Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geef Lily een metamorfose

+30
Parel
Siem
Curious
Atelier Madame
Jeanette
Rush
Roodtomaatje
Melis_je
loura
*Troela*
vlindertje
Ibbeltje
Zwerver
vlinder-19
Theeleut
Discordia
Rovine
Jerry
Limburg85
Sterre
BJA
JD
luisa
Mari
TGR
Lotus_
PapillonRose
Phileine
Feline
Arwyn
34 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Geef Lily een metamorfose - Pagina 2 Empty Re: Geef Lily een metamorfose

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:09

thanks voor alle tips tot nu toe smile Ik heb thuis make-up liggen voor de bruiloft dus misschien dat ik daar eens mee aan de slag ga. Hoewel ik gisteren te horen kreeg van m`n vriend dat ik m`n bril moet houden en geen make-up mag gaan dragen want hij houd van naturel smile Ach compenseren met oogpotlood en mascara, dat ik nog wel te doen denk ik smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  TGR do 12 mei 2011 - 20:11

Lily schreef:thanks voor alle tips tot nu toe smile Ik heb thuis make-up liggen voor de bruiloft dus misschien dat ik daar eens mee aan de slag ga. Hoewel ik gisteren te horen kreeg van m`n vriend dat ik m`n bril moet houden en geen make-up mag gaan dragen want hij houd van naturel smile Ach compenseren met oogpotlood en mascara, dat ik nog wel te doen denk ik smile

En jij?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:14

TGR schreef:
Lily schreef:thanks voor alle tips tot nu toe smile Ik heb thuis make-up liggen voor de bruiloft dus misschien dat ik daar eens mee aan de slag ga. Hoewel ik gisteren te horen kreeg van m`n vriend dat ik m`n bril moet houden en geen make-up mag gaan dragen want hij houd van naturel smile Ach compenseren met oogpotlood en mascara, dat ik nog wel te doen denk ik smile

En jij?
+1, ik denk dat je vriend aangenaam verrast zou zijn als je je eens mooi opmaakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:17

Die bril staat je inderdaad erg leuk, maar je hebt wel echt mooie ogen, dus het is zonde dat je ze eigenlijk niet goed ziet dan. Je zou het ook kunnen afwisselen, bril en lenzen, eens kijken hoe dat gaat. inderdaad je ogen mooi opmaken en denk dat ze dan al zo veel meer stralen. Je komt nu beetje 'flets' over op de foto, terwijl als je naar die eerste make up foto kijkt, je zo veel kunt hebben, dat doet zo veel met je gezicht. Nou hoef je niet elke dag uitgebreid opgemaakt de deur uit te gaan (dat kan, maar moet maar net bij je passen), maar ik denk dat met wat mascara en oogpotlood (of ook in een knal kleurtje een lijntje of wat oogschaduw) je ogen er echt uitspringen, en dat dat al een wereld van verschil maakt. Dan je haar beetje stoer omhoog, en je bent echt een heel ander mens! Vind dat haar naar beneden zoals op de eerste foto wel heel erg lief hoor, je hebt echt een super zachte uitstraling dan, dus daar valt ook wel weer wat voor te zeggen. Make upje daar bij, en je ziet er ook heel goed uit. Maar gewoon lief, en niet stoer.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:20

Nou zeg... Tuurlijk hou je je bril, maar je kan toch wel afwisselen, zodat je af en toe (bijvoorbeeld met een feestje, of zomaar eens) je lenzen in doet en er eens heel anders uitziet. Als mijn vriend zoiets niet leuk zou vinden, dan zou ik daar dikke schijt aan hebben. Het is toch mijn hoofd?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:26

ik ga het allemaal eens gewoon proberen smile ik heb natuurlijk nog nooit make-up gedragen dus eens kijken hoe dat allemaal gaat en staat. En ik ga voor de bruiloft een nieuwe bril aanschaffen en die zal waarschijnlijk wat rustiger zijn qua montuur enzo. Lenzen is geen optie want ik krijg die dingen gewoon niet in. Vaak geprobeerd maar helaas. Ik ga binnenkort gewoon eens wat experimenten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:31

Lukt het je echt niet? Ik kan me herinneren dat ik er 14 jaar geleden ook de grootste moeite mee had, maar inmiddels is het zo normaal geworden, kan zo mijn vinger op mijn oog leggen als ik wil Very Happy Het is echt een kwestie van die reflexen leren bedwingen van je oogknipper, kost wel even tijd...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:33

Ik sta dan een half uur te klooien en dan zijn ze nog niet in, dus heb het maar opgegeven.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 21:18

Noa schreef:Lukt het je echt niet? Ik kan me herinneren dat ik er 14 jaar geleden ook de grootste moeite mee had, maar inmiddels is het zo normaal geworden, kan zo mijn vinger op mijn oog leggen als ik wil Very Happy Het is echt een kwestie van die reflexen leren bedwingen van je oogknipper, kost wel even tijd...

haha ik ook. Ik kreeg op mijn 11e (in groep 7) lenzen omdat ik weigerde een bril te dragen. (hoe dwars haha).. Ik heb ook lopen schelden en kloten maar ik zou nu nooit meer zonder kunnen.

(okee ook omdat ik -7 heb).. maar ook omdat ik blij ben dat ik niet altijd een bril op hoef. Ik voel me altijd verscholen achter een bril en dat past niet bij mijn persoonlijkheid.

Ik vind het ook jammer dat mijn vriend lenzen niet wat langer probeerd. Hij heeft nu 2 brillen, maar stiekem blijft hij zonder bril het leukste. (of een afwisseling van bril/lenzen). Maar hij zegt dat hij het gewoon niet kan.. Dat bestaat gewoon niet in mijn ogen :P .. langer proberen is de oplossing, of andere lenzen van een andere winkel, die kunnen alweer heel anders op je oog liggen.

Ik had lenzen van de pearl, geen probleem mee. Toen kocht ik een bril bij een andere particuliere zaak. Daar nu ook mijn lenzen omdat zij een goede aanbieding hadden. Wat een rotdingen, ze schuiven vooral als ik ze net inzet over mijn oog heen en soms vallen ze er zo uit.. laughcry (en ik ben echt een ervaringsdeskundige op het gebied van lenzen).. Eigenlijk moet ik er mee terug gaan maar daar ben ik dan weer te lui voor..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 2:49

Lily schreef:Ik sta dan een half uur te klooien en dan zijn ze nog niet in, dus heb het maar opgegeven.
Mijn vriend had dat in het begin ook maar als je maar volhoudt went het vanzelf. Ik vind je haar op die rechter foto ook leuk! Nou nog een laag mascara, wat gekleurde oogpotlood, lipgloss en je ziet er al heel anders uit. Wat betreft je vriend; laat hem eens zien hoe het ook kan! Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 2:55

Ik zal eens kijken wat ik morgenvroeg in elkaar kan flansen :P moet storm het morgenmiddag maar keuren.

Gast
Gast

Bericht  luisa vr 13 mei 2011 - 6:53

[quote="Punk'd"]
Noa schreef:Lukt het je echt niet? Ik kan me herinneren dat ik er 14 jaar geleden ook de grootste moeite Ik vind het ook jammer dat mijn vriend lenzen niet wat langer probeerd. Hij heeft nu 2 brillen, maar stiekem blijft hij zonder bril het leukste. (of een afwisseling van bril/lenzen). Maar hij zegt dat hij het gewoon niet kan.. Dat bestaat gewoon niet in mijn ogen :P .. langer proberen is de oplossing, of andere lenzen van een andere winkel, die kunnen alweer heel anders op je oog liggen.

...

Even off topic, maar idd niet iedereen kan lenzen dragen. Mijn oogarts raad mijn lenzen sterk af omdat mijn ogen te droog zijn, dan helpt een ander type lenzen ook niet. Mijn ogen worden dan alleen maar slechter dus. Ook voor mensen die de hele dag achter de computer zitten schijnen lenzen niet goed te zijn, maar goed ik dwaal af..
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 7:24

@ Lily die rechtse foto is echt gaaf ! Je ziet er heel leuk en stoer uit zo !

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 8:17

Lily ik vind die foto ook heel gaaf! Ik zou inderdaad je haar nog wat korter knippen en dan wat meer omhoog. Ik zou ook zeker wat make-up gebruiken, denk dat dat echt heel veel voor je kan doen. Omdat je niet gewend bent om make-up te dragen zou ik eerst beginnen met wat mascara en een lijntje. Ben erg benieuwd naar het resultaat Very Happy

Gast
Gast

Bericht  JD vr 13 mei 2011 - 8:34

je hoeft ook inderdaad geen bergen make up op te smeren...gewoon mascara doet al wonderen.
haar inderdaad sowieso uit je gezicht. kleur oogschaduw hangt een beetje af van je kleur ogen....?
zo heb ik zelf fel blauwe ogen, en ik hou mn oogschaduwtinten vaak in de bruinige tint, zo knallen mn ogen er flink uit.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 9:13

[quote="luisa"]
Punk'd schreef:
Noa schreef:Lukt het je echt niet? Ik kan me herinneren dat ik er 14 jaar geleden ook de grootste moeite Ik vind het ook jammer dat mijn vriend lenzen niet wat langer probeerd. Hij heeft nu 2 brillen, maar stiekem blijft hij zonder bril het leukste. (of een afwisseling van bril/lenzen). Maar hij zegt dat hij het gewoon niet kan.. Dat bestaat gewoon niet in mijn ogen :P .. langer proberen is de oplossing, of andere lenzen van een andere winkel, die kunnen alweer heel anders op je oog liggen.

...

Even off topic, maar idd niet iedereen kan lenzen dragen. Mijn oogarts raad mijn lenzen sterk af omdat mijn ogen te droog zijn, dan helpt een ander type lenzen ook niet. Mijn ogen worden dan alleen maar slechter dus. Ook voor mensen die de hele dag achter de computer zitten schijnen lenzen niet goed te zijn, maar goed ik dwaal af..

Ja, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen (hoe vaak heb ik deze zin al gebruikt hier op t forum,....) , maar TO geeft aan dat ze de lenzen moeilijk inkrijgt. Dit is normaal in het begin., het is een kwestie van gewenning.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 9:46

Yasmin schreef:Ik denk deze kapsels heel leuk bij je staan:

Geef Lily een metamorfose - Pagina 2 Pittig-en-charmant-kort-kapsel
Geef Lily een metamorfose - Pagina 2 Brown_hair_highlights

Persoonlijk vind ik als je een kort kapsel neemt dat je dan best wel kunt uitleven met make-up, je hebt prachtige ogen, verberg jezelf niet, je mag er wezen Very Happy

Hier ben ik het mee eens.

Lichte make-up en bril op en klaar voor de catwalk.

Gast
Gast

Bericht  BJA vr 13 mei 2011 - 9:58

Wat grappig Abe, die laatste foto heb ik de laatste keer meegenomen naar de kapper. smile
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Sterre vr 13 mei 2011 - 11:27

Ik denk ook dat de bril (vooral door het zware montuur) en het haar wat in je gezicht valt, je meer gesloten en wat harder maken. Het wordt een beetje druk, en jijzelf valt er wat door weg.

Er zijn een paar hele leuke suggesties gegeven qua kapsels, en die je zelf postte, die rechter, vind ik ook heel cool smile. Je straalt op die foto!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 22:03

zo net begonnen met jullie adviezen. Hieronder een foto van hoe m`n haar nu zit. Is het iets? En de make-up was geen succes, had een zwart oogpotloodje en mascara maar dat maakte het wat hard.

*weg*

Laatst aangepast door Lily op zo 15 mei 2011 - 20:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 22:06

Ik vind het zo al wel leuker dan dat platte! Al eens gedacht aan een leuk haarbandje in ofzo? En zonder bril zie je je gezicht een stuk beter! Positief hoor smile

Gast
Gast

Bericht  Feline vr 13 mei 2011 - 22:07

Waarom heb je 't eigenlijk kort Lily?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 22:08

haarbandje? En thanks, dan durf ik zo de stad wel in Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 22:08

Feline schreef:Waarom heb je 't eigenlijk kort Lily?

Omdat langer mij waarschijnlijk toch niet staat, en ik heb het geduld niet om het te laten groeien.

Gast
Gast

Bericht  Feline vr 13 mei 2011 - 22:11

Ik denk juist dat het je wel zou staan.. vooral omdat je aangeeft dat je mooi dik haar hebt.. Daar moet je juist van profiteren!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud