My big fat gipsy wedding
+7
Inge
Plien84
SarahKey
Pepper
Verona
Sanne_86
Pandora
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
My big fat gipsy wedding
Vrijdag begint er weer een nieuwe reeks van "My big fat gipsy wedding". Wie gaat er kijken?
Ik ga weer kijken, ik vond de vorige reeks zo leuk/bijzonder/fascinerend!
Ik ga weer kijken, ik vond de vorige reeks zo leuk/bijzonder/fascinerend!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Re: My big fat gipsy wedding
Ik vind het ook wel leuk om te kijken. Zulke conservatieve opvattingen, maar als je dan ziet hoe die meisjes er bij lopen:shock:
Maar is het een nieuwe serie? Want als ik die voorstukjes zie, heb ik het idee dat ze de hele eerste serie gaan herhalen.
Maar is het een nieuwe serie? Want als ik die voorstukjes zie, heb ik het idee dat ze de hele eerste serie gaan herhalen.
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10
Als het een nieuwe serie is dan ga ik zeker kijken. Heerlijk al die dingen die zo over de top zijn! Ik vind het enorm fascinerend om naar te kijken.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Chipp schreef:Waar, hoe laat? Ik ben vd partij
Vrijdag 22.30 uur volgens mij?
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
Als ik dan nog niet slaap wil ik het wel gaan kijken. En dat het op het eerste seizoen lijkt is logisch, is meestal allemaal van hetzelfde alleen dan andere families.
Ik vond de vorige serie wel leuk om naar te kijken dus ik denk dat ik deze ook maar ga kijken. Ben benieuwd.
Gast- Gast
Zojuist weer het reclame flilmpje op tv voorbij zien komen en als ik het goed begrijp zijn het wel nieuwe afleveringen!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Zag ik het nou goed? Zaten die kleine jongetjs echt aan het bier???
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Volgens mij welPlien84 schreef:Zag ik het nou goed? Zaten die kleine jongetjs echt aan het bier???
En ze rijden ook auto :-o
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Zwart beels op rtl 4 :'(
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Hier niet!Linnie1985 schreef:Zwart beels op rtl 4 :'(
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Haha, die twee zusjes met rood haar en overgewicht doen me echt aan "Little Brittain" denken!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Haha, die twee zusjes met rood haar en overgewicht doen me echt aan "Little Brittain" denken!
je bent niet de enige die dat dacht haha, ik mis alleen nog een rolstoel
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Vanilla Queen schreef:Lady4 schreef:Haha, die twee zusjes met rood haar en overgewicht doen me echt aan "Little Brittain" denken!
je bent niet de enige die dat dacht haha, ik mis alleen nog een rolstoel
Haha jaaa moest er ook al aan denken. En die enorme jurk ze kon zich amper bewegen!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik vind het eigenlijk wel leuk om te kijken by the way, het klopt allemaal wel in grote lijnen. Ik ben een reiziger (of gewoon kamper) uit een hele traditionele familie, alleen dan ben ik een burgerwoning-snol tenminste zo wordt ik door mijn familie genoemd. Het is echt het leven, je leert poetsen, maakt je school niet af en dan ga je trouwen en dan blijf je vervolgens... poetsen en ow: je maakt kindjes natuurlijk en je hebt een papegaai. Of je bent veel te dik of je bent gewoon eng mager, en je man is meestal te dik... of eng mager haha. Alleen, ik hoef geen kitscherige bloemetjes bank met porseleinen poppetjes in een glazen kast omringt door vazen bekleed met bladgoud. En voor Het Levenslied hoef je me al helemaal niet wakker te maken. Ik ben in de verkeerde way of life geboren haha, alleen heb ik wel een papegaai (of 6) .
Aan veel mensen kun je zien wanneer het kampers zijn, aan het uiterlijk aan de manier van doen. Aan mij zie je het niet, al dat terzijde dan. Maar ik kan mij wel boos maken wanneer er een gesprek is waarin kampers belachelijk gemaakt worden. Op mijn werk werd er laatst over "dat aso kamper gezin met die kinderen die zo ordinair gekleed zijn" gesproken, al snel kwamen de wietplantages en poetsmoppen met hard gelach naar voren. Het is gewoon zo dat uiterlijk voor de meisjes heel belangrijk is, en tja het werk van de mannen... je hebt een deel dat liever lui dan moe is (en makkelijk geld willen verdienen) maar je hebt ze ook die gewoon heel hard werken ondanks dat ze weinig educatie hebben gehad (over het algemeen dan). Maar op een bepaalde manier kan ik mijn afkomst nou eenmaal niet verloochenen, tja het blijft een soortement familie ofzo, en ondanks dat ik er zelf weinig mee heb voel ik mij toch op een of andere manier over 1 kam geschoren ondanks dat ik geen "rolmodel"-kamper ben.
Anyway, leuke serie :-)
Aan veel mensen kun je zien wanneer het kampers zijn, aan het uiterlijk aan de manier van doen. Aan mij zie je het niet, al dat terzijde dan. Maar ik kan mij wel boos maken wanneer er een gesprek is waarin kampers belachelijk gemaakt worden. Op mijn werk werd er laatst over "dat aso kamper gezin met die kinderen die zo ordinair gekleed zijn" gesproken, al snel kwamen de wietplantages en poetsmoppen met hard gelach naar voren. Het is gewoon zo dat uiterlijk voor de meisjes heel belangrijk is, en tja het werk van de mannen... je hebt een deel dat liever lui dan moe is (en makkelijk geld willen verdienen) maar je hebt ze ook die gewoon heel hard werken ondanks dat ze weinig educatie hebben gehad (over het algemeen dan). Maar op een bepaalde manier kan ik mijn afkomst nou eenmaal niet verloochenen, tja het blijft een soortement familie ofzo, en ondanks dat ik er zelf weinig mee heb voel ik mij toch op een of andere manier over 1 kam geschoren ondanks dat ik geen "rolmodel"-kamper ben.
Anyway, leuke serie :-)
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Soortgelijke onderwerpen
» My big fat gipsy wedding
» Heeft iemand toevallig een baby cook Gipsy...
» Wedding dresses
» My big Gypsy wedding
» wedding crashers
» Heeft iemand toevallig een baby cook Gipsy...
» Wedding dresses
» My big Gypsy wedding
» wedding crashers
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: