooie kleur lipgloss?
Ik zou als ik jou was make-up gaan aanschaffen! Dat maakt je gezicht al meteen zo anders. Foundation, rouge, mascara en oogpotlood en misschien een eyeliner of een mooie kleur lipgloss?
Gast- Gast
Ohja: en zeker lenzen nemen! Of anders een montuur met alleen glazen erin, want deze bril verbergt je gezicht juist heel erg.
Gast- Gast
Ik heb één tip voor je: draag mascara, ben benieuwd hoe je er dan uitziet, volgens mij zou het veel voor jou kunnen doen. (voor iedereen wel hoor, maar je hebt prachtig grote ogen en die kun je zo mooi benadrukken)
Gast- Gast
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: