Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips?

+3
Travelgurly
Caramba
studiebol
7 plaatsers

Ga naar beneden

Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips? Empty Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips?

Bericht  studiebol za 23 jul 2011 - 7:18

Wij willen over 4 weken nog wel even graag op vakantie ik ben dan 23/24 weken zwanger. Het zal dus waarschijnlijk een last minute worden maar ik wil me wel een beetje voorbereiden op de eventuele bestemming.
Mij leek griekenland wel leuk, maar welk eiland dan? Kreta trekt me niet zo, rhodos ben ik 10 jaar geleden geweest was toen wel leuk, zakyntos lijkt me mooi maar misschien iets te rustig?
Of moeten we naar spanje gaan, maar waar dan heen, Costa brava? Costa del sol? En welke plaats dan? Of toch mallorca?

We gaan met zijn tweeen 28 en 32 jaar oud, we hoeven niet dat uitgaansgebied wat je ziet in oh oh cherso, maar een leuke boulevard met verschillende terrasjes en eet gelegenheden is wel een vereiste. Ook een eiland waar je wel een dag/dag deel excursie kan doen. Ik weet natuurlijk niet hoe ik me dan voel, maar als ik me goed voel is iets doen wel leuk.

Iemand tips of ideeen??


Oh en liever niet te lang vliegen, zoals arubua of zoiets vind 4 uur wel ff de max!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips? Empty Re: Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips?

Bericht  Caramba za 23 jul 2011 - 7:42

Marmaris?, kun je een dag-excursie naar Rhodos boeken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips? Empty Re: Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips?

Bericht  studiebol za 23 jul 2011 - 7:48

Marmaris ben ik al een keer geweest... en mijn vriend heeft aangegeven liever niet richting turkije te willen dus dat valt helaas af!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips? Empty Re: Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips?

Bericht  Travelgurly za 23 jul 2011 - 10:30

Wat denk je van Cyprus???? Mooi eiland. lekker eten. genoeg te zien en mooie stranden.
Ik ben in juni naar ayia napa geweest maar de kant van paphos is ook erg leuk.
Ayia napa heb je een leuk groot centrum met onwijs gave restaurants. ziet er heel strak uit.

Zakynthos is leuk hor.prachtig eiland!

En Kos??? Ook leuk met een sfeervolle haven!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips? Empty Re: Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips?

Bericht  ijsjemeisje za 23 jul 2011 - 10:54

K.os is een erg mooi eiland.
Je hoeft niet lang met de bus vanaf de luchthaven en het maar 3,5 uur vliegen.
Genoeg dingen om daar te ondernemen.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips? Empty Re: Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips?

Bericht  Alias za 23 jul 2011 - 11:26

Corfu vind ik wel een aanrader. In Corfu stad of één van de nabij gelegen badplaatsen. Veel groen, geen massa toerisme. Kasteel van Sissi kun je daar evt bezoeken en er zijn meerdere leuke boottochten te boeken.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips? Empty Re: Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips?

Bericht  Rizzie za 23 jul 2011 - 20:33

Corfu is inderdaad leuk, maar wel wat rustiger vond ik. Wij gaan woensdag naar Kos, lijkt me ook erg leuk. Verder vind ik Kreta echt een aanrader, wij zijn niet in chersonissos geweest maar in Rethymon daar heb je niet zoveel jongeren en discotheken maar het is wel lekker toeristisch met een hele leuke boulevard met restaurantjes en bars smile Ook een heel fijn strand en veel te doen.
Verder vond ik Malta ook erg leuk.
Rizzie
Rizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 55
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips? Empty Re: Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips?

Bericht  studiebol za 23 jul 2011 - 21:31

Cyprus is heeel leuk en zeker aya napa ik zou dat iedereen aanraden maar wij zijn er 2 jaar geleden al geweest en vind het niet zo leuk om er weer heen te gaan! (luxe probleem he)


Verder lees ik dus dat Kos leuk is en kreta maar dan rethymon daar zal ik nog is naar kijken! Corfu heb ik van meerder gehoor dat dat nog best wel rustig is dus ik weet niet of dat hem dan gaat worden!

Travelguryl, ik heb dus gezien en gelezen dat Zakynthos heel mooi is, maar is dat niet teveel een natuureiland en voor de rest weinig andere dingen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips? Empty Re: Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips?

Bericht  Joli86 zo 24 jul 2011 - 3:11

Wij vertekken zaterdag ook voor 10 dagen naar corfu, heb er ontzettend veel zin in! Voor ons ook geen stap vakantie maar gewoon leuke boulevard, winkeltjes en terrasjes zijn wij helemaal tevreden mee!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips? Empty Re: Op vakantie maar ik kom niet uit de bestemming... tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum