Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

+19
CCC
TukTuk
bolus26
Mamasapje
Monte
Lejow
Merai
Prosecco
Jeanette
Sjaantje
Spring
TNMN
Floor
VeryCherry
vlinder19
minoessepoes
luisa
Inge
Blond
23 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 5 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 2:38

James schreef:Het budget wordt toch wat ruimer, had niet verwacht dat ik vakantie geld zou krijgen. Dus dat is mooi! Ondertussen is mijn vader al bezig met een grote paviljoentent te kopen.

Weet iemand nog een leuk idee voor muziek op de avond zelf?

Ik weet dat sommige leerlingen van mij aan het DJ'en waren voor niet zo veel geld. van die 16 tot 19 jarige jongens die toch al wel wat mooie apparatuur hebben. Je zou kunnen kijken of je zoiets via marktplaats misschien kunt vinden. En dan je eigen smaak aan hem doorgeven, of kijken of je iemand kan vinden met jouw smaak.



En tuinversiering? Iemand nog leuke ideeen?

Lekker goedkoop bij het tuincentrum of Xenos enzo kopen! Paar tuinfakkels, wat slingers of lantaarntjes.



Ik ga maandag trouwens een jurk passen die helemaal niet zo duur is, 2e hands. Zag 'm op internet voorbij komen en het is hier ook nog eens vlakbij! Een winkel die trouwjurken opkoopt en dus weer doorverkoopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 5 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 2:40

James schreef:
Noa schreef:Ja mooi!! Ik heb bijna zin om mijn eigen bruiloft ook zo te gaan regelen, (stel dat ik ooit gevraagd wordt... maar ik ben al even bezig met hinten dus...) waarom zou het eigenlijk allemaal zo'n godsvermogen moeten kosten? De dag draait toch om de liefde tussen twee mensen en niet om een jurk van 3000 euro? Het lijkt mij eigenlijk wel heel leuk en creatief zo;n bruiloft!! Very Happy

Ja, ik zie daar de meerwaarde ook niet zo van in. Je hebt 'm 1 keer aan. Maar goed, sommige mensen willen dat nou eenmaal graag. En als je het geld er voor hebt..

Voor ons zou dat betekenen dat we nog jaren zouden moeten sparen, en daar heb ik gewoon geen zin meer in. En bovendien vind ik het gewoon teveel geld wat je ook aan zoveel andere leuke dingen uit kan geven!

Mijn vriend heeft overigens op zijn werk zo'n ding (goh hoe heet dat ook alweer) waar je de taart op kan doen, dan in 3 of 4 hoogtes zeg maar. Super leuk! Nu nog een idee voor wat voor taart we gaan maken! Met marsepein, dat sowieso!

Ik weet het al, etagere

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 5 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 2:41

Marin schreef:
James schreef:Het budget wordt toch wat ruimer, had niet verwacht dat ik vakantie geld zou krijgen. Dus dat is mooi! Ondertussen is mijn vader al bezig met een grote paviljoentent te kopen.

Weet iemand nog een leuk idee voor muziek op de avond zelf?

Ik weet dat sommige leerlingen van mij aan het DJ'en waren voor niet zo veel geld. van die 16 tot 19 jarige jongens die toch al wel wat mooie apparatuur hebben. Je zou kunnen kijken of je zoiets via marktplaats misschien kunt vinden. En dan je eigen smaak aan hem doorgeven, of kijken of je iemand kan vinden met jouw smaak.



En tuinversiering? Iemand nog leuke ideeen?

Lekker goedkoop bij het tuincentrum of Xenos enzo kopen! Paar tuinfakkels, wat slingers of lantaarntjes.



Ik ga maandag trouwens een jurk passen die helemaal niet zo duur is, 2e hands. Zag 'm op internet voorbij komen en het is hier ook nog eens vlakbij! Een winkel die trouwjurken opkoopt en dus weer doorverkoopt.

Ik kan wel eens via via rondvragen inderdaad! En tuinfakkels zijn inderdaad leuk. Maar qua verlichting in de tent dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 5 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 2:47

James schreef:Maar qua verlichting in de tent dan?
Misschien kun je in je omgeving rondvragen of je kerstlichtjes mag lenen? Kan er heel sfeervol uitzien denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 5 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 2:50

Ja kerstverlichting vind ik ook zo mooi! En een paar sta tafels met mooie kaarsen (in glaasjes) er op, of vind je dat gevaarlijk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 5 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 2:51

En jullie gaan dus wel echt 's avonds een feest geven? In de tuin?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 5 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Aziraphale di 17 mei 2011 - 3:19

Super leuk hoe jullie de bruiloft willen vieren! Heerlijk knus lijkt me dat, zeker een tuinfeest smile

Ik vind die snoeren met kleine lantaarntjes eraan heel erg leuk als versiering in een tent, o.a. te koop bij Xenos en IKEA! Of van die leuke stoffen vlaggen (ook bij Xenos). Die zijn blauw/wit/groen van kleur en dan een beetje in dat thema blijven qua versiering.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 5 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 3:54

Marin schreef:En jullie gaan dus wel echt 's avonds een feest geven? In de tuin?

Ja denk het wel. Willen het wel, maar we moeten even kijken hoe en wat dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 5 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 3:32

Woeii, mijn jurk is binnen! Vanmiddag gekeken bij een winkel die bemiddeld in 2e hands jurken. En de 2e jurk die ik aan had is het gewoon! Precies zoals ik in mijn hoofd had. En voor een klein prijsje. Echt een aanrader voor meiden die geen 1000 euro aan een jurk willen uitgeven. Je ziet het er iig niet van af!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 5 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 3:34

Oh gaaf gaaf gaaf!! Ik ben zo benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 5 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 3:50

Ja, stiekem wil ik m aan iedereen showen. Maar dat doe ik niet haha. Dat zou wel heel erg zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 5 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum