Geef Lily een metamorfose
+30
Parel
Siem
Curious
Atelier Madame
Jeanette
Rush
Roodtomaatje
Melis_je
loura
*Troela*
vlindertje
Ibbeltje
Zwerver
vlinder-19
Theeleut
Discordia
Rovine
Jerry
Limburg85
Sterre
BJA
JD
luisa
Mari
TGR
Lotus_
PapillonRose
Phileine
Feline
Arwyn
34 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Geef Lily een metamorfose
Heftiger hoeft niet altijd beter te zijn. Zelf gebruik ik vaak groentinten, grijs of bruin. Weet niet wat jou precies zou staan. Wel hebben veel drogisten make-upsetjes voor je haar+oogkleur. Heb er onlangs nog eentje bij de etos gehaald voor 4 euro met 4 tinten oogschaduw en een lipgloss.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Je haar is leuk Lily, staat lekker pittig? Hoef ik niet te doen met mijn krullenkop haha. Draag je nu gele make-up? Op zich best leuk maar je moet uitkijken dat het je niet te bleek maakt. Bv ik zou de gele kleur combineren als je een mooi bruin kleurtje hebt dan komt het meer naar voren.
Gast- Gast
Oh zo staat het wel leuk!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Is smokey-eyes trouwens geen leuk idee of vindt je dit te heftig. Vind het wel wat hebben voor als je naar een festival gaat of een leuk feestje hebt. Zou het zelf ook wel willen heb alleen geen idee hoe en ben ook niet zo make-up aangelegd.
Gast- Gast
ow ik wil smokey eyes wel proberen te maken hoor maar zo`n make-up held ben ik ook niet haha.
Gast- Gast
Ik zou eerst eens beginnen met gewoon mascara. Wat dikker dan je deed, ik zou niet ineens een heftige smokeys eyes gaan beginnen. Probeer eerst mascara en eventueel oogpotlood en een mooie lippenstift!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
even dit topic weer uppen Ik ga deze week/volgende week naar de kapper om onderstaand kapsel te knippen (weer eens wat anders) Maar ik wil het ook verven maar weet niet welke kleur dus help ... wat denken jullie? *foto van mij weg*
Laatst aangepast door Lily op do 25 okt 2012 - 5:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Leuk Lily!
Beetje meer volume erin!
Zoals ik je een beetje 'ken' vind ik dat stoere ook veel meer bij je passen!
Denk dat een soort mahonie wel leuk staat, lekker warme kleur.
Beetje meer volume erin!
Zoals ik je een beetje 'ken' vind ik dat stoere ook veel meer bij je passen!
Denk dat een soort mahonie wel leuk staat, lekker warme kleur.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wat kapsels betreft kun je veel hebben. Maar je moet echt wat meer met make-up blijven doen.
Paarse tinten staan goed bij donkere ogen. Daarmee kun je ook mooie smokey eyes maken. Ga eens neuzen op Youtube voor tutorials.
Qua kleur denk ik dat heel fel koper je goed gaat staan, mits je belooft dan make-up te gaan gebruiken
Paarse tinten staan goed bij donkere ogen. Daarmee kun je ook mooie smokey eyes maken. Ga eens neuzen op Youtube voor tutorials.
Qua kleur denk ik dat heel fel koper je goed gaat staan, mits je belooft dan make-up te gaan gebruiken
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Je moet geloof ik altijd tegengestelde kleuren gebruiken bij oogschaduw, zodat je ogen eruit knallen (dat klinkt op zich ook best raar...). Dus de kleur van je ogen met een tegengestelde kleur oogschaduw.
*gaat eens een plaatje zoeken*
Deze bedoelde ik! Alleen vraag ik me af hoeveel mensen rode ogen hebben
*gaat eens een plaatje zoeken*
Deze bedoelde ik! Alleen vraag ik me af hoeveel mensen rode ogen hebben
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou ook een kleur doen waarvan je net kan zien dat het geen naturel kleur is. Iets wat lekker hard is. Dat bruine vind ik een redelijk doffe/saaie kleur bij jouw gezicht en bril. Een koele rood tint bijv. (Ik zou niet te warm gaan aangezien je huidskleur best koel is).
Zoiets ofzo:
Dit zou ik ook echt super gaaf vinden bij jouw stijltje.. maar ik kan begrijpen dat dat wel een hele stap is haha
Zoiets ofzo:
Dit zou ik ook echt super gaaf vinden bij jouw stijltje.. maar ik kan begrijpen dat dat wel een hele stap is haha
Gast- Gast
Thanks voor de tips en zat zelf ook al aan koper te denken maar wist niet goed wat me nu staat.
Punk`d wat kleuren betreft wil ik alles wel proberen hoor, heb ze ook al in alle kleuren gehad behalve geel/groen/blond (dus dat paarse ook al ooit)
Punk`d wat kleuren betreft wil ik alles wel proberen hoor, heb ze ook al in alle kleuren gehad behalve geel/groen/blond (dus dat paarse ook al ooit)
Gast- Gast
Die haarkleur van het onderste plaatje van Punk'D heeft een collega van mij en het staat echt gaaf. Denk dat het jou ook super zal staan Lily!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Die haarkleur van het onderste plaatje van Punk'D heeft een collega van mij en het staat echt gaaf. Denk dat het jou ook super zal staan Lily!
Paars blijft ongeveer een week mooi. Paarse pigmenten zijn het snelst weg en zul je dus goed moeten bijhouden met een kleurmousse of kleurspoeling.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Dat paarse wat Punk'd plaatst is precies wat ik ook in gedachte had bij jou, lijkt me heel mooi!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ga vanmiddag naar de kapper en denk dat ik voor de koperkleur ga, maar vraag hun mening ook nog even
Gast- Gast
Ik ben benieuwd, Lily!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit nu bij de kapper. Het wordt een kopertint maar niet heel fel want dat stond dan minder omdat ik een bleke huid heb. Ook het kapsel wat ik had uitgezocht moest ik mee opletten dat het niet teveel omhoog gaat omdat ik een lang gezicht heb. Dus als jullie nog kapselsuggesties hebben ...
Gast- Gast
Dat kapsel omhoog van die corso foto stond je wel heel erg goed. Dus zou me daar niet te veel van aantrekken. Ben benieuwd!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Even een foto vanuit FB, vind de kleur wel gaaf (al moest ik vanmiddag toch nog wel heel erg wennen) twijfel nu nog over het kapsel. Vind het niet echt speciaal/apart ofzo.
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Lily op vr 26 okt 2012 - 4:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Staat je leuk Lily! Al had ik zelf niet voor deze kleur gekozen. Maar heb jij het plaatje van de vorige pagina aan de kapper laten zien? Sorry maar het lijkt echt in geen enkel opzicht op die foto!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind het je ook leuk staan Lily.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Thanks en qua kapsel ga ik morgen nog eens kijken wat ik ervan gemaakt krijg
Gast- Gast
Leuk, maar ik zou voor iets donkerder gaan. Dit neigt naar oranje/rossig. Ik denk dat een diepere/intensere kleur mooier staat.
Gast- Gast
Youandi schreef:Leuk, maar ik zou voor iets donkerder gaan. Dit neigt naar oranje/rossig. Ik denk dat een diepere/intensere kleur mooier staat.
Eens.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: