Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BNN 'Je zal het maar zijn'

+2
mzcharlotte
Lejow
6 plaatsers

Ga naar beneden

BNN 'Je zal het maar zijn' Empty BNN 'Je zal het maar zijn'

Bericht  Lejow di 11 sep 2012 - 7:52

Ben halverwege ingestapt, maar ook best weer een interessant programma dit.

Een vrouw die graag man wilt zijn, en ook optreed als man en daarbij ook een nep penis draagt.
Een stel dat gebruikt maakt van kuisheidsgordels en weet ik het wat nog meer...

Wie kijkt ook?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BNN 'Je zal het maar zijn' Empty Re: BNN 'Je zal het maar zijn'

Bericht  mzcharlotte di 11 sep 2012 - 7:59

Ja ik. Die kuisheidsgordel vind ik echt walgelijk. Op de één of andere manier kan ik er geen begrip voor opbrengen. Die fursuit en dragking vind ik wel grappig.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  _Mashimaro_ wo 12 sep 2012 - 22:27

mzcharlotte schreef:Ja ik. Die kuisheidsgordel vind ik echt walgelijk. Op de één of andere manier kan ik er geen begrip voor opbrengen. Die fursuit en dragking vind ik wel grappig.

+1

Ik heb met verbazing gekeken naar het gordelstel.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shy wo 12 sep 2012 - 23:43

Ook gezien, vorige week ging het over de wallen. Dat was wel interessant Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Verde do 13 sep 2012 - 5:07

Ik heb het net terug gekeken, vind het programma altijd erg goed.

Wat een bijzondere personen leven er toch in ons land zeg... Het stel met die kuisheidsgordel kan ik echt helemaal niet begrijpen en inleven. Een beetje teasen en plagen en daarmee wat 'macht' hebben over je partner snap ik helemaal, maar daar zover in gaan en hem dus (tot bloedens toe!!) pijn te doen in z'n edele delen snap ik echt niet! Voor zover ik het begreep komt het ook vaak voor dat ze dus behoorlijk ver gaan met sex, maar hij moet dan wel die gordel omhouden en mag niet eens klaarkomen! Met wat ijsklontjes zorgt hij er dan maar voor dat zijn penis weer slinkt... Echt onvoorstelbaar dat je dat als vrouw leuk vindt. BNN 'Je zal het maar zijn' 878948377
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 6:03

Sabgirl schreef:Ik heb het net terug gekeken, vind het programma altijd erg goed.

Wat een bijzondere personen leven er toch in ons land zeg... Het stel met die kuisheidsgordel kan ik echt helemaal niet begrijpen en inleven. Een beetje teasen en plagen en daarmee wat 'macht' hebben over je partner snap ik helemaal, maar daar zover in gaan en hem dus (tot bloedens toe!!) pijn te doen in z'n edele delen snap ik echt niet! Voor zover ik het begreep komt het ook vaak voor dat ze dus behoorlijk ver gaan met sex, maar hij moet dan wel die gordel omhouden en mag niet eens klaarkomen! Met wat ijsklontjes zorgt hij er dan maar voor dat zijn penis weer slinkt... Echt onvoorstelbaar dat je dat als vrouw leuk vindt. BNN 'Je zal het maar zijn' 878948377

Helemaal plus 1

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte do 13 sep 2012 - 6:05

Ik vond ze ook wel erg eng omgekleed hoor. Maar die mevrouw had zo'n typische manier van praten (niet het vervormde, maar bepaalde klemtonen en manier van praten en lachen), dat ik me niet kan voorstellen dat ze helemaal niet herkend worden. Ik vond haar ook wel naar overkomen, ze geniet er echt van om haar vent pijn te doen en dominant te zijn. Ik moest trouwens ook aan de M&M reclame denken toen ze haar koffie geserveerd kreeg: "Nou, ik zou daar ook wel wat lekkers bij lusten" vs. "I could really go for a snack" uit de reclame.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Angela_1986 do 13 sep 2012 - 7:05

Ik heb de afgelopen 2 afleveringen ook gezien, leuk programma!

Vond dat meisje van vorige week op de wallen erg dapper, dat ze bij haar pooier weg was gegaan en voor zichzelf begonnen! Ik kan me alleen tótaal niet voorstellen dat je zo naief bent om met allerlei, eigenlijk té, mooie beloftes naar een ander land te gaan waar je niemand kent. Maar goed, zij is gelukkig aan haar pooier kunnen ontkomen!

Ik heb deze week vol verbazing zitten kijken naar dat stel met de kuisheidgordel, ongelooflijk... :shock: Ik dacht eerst dat het van haar afkwam omdat ik dacht dat hij in het begin zei dat hij het voordat hij haar kende nooit deed. Maar later begreep ik dat hij het zelf aan haar had voorgesteld. Had wel willen weten of hij in het verleden vreemd is gegaan omdat ze het ook hadden over de reisafstand in het begin van hun relatie en dat er dan wel eens wat kon gebeuren ofzoiets maakte hij er van.
Ze deed met die koffie ook wel een beetje neerbuigend/dominant tegen hem, dat toontje waarop ze wat lekkers vroeg... Rolling Eyes
Ik kan me ook gewoon écht niet voorstellen dat je iemand zo bewust pijn zou willen doen! Een beetje teasen, ok, dat kan maar dit is gewoon iemand écht heel erg pijn doen.
Maar dat vind ik ook wel het mooie van dit programma, je ziet andere dingen van het leven dan die je normaal ziet.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud