Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

+19
CCC
TukTuk
bolus26
Mamasapje
Monte
Lejow
Merai
Prosecco
Jeanette
Sjaantje
Spring
TNMN
Floor
VeryCherry
vlinder19
minoessepoes
luisa
Inge
Blond
23 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 3 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:50

Leuk dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd! Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 3 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 7:12

Dijn82 schreef:Witgoud hoeft helemaal niet enorm duur te zijn hoor. Ik heb voor mijn verjaardag een keer een witgouden ring van Diamond Point gekregen en die was echt geen 1000 euro.

http://shop.diamondpoint.nl/ringen

Oeh wat een handige site angel

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 7:49

Mooi inderdaad!

Dit vind ik ook mooi qua ring. Gewoon een beetje strak met een diamantje:

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 3 053624200129007802455s113

Gaan het van het weekend vertellen aan familie. Ben benieuwd wat hun reactie is smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 7:50

Ben je ook nog gevraagd ofzo, of gewoon een beslissing van beide? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 7:54

Isabella schreef:Ben je ook nog gevraagd ofzo, of gewoon een beslissing van beide? Very Happy

Ik ben 4 jaar geleden al gevraagd op vakantie haha. Inclusief ring.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 12 mei 2011 - 7:55

Wat gaaf zeg Very Happy Leuk!
Volgens mij weet ik dat nog James, dat je gevraagd bent, heb je dat hier toen verteld??
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Monte do 12 mei 2011 - 8:02

http://www.fiftiesstore.com/images/res/_alika_swing_white_front_xl_wmthumb.jpg
http://www.fiftiesstore.com/jurk-pink-roses-p-1501.html
http://www.fiftiesstore.com/jurk-satijn-ivoor-kant-p-6858.html
http://www.fiftiesstore.com/jurk-white-satingreen-stars-p-6166.html
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Mamasapje do 12 mei 2011 - 8:25

Giacomo schreef:Nee, we laten het buffet wel door iemand leveren. Willen niet zelf koken, behalve een bruidstaart want die maakt mijn vriend en eventueel zwager (vriend is kok en zwager is banketbakker geweest) en willen verder ook niet familie ofzo laten koken.

Ik ga even op die website kijken!

Kaarten/uitnodigingen kunnen we trouwens ook zelf maken. Dat hebben we ook met de geboortekaartjes gedaan. Idee gejat van internet angel en afgedrukt op het werk van mijn vriend. Daar stond zo'n druk apparaat. We waren toendertijd voor mooi glanzend papier en iets van 60/70 geboortekaartjes+enveloppen €25 kwijt Very Happy

Wij doen dat ook Wink gaan GP-en in november... houden het heel klein, max 25 gasten, stuk of 10/12 kaarten maar nodig. Wij hebben overal proefexemplaren besteld van de kaart, het inlegvel laat ik drukken bij mijn vriend op zn werk of anders desnoods bij de multi copy haha.. Alleen nog even enveloppen kopen smile

Ik hou dit topic in de gaten, heb al leuke sites voorbij zien komen! Wij hadden eerst het idee te gaan high-tea-en maar omdat wij om 9.15 (!) ons Ja woord gaan geven en de High tea pas vanaf 15 uur te doen is.. ja wat doe je dan in de tussentijd hahah!
Ik denk dat wij ( mits ons huis toonbaar is, krijgen sept/okt de sleutel!) thuis hapjes gaan doen... 's avonds of samen uit eten ( evt met ouders / zusjes en aanhang?) .
De taart gaat hopelijk mijn zusje maken.. smile Mijn andere zusje doet mijn kapsel/make up...
Jurk: ik leen de trouwjurk van een vriendin van mij, die ik heb leren kennen in het ziekenhuis bij de geboorte van O.livier! Wij hebben exact dezelfde maat, zijn even groot etc. Ze heeft alleen een maat grotere voeten, dus ik moet alleen nog even schoenen scoren!

Hoewel ik een trouwjurk bij een gp eigenlijk too much vind ( dat vindt die ambtenaar ook vast ( daar maak ik me dan weer druk over!) , weet ik dat trouwen er bij ons niet of niet de komende 10 jaar er in zit. Mijn vriend wil dat niet. Ik wil toch graag een leuk jurkje aan ( idd geen steps of andere nette jurkjes want dat draag ik dagelijks al voor mn werk enzo.. dus dat valt nog niemand op haha) Dus na veel gezoek naar iets speciaals kwam die vriendin met het aanbod. Ik heb de jurk 3 weken geleden gepast en hij is echt perfect! Precies mijn smaak smile
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 8:29

Oh toen wij ons gp deden, hebben we ook gewoon een soort kleine ceremonie gehad hoor. Vond die man leuk om te doen. Wij vonden dat zelf niet echt nodig, maar die man die het deed was zo enthousiast :P. Het was ook niet aan de balie ofzo, gewoon in een speciaal kamertje. Dus een trouwjurk kan best , vind ik.

Gast
Gast

Bericht  Mamasapje do 12 mei 2011 - 8:36

Ja wij gaan gewoon in de kleinste trouwzaal ( max 25 personen mogen we meenemen!)..

Wij hebben trouwens als ringen vrij goedkope! Uitverkoop en een schoonmoeder die bij de juwelier werkt ( 20% korting!)

Mijn vriend heeft gekozen voor een titanium ring ( 19.95 wassie zonder de korting nog:P)
Ik heb een gouden ring met 3 diamantjes... ( elk kind 1 diamantje). De ring was halve prijs en nog korting en nu iets van 150 euro.

Het is inderdaad zo dat als je het woord TROUW zegt ze je bij de juwelier niet snel ringen van 150 euro zouden aansmeren haha..

Maar fijn dat jij een trouwjurk vindt kunnen haha.. ik twijfel steeds zo... !

Doe jij trouwens een boeketje erbij of iets van bloemen... ik ben daar nog niet helemaal uit!

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 8:43

Mamasapje schreef:Ja wij gaan gewoon in de kleinste trouwzaal ( max 25 personen mogen we meenemen!)..

Wij hebben trouwens als ringen vrij goedkope! Uitverkoop en een schoonmoeder die bij de juwelier werkt ( 20% korting!)

Mijn vriend heeft gekozen voor een titanium ring ( 19.95 wassie zonder de korting nog:P)
Ik heb een gouden ring met 3 diamantjes... ( elk kind 1 diamantje). De ring was halve prijs en nog korting en nu iets van 150 euro.

Het is inderdaad zo dat als je het woord TROUW zegt ze je bij de juwelier niet snel ringen van 150 euro zouden aansmeren haha..

Doe jij trouwens een boeketje erbij of iets van bloemen... ik ben daar nog niet helemaal uit!

Nee, denk het niet (boeketje). Ik weet niet, lijkt me echt irritant om steeds zo'n boeket vast te moeten houden haha!
Ah , relaxed van die ringen zeg!

Gast
Gast

Bericht  Mamasapje do 12 mei 2011 - 8:46

Giacomo schreef:
Mamasapje schreef:Ja wij gaan gewoon in de kleinste trouwzaal ( max 25 personen mogen we meenemen!)..

Nee, denk het niet (boeketje). Ik weet niet, lijkt me echt irritant om steeds zo'n boeket vast te moeten houden haha!

Waar woon je, anders kan ik je wel het adres geven... haha... geloof dat er in juni weer sale is ook.. ik kan het voor je navragen als je wilt!
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Bericht  Inge do 12 mei 2011 - 10:06

Giacomo schreef:

Je kan ook een boeketje/bloemstukje doen die je om je arm doet, is echt heel leuk smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  bolus26 do 12 mei 2011 - 18:34

ik vond mn boeket heel mooi maar heel irritant! zou ik zeker op bezuinigen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 23:14

Hoe moet ik dat zien van dat bloemstukje op mijn arm?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 23:18

Giacomo schreef:Hoe moet ik dat zien van dat bloemstukje op mijn arm?

Da's heel gebruikelijk bij 'proms' in Amerika, maar je ziet 't ook wel bij bruiloften. Gewoon een soort bloem corsage aan je arm:

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 3 Zz4

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 3 Tf161-7

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 3 Wrist_corsage

(google wrist corsage en je vindt dit)

Maar ik geloof niet dat ik het echt mooi vind. Voor een tientje kan je ook een heel mooi rozenboeket in elkaar zetten, al heb je 5 of 7 rozen, dat is al heel mooi. Ecuador rozen zijn echt heel erg mooi, die zijn zo groot dat je aan 5 al genoeg hebt. Dan hoeft het echt niet duur te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 23:30

Oh, ik geloof ook niet dat ik dat zo mooi vind inderdaad. Ja, ik weet het niet. Lijkt me zo irritant om heletijd dat boeket mee te zeulen, haha. Of denk ik nu te simpel?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 23:45

Gewoon geen bloemen doen? :P Lijkt me de simpelste oplossing als je ze niet wilt dragen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 23:47

of een bloem in je haar? Al heb jij kort haar dus dat is misschien lastig, maar met speltje kan dat best.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 8:45

Misschien is dat wel iets Marin! Ik ga eens even overleggen hoe en wat smile.

Hebben het vandaag familie en vrienden verteld, allemaal leuke reacties natuurlijk. Vind het echt zo'n leuk idee dat ik echt ga trouwen!

Mijn vader kan waarschijnlijk een leuke auto regelen, a la cabrio. smile En over 3 weken gaan we bruidsjurken passen om te kijken wat mij staat.

Misschien wordt het toch allemaal wat groter dan ik dacht! Ik heb er echt onwijs zin in iedergeval! Zal na de tijd wel foto's plaatsen van hoe het is geworden!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 10:17

Wat leuk dat jullie gaan trouwen:) gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  TukTuk vr 13 mei 2011 - 17:39

Gefeliciteerd!

Wat eventueel een optie is voor goedkope trouwkaarten:
http://www.allesvoorjehuwelijk.nl/uitnodigingkits-c-226.html?osCsid=u6aantm726riu9qe3bhfsnkpq2

Moet je wel alleen een goede printer hebben, het liefst zo'n grote bedrijfsprinter, want het is vrij stevig papier, maar dan ben je voor 40 euro klaar voor 50 uitnodigingen en 50 antwoordkaartjes.
En het ziet er echt heel mooi uit! (Mijn zus heeft die ook gekocht)

Heb het topic verder niet gelezen, maar voor de foto's zou je een beginnend fotograaf kunnen vragen, of gewoon aan een bekende die handig is met de camera?
Dat scheelt vaak al zo'n 600 tot 1000 euro wat je daarop kan besparen dan.

En in plaats van dure trouwschoenen kan je ook schoenen bij een gewone schoenenwinkel kopen, of kijken of een bruidszaak toevallig uitverkoop heeft van schoenen. Mijn zus was 50 euro kwijt voor schoenen die normaal 2x zo duur waren.

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  CCC vr 13 mei 2011 - 22:05

Wat leuk! Gefeliciteerd! Ik ben heeel benieuwd wat je ervan gaat maken! smile Low-budget is een uitdaging, en denk dat ik ooit die uitdaging ook aanga... smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 3 Empty jurk

Bericht  MerelMus za 14 mei 2011 - 7:29

http://www.kikkerprinsbruidsmode.nl/

hele mooie jurken vind ik, en bij de nieuwe jurken staat ook een jaren 60 kort wit model die erreg mooi is I love you

:flower:
MerelMus
MerelMus
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 26
Registratiedatum : 30-03-11

Bericht  TGR za 14 mei 2011 - 20:42

Mooie bloem in je haar? Oh, Marin zei dat ook al. Dat lijkt me wel een leuk idee.

Die jurk die Carrie aanhad, vind ik nog steeds ook erg mooi. Zoiets zou je goed staan en dat met een bloem in je haar.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: