Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan vakantie toe zijn

+11
Fearie
Annemoontje
Jilke
Sarah1985
Ibbeltje
Shisha
Japie
ellibre
Rovine
Jeanette
patjuhhh
15 plaatsers

Ga naar beneden

Aan vakantie toe zijn Empty Aan vakantie toe zijn

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 23:14

Wie van jullie is er nog meer toe aan vakantie? Ik heb vanaf vorig jaar December tot nu non stop gewerkt. Geen 1 dag extra vrij gehad en ben echt aan vakantie toe. Nog 3 weken helaas.

Ik heb echt geen energie meer over bijna en denk elke minuut van de dag vakantie vakantie Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan vakantie toe zijn Empty Re: Aan vakantie toe zijn

Bericht  patjuhhh vr 10 aug 2012 - 23:17

Owwww vanaf december al non stop gewerkt, dan ben je idd toe aan vakantie. Ik moet ook nog 3 weken en dan eindelijk vakantie. Ben er ook aan toe.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette vr 10 aug 2012 - 23:27

Jaaaaa, ik ook!! Ik moet helaas ook nog 3 weken werken, maar dan heerlijk 3 weken vrij. Ik begin er ook echt aan toe te raken. Heb de laatste tijd zoveel gewerkt. Dit wordt mijn 4de werkweekend achter elkaar (is normaal om & om) en heb telkens minstens 8 dagen gewerkt en dan telkens maar 1 dagje vrij. Maar nog even door bikkelen en dan kunnen we ook genieten! :cheering:
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rovine vr 10 aug 2012 - 23:30

Ik merk het ook wel een beetje. Ik ben in mei begonnen met een nieuwe baan en heb daarom weinig dagen opgebouwd. Afgelopen weken was het ook best druk en heb ik een aantal overuren gemaakt. 2 weken nadat ik begon met die baan kreeg ik mijn huisje, waardoor ik op veel vrije momenten geklust en gesjouwd heb. Op zich vind ik het ook wel fijn in mijn werkritme te zitten, maar nu iedereen om me heen weggaat voel ik dat ik ook wel zou willen. Maar op vakantie wil ik nu eventjes niet, het idee dat ik mijn katten achter moet laten geeft enige stress. Misschien in september een paar daagjes. Nu eventjes niet, ze zijn hier aan het dak bezig, dus overdag ben ik liever niet thuis.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  ellibre vr 10 aug 2012 - 23:37

Ik ben enorm aan vakantie toe.

Ik ben in februari een week naar Marokko geweest, maar van de 7 dagen die we daar hadden heb ik 4 dagen ziek in bed gelegen. Daarnaast werd onze vlucht geannuleerd op een nationale feestdag en hebben we zelf een nieuwe vlucht moeten regelen. Die vertrok pas een dag later en ging naar Parijs, waarna we nog een trein naar Brussel en daarna naar Luik moesten nemen en vanaf daar verder met een taxi.

Bovenstaande is helaas mijn enige vrije week in de afgelopen 3,5-4 jaar geweest.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Japie vr 10 aug 2012 - 23:42

Ik ben ook wel aan vakantie toe. Is mijn eerste vakantie dit jaar. Ik hoef ook nog maar 3 weken te werken en dan heb ik 2 weken vakantie. We gaan een week naar Rome en daar kijk ik echt naar uit!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Shisha za 11 aug 2012 - 0:23

Ik heb in juni al vakantie gehad en daardoor maak ik nu alle drukke weken op het werk mee dus zo onderhand ben ik al wel weer toe aan vakantie. Mijn rooster is 3 maanden lang een drama. Onderbezetting, als enige verantwoordelijke dienst hebben en veel dagen werken en tussendoor maar 1 dag vrij. Evil or Very Mad
In oktober heb ik weer een weekje, kijk er echt naar uit.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Ibbeltje za 11 aug 2012 - 0:28

Ik was er ook echt aan toe. Was vaak best moe en merkte gewoon dat ik ff rust nodig had. En nu heb ik dan eindelijk vakantie Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Sarah1985 za 11 aug 2012 - 0:43

Ik was er ook echt aan toe laatste vakantie was vorig jaar zomer. Wel jammer dat we niet weggaan omdat mijn man geen vakantie heeft
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Jilke za 11 aug 2012 - 3:49

Ik moet ook nog 3 weken werken en dan ben ik 3 weken vrij.
Zijn laatste paar maanden/weken flink wat hectische dingen gebeurt, dus kan het wel gebruiken, even lekker op vakantie. Alles even van me afzetten, want merk dat ik steeds chagarijniger word en moeier.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 4:00

Ibbeltje schreef:Ik was er ook echt aan toe. Was vaak best moe en merkte gewoon dat ik ff rust nodig had. En nu heb ik dan eindelijk vakantie Very Happy
Hu, jij had toch pas al vakantie gehad?

Gast
Gast

Bericht  Annemoontje za 11 aug 2012 - 4:09

Eind augustus heb ik twee dagen vrij doordeweeks en ik kijk daar al weken naar uit. Eind oktober/ november heb ik nog twee vakantie staan. Maar ben echt wel toe aan vrij zijn, ben er echt altijd op het werk en ben nooit ziek. Weet niet eens meer hoe het is om eens een dagje doordeweeks vrij te zijn eigenlijk.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Fearie za 11 aug 2012 - 6:20

Toe aan vakantie, zeker weten. Heb af en toe wel een dagje vrij gehad (dit weekend telt 4 dagen en de aankomende ook). Eind september ook nog ff vrij, maar steeds omdat ik een zieke man of zoon heb thuis zitten.
Mei volgend jaar mogen wij op vakantie, naar verwachting 2 weken Turkije. En ik tel bijna de dagen af dat we op het vliegtuig stappen Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Ibbeltje za 11 aug 2012 - 6:28

Smikkell schreef:
Ibbeltje schreef:Ik was er ook echt aan toe. Was vaak best moe en merkte gewoon dat ik ff rust nodig had. En nu heb ik dan eindelijk vakantie Very Happy
Hu, jij had toch pas al vakantie gehad?

Tijd terug alweer 1 weekje.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Blond za 11 aug 2012 - 6:34

Ja, ook wel een beetje. Ik mag eigenlijk niet klagen, want ik ben in februari nog 10 dagen naar Curacao geweest. Na Curacao nog 1x een lang weekend vrij gehad en nog 3 vrije middagen gehad (maar dat alle drie keer met een reden).

Ik moet nu nog door tot 1 oktober, ik denk dat ik de laatste week van september ook ernstig aan vakantie toe ben.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 7:25

Ik ben net terug van een weekje vrij in eigen land. Héérlijk! Daar was ik zeker wel aan toe, ondanks dat ik afgelopen april nog 10 april op reis ben geweest (maar dat was eigenlijk geen vakantie omdat er veel stress was smile)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 7:28

Ik ben enorm aan vakantie toe! Mijn laatste vakantie was mei vorig jaar... wel een paar dagen weg, maar niet de tijd gehad om uit te rusten. We waren aan het rondkijken voor September/Oktober een vakantie van 11 of 15 dagen, na al het gedoe met de ouders van mijn vriend, maar nu durven we het niet aan ivm met mijn oma....... Maar ik ben er écht aan toe. Zag wel dat ik momenteel vakantie uren heb om 4 weken vrij te nemen nerd

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ za 11 aug 2012 - 7:39

Ja, ik ben er wel weer aan toe (ook al ben ik al drie keer geweest). De laatste tijd is een beetje een roerige periode geweest: oma overleden en moeder ziek.

Over 2,5 week ga ik dan ook nog even lekker twee weken weg.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Printje za 11 aug 2012 - 7:41

Ik heb net bijna 6 weken vakantie gehad dus zal wijselijk mijn mond houden ahhahaha vraag het me vrijdag en ik zeg JA vakantie;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Tinus za 11 aug 2012 - 8:09

Gelukkig heb ik er momenteel niet zoveel last van. Ik heb dat wel, dat ik echt toe leef naar een vakantie, maar nu valt dat eigenlijk wel mee. Al mijn collega's hebben vakantie(gehad) en over 2 weken heb ik 3 weken vrij. Kijk er wel naar uit hoor, maar lichamelijk/geestelijk kan ik nog wel even door. Maar de komende 2 weken worden weer drukker, dus vraag het me over 2 weken nog eens. Wink
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 10:26

Ik heb nu twee weken vakantie. Was er ook wel erg aan toe.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: