Geef Lily een metamorfose
+30
Parel
Siem
Curious
Atelier Madame
Jeanette
Rush
Roodtomaatje
Melis_je
loura
*Troela*
vlindertje
Ibbeltje
Zwerver
vlinder-19
Theeleut
Discordia
Rovine
Jerry
Limburg85
Sterre
BJA
JD
luisa
Mari
TGR
Lotus_
PapillonRose
Phileine
Feline
Arwyn
34 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Geef Lily een metamorfose
Ik denk dat als je er model in doet en je wat opmaakt het er erg hip uitziet!!!
Nu nog blond!
Nu nog blond!
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Ik denk dat als je er model in doet en je wat opmaakt het er erg hip uitziet!!!
Nu nog blond!
En lekker rechtop zetten? Niet zo plat zeg maar..
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Ja, nu nog blond en wat meer omhoog! Dan staat het echt wel gaaf!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik ben benieuwd hoe het is als je je haar hebt gedaan Dan opnieuw een foto?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ibbeltje schreef:Oe Lily ik vind het niet zo Vind het wel erg kort.
+1, maar mij lijkt me blond wel leuker. En dan een soort van hanekam(metje) maken
Ik vind het wel gedurft ! Wat vind J. er van?
Gast- Gast
Ik vind het ook niet mooi..
Wat ik in m'n vorige post ook zei, ik denk dat iets langer vrouwelijker staat.
Nu moet je wel wat make-up gaan gebruiken vind ik, om het minder jongensachtig te maken, al is het alleen n knalkleur lippenstift.
Wat ik in m'n vorige post ook zei, ik denk dat iets langer vrouwelijker staat.
Nu moet je wel wat make-up gaan gebruiken vind ik, om het minder jongensachtig te maken, al is het alleen n knalkleur lippenstift.
Gast- Gast
Make-up kan al veel schelen, als ik een nieuw kapsel heb moet ik het eerst zelf in model brengen en make up op voor ik kan beoordelen of ik het mooi vind.
Lily, ben benieuwd of je het nog gaat verven, denk dat een wat apartere kleur ook wel leuk is.
Lily, ben benieuwd of je het nog gaat verven, denk dat een wat apartere kleur ook wel leuk is.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Denk dat een beetje mascara, wenkbrauwpotlood en een kleurtje op je wangen je heel mooi staan.
Gast- Gast
Ik vraag me af of wit blond wel de juiste kleur is hoor... Ik ben bang dat het je grauw maakt. Ik zou zelf eerder aan mooie rood tinten denken. Stoer modelletje hoor! Alleen moet idd eventjes gestyled worden en make upje erbij!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
goedemorgen dames, nou dan nu even een foto van hoe het nu is. Ook ben ik wat eerder opgestaan om wat make-up op te doen (weet niet of jullie het zien)
En Razz, J vond het wel gaaf en niet te kort (maar die is al rare kapsels en kleuren van mij gewend )
*weg*
En Razz, J vond het wel gaaf en niet te kort (maar die is al rare kapsels en kleuren van mij gewend )
*weg*
Laatst aangepast door Lily op di 1 mei 2012 - 20:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat voor make-up draag je nu dan? Ik denk ook dat een felle lipstick je heel goed zou staan.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
oogschaduw (bruid/goudsig) en mascara en heb geen lippenstift of gloss dus heb maar vaseline op m`n lippen gesmeerd. Zit er toch een glansje op. Niet echt spectaculair maar voor mij doen al heel wat
Wat voor lippenstift zou me staan dan?
Wat voor lippenstift zou me staan dan?
Gast- Gast
Ik vind je haar leuk zo!
Zou inderdaad wat meer make-up op doen. Ik deed dat vroeger ook nooit maar sinds ik dat wel doe vragen mensen niet meer of ik slecht geslapen heb
Misschien je wimpers even krullen en een iets betere/dikkere mascara erop doen (zonder dat het klodders worden). Je zou ook je wenkbrauwen een beetje bij kunnen tekenen misschien, want die zijn vrij licht.
Het is ook een idee om eens bij de Douglas of een andere winkel binnen te stappen en te vragen of ze je op kunnen maken. Dan kun je zeggen dat je niet te veel make-up wil, maar zij hebben misschien wel hele goede ideeen voor 'dagelijkse' make-up!
Zou inderdaad wat meer make-up op doen. Ik deed dat vroeger ook nooit maar sinds ik dat wel doe vragen mensen niet meer of ik slecht geslapen heb
Misschien je wimpers even krullen en een iets betere/dikkere mascara erop doen (zonder dat het klodders worden). Je zou ook je wenkbrauwen een beetje bij kunnen tekenen misschien, want die zijn vrij licht.
Het is ook een idee om eens bij de Douglas of een andere winkel binnen te stappen en te vragen of ze je op kunnen maken. Dan kun je zeggen dat je niet te veel make-up wil, maar zij hebben misschien wel hele goede ideeen voor 'dagelijkse' make-up!
Gast- Gast
Wow wat gewaagd! Vind het je wel tof staan!
Ik zou zelf je ogen wat "zwaarder" opmaken, dus wat meer mascara en misschien iets van eyeliner ofzo!
Maar ik denk dat een rode lipstick ook erg gaaf is!
Ik zou zelf je ogen wat "zwaarder" opmaken, dus wat meer mascara en misschien iets van eyeliner ofzo!
Maar ik denk dat een rode lipstick ook erg gaaf is!
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het wel cool! Ik zou ook een mooie lipstick gebruiken!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ja klopt, gisteren kwam ik ook net uit de douche Zal straks eens even kijken voor een lipstickje welke kleur roze/rood? Vind die testers in de winkel niet smakelijk dus.
En ik twijfel nog steeds over het verven, zoals het nu zit vind ik het wel al gaaf maar denk met een kleurtje dat het kapsel dan ook beter tot z`n recht komt (omdat het wat aparter is)
En ik twijfel nog steeds over het verven, zoals het nu zit vind ik het wel al gaaf maar denk met een kleurtje dat het kapsel dan ook beter tot z`n recht komt (omdat het wat aparter is)
Gast- Gast
Misschien iets meer mascara op doen? Je hebt mooie ogen, die mogen echt wel knallen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Stukken beter Lily!
Ik zou ook gaan voor meer mascara, misschien moet je je ogen beetje omlijnen met een potloodje!
Ik zou ook gaan voor meer mascara, misschien moet je je ogen beetje omlijnen met een potloodje!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Lily hoewel ik het kapsel niet zo mooi vind, vind ik je ogen prachtig Dus hoewel ik het topic niet heb gelezen denk ik dat je sowieso je ogen moet benadrukken! En blond idd!!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Echt cool lily! Staat je goed!!
Ik denk idd dat wat felle make up je goed zat doen, rode lippenstift en wat zwarte, dikke mascara!! je ogen mag je best benadrukken wat die zijn idd erg mooi!!
Ik denk idd dat wat felle make up je goed zat doen, rode lippenstift en wat zwarte, dikke mascara!! je ogen mag je best benadrukken wat die zijn idd erg mooi!!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik zou ook je wenkbrauwen aanzetten ze zijn wat licht
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Jaaa, leuk met een beetje make-up!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
dan zal ik straks eens kijken voor een iets opvallendere make-up zijn er nog suggesties qua oogschaduw?
Gast- Gast
Ik denk dat je niet te heftige oogschaduw hoeft te doen. Ik hou zelf niet echt van knalkleuren, maar doe vaak grijs bij mezelf. Ik zou een dun lijntje oogpotlood doen en dan vooral proberen of je je mascara niet wat beter/dikker kan doen.
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: