Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Exemendatum wijzigd, maar wij zijn op vakantie..

5 plaatsers

Ga naar beneden

Exemendatum wijzigd, maar wij zijn op vakantie.. Empty Exemendatum wijzigd, maar wij zijn op vakantie..

Bericht  Mari do 12 mei 2011 - 5:49

Mijn vriend zou in week 24 een herexamen moeten doen, maar nu kregen we net een brief met de exacte examendatum, de dag dat we 's avonds laat terug komen uit Griekenland, een week eerder dan aan hem was doorgegeven.

Ik heb echt een knoop in mijn maag nu, zouden ze dit nog kunnen veranderen, of moet ik heel de vakantie annuleren en mijn geld kwijt zijn. Of een dag eerder terug komen en voor €400,00 nieuwe tickets moeten kopen (geld dat ik daar niet voor heb).

Vorige week waren we nog helemaal blij dat we toch 6 dagen naar mijn familie en vrienden toe kunnen, nu zie ik het helemaal in duigen vallen.

Iemand ervaring hiermee? Ze kunnen toch niet zomaar de examenweek veranderen. Probleem is dat zijn opleiding volgend jaar geheel veranderd en hij graag dit jaar zijn examen haalt. Het is een landelijk examen niet op school.

Morgen gaat hij meteen bellen..

Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Exemendatum wijzigd, maar wij zijn op vakantie.. Empty Re: Exemendatum wijzigd, maar wij zijn op vakantie..

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:53

Ik zou gewoon even de desbetreffende school bellen en je verhaal uitleggen smile

Gast
Gast

Exemendatum wijzigd, maar wij zijn op vakantie.. Empty Re: Exemendatum wijzigd, maar wij zijn op vakantie..

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:01

Heb je toevallig een annuleringsverzekering? Misschien dat het daaronder valt smile

Gast
Gast

Bericht  Pussycat vr 13 mei 2011 - 1:01

Is het niet zo dat het jou probleem is? Ik bedoel een schoolperiode loopt van dan tot dan.. en ja dan kan het voorkomen dat je naar school moet.
Er wordt ook altijd gezegd plan nu niet je vakanties in de schoolperiode, want je weet het maar nooit er wijzigd zo vaak iets.

Maar wel erg lullig voor jullie. Ik zou proberen school te bellen wie weet kunnen ze wat anders regelen.
En als je geen annuleringsverzekering hebt tja dan is het helemaal balen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Mari vr 13 mei 2011 - 1:15

Pussycat schreef:Is het niet zo dat het jou probleem is? Ik bedoel een schoolperiode loopt van dan tot dan.. en ja dan kan het voorkomen dat je naar school moet.
Er wordt ook altijd gezegd plan nu niet je vakanties in de schoolperiode, want je weet het maar nooit er wijzigd zo vaak iets.

Maar wel erg lullig voor jullie. Ik zou proberen school te bellen wie weet kunnen ze wat anders regelen.

Mijn vriend heeft gewoon een full-time baan, en hij volgt school ernaast. Vaak maar 1 keer per maand naar school, verder alleen maar verslagen maken, er is hem door school verteld week 24 examen, nu veranderen ze dat. Hij heeft gebeld en er werd verteld dat hij zijn vakanties had moeten doorgeven Suspect alsof ze met iedereen rekening houden door heel Nederland. Naja hij moest een brief mailen en dan zouden ze kijken wat ze konden doen. Ik hoop zo dat hij op een andere dag kan, anders maar een vriendin vinden die mee wilt, en ticket over zetten op naam.
Mari
Mari
Prater
Prater

Bericht  Pussycat vr 13 mei 2011 - 1:19

ooh doet ie een opleiding via loi ofzoiets?
Tenminste dat lijkt erop zo...
Nou ja hopen dat die school nog iets kan regelen voor hem succes smile

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Mari vr 13 mei 2011 - 1:25

Pussycat schreef:ooh doet ie een opleiding via loi ofzoiets?
Tenminste dat lijkt erop zo...
Nou ja hopen dat die school nog iets kan regelen voor hem succes smile

Ja via ROC volgt hij een opleiding, en dan moeten al die leerlingen in woederden examen doen. Tizz maar 3 uur voor ons rijden en dan verwachten ze hem om half 10 's ochtends fris en fruitig laughcry
Als het op een school zelf is dan is er meestal wel een mouw aan te passen. Afijn we zullen zien.
Mari
Mari
Prater
Prater

Bericht  girli vr 13 mei 2011 - 7:44

Pussycat schreef:Is het niet zo dat het jou probleem is? Ik bedoel een schoolperiode loopt van dan tot dan.. en ja dan kan het voorkomen dat je naar school moet.

+1

Ik had ook geen keus toen ik moest werken en spontaan naar school moest, omdat ze het rooster hadden veranderd. Ze mogen gewoon lessen/toetsen etc. verplaatsen. Ik hoop dat het lukt voor jullie!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Atelier Madame vr 13 mei 2011 - 8:09

Heb je een reisverzekering? Heb wel is in voorwaarden gelezen dat dit onder de voorwaarden viel. mss mag jr op hun kosten wel ander ticket boeken.

je kan niet omboeken trouwens+
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  girli di 17 mei 2011 - 11:27

Ik ben wel benieuwd. Weet je al wat meer?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Jeanette wo 18 mei 2011 - 0:35

Ja, ik ben ook benieuwd! Ik hoop dat er iets gelukt is.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: