Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My big Gypsy wedding

+8
Printje
sanne-84
Floor
Spring
Saxy
Lejow
JoyceVL
Minx
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty My big Gypsy wedding

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 10:28

Ik zit het nu te kijken en zulke gigantische over the top feesten vind ik helemaal niks.
Maar waar ik me het meest over verbaas is hoe die jonge kinderen erbij lopen; hakken, make-up, spray tan, 2 lapjes stof bij wijze van spreken.
En dan de manier waarop ze dansen! Ik vind een 6 jarige die als Shakira staat te dansen op een feestje terwijl ze er zo uit ziet niet echt normaal.
Wat vinden jullie van dit programma?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Minx vr 22 jul 2011 - 10:35

Ik vind het heerlijk om naar te kijken. Eigenlijk is het wel mooi dat die eigen cultuur er nog is. Die meiden dragen misschien wel die jurkjes maar zijn ondertussen zo ouderwets als wat. Ik heb zelden zulke grote contrasten gezien en zulke lelijke jurken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 10:37

Fairytale schreef:Ik vind het heerlijk om naar te kijken. Eigenlijk is het wel mooi dat die eigen cultuur er nog is. Die meiden dragen misschien wel die jurkjes maar zijn ondertussen zo ouderwets als wat. Ik heb zelden zulke grote contrasten gezien en zulke lelijke jurken.

Haha, inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 10:54

Ik vind het echt een vreselijk programma en ik kijk er ook echt niet naar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 11:09

Fairytale schreef:Ik vind het heerlijk om naar te kijken. Eigenlijk is het wel mooi dat die eigen cultuur er nog is. Die meiden dragen misschien wel die jurkjes maar zijn ondertussen zo ouderwets als wat. Ik heb zelden zulke grote contrasten gezien en zulke lelijke jurken.

Ja inderdaad! Maar die 'buitenstaander' en moeder pasten zo in het plaatje. Ik ben jong getrouwd, maar op je 17e, pfff. En die moeder was megatrots.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:43

Princess schreef:Ik zit het nu te kijken en zulke gigantische over the top feesten vind ik helemaal niks.
Maar waar ik me het meest over verbaas is hoe die jonge kinderen erbij lopen; hakken, make-up, spray tan, 2 lapjes stof bij wijze van spreken.
En dan de manier waarop ze dansen! Ik vind een 6 jarige die als Shakira staat te dansen op een feestje terwijl ze er zo uit ziet niet echt normaal.
Wat vinden jullie van dit programma?

Ik vind het ook echt not done hoe die kinderen erbij lopen en zo dansen idd. Als moeder zijnde kan je dat toch niet toelaten denk ik dan?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  JoyceVL vr 22 jul 2011 - 20:01

Ik vind ze minder aso dan ik voorheen dacht. Of het echt nageleefd wordt is een 2e, maar ze schelden en vloeken niet, ze hebben geen seks voor het huwelijk etc. Dit had ik echt niet verwacht, als je zoals hierboven al staat naar de kleding kijkt en de manier van dansen, verwacht ik totaal iets anders.

Edit Goeiemorgen, nog niet helemaal fris. Zie dat zoiets hierboven ook al staat. Ach, ik wilde het gewoon nog een keer zeggen :P
JoyceVL
JoyceVL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Lejow vr 22 jul 2011 - 20:18

Ik heb echt met open mond zitten kijken..
Die jurk van dat meisje!! Die kleuters en hun kleding, de manier van dansen...
Dan mogen ze nog wel niet schelden en sex voor het huwelijk hebben, maar of ik van dat andere nou zo blij wordt Rolling Eyes
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Saxy vr 22 jul 2011 - 21:32

Ik vond de aflevering van vorige week interressanter. Daarin werd verteld hoe jongens meisjes versieren. Het proces van het 'grijpen'. Hebben jullie die aflevering ook gezien? Het komt er dus op neer dat je als meisje nooit met een jongen mag zoenen, doe je dat wel, dan sta je heel snel bekend als 'de slet van het dorp' en kom je nooit meer aan de man. Maar de jongens mogen alles proberen en doen OM een meisje te zoenen. Heeeeel erg vreemd....

En die jurken, en die kinderen... ik vind het ook absurt.
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 22:32

Ik heb ook met open mond zitten kijken gister, vond het allemaal wat overdreven. Die jurk van dat meisje, ze leek wel een suikerspin! Nee, mijn soort programma is het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 10:20

Mijn hemel.. stoppen met je baan en studie om huisvrouw te worden in een ...caravan. Eh...oké??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 10:43

James schreef:Mijn hemel.. stoppen met je baan en studie om huisvrouw te worden in een ...caravan. Eh...oké??
Ik vond dit de minst erge aflevering. De eerste twee vond ik pas echt schokkend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 10:52

JoyceVL schreef:Ik vind ze minder aso dan ik voorheen dacht.

Ik ook. Kunnen veel Britten nog een voorbeeld aan nemen hoor... Ze zien er niet veel erger uit dan de gemiddelde meid in een Engelse club op zaterdagavond.

Ik had een collega die van een woonwagenkamp kwam, door haar heb ik een beetje geleerd wat die cultuur inhoud en inderdaad, daar zijn ook best wel strenge regels. Ik vond vooral het samenwoonritueel heel leuk. Je gaat samen op vakantie zonder dat tegen iemand in je omgeving te zeggen, en als je terugkomt, ga je samenwonen en dan ben je officieel een stel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 10:53

Smikkell schreef:
James schreef:Mijn hemel.. stoppen met je baan en studie om huisvrouw te worden in een ...caravan. Eh...oké??
Ik vond dit de minst erge aflevering. De eerste twee vond ik pas echt schokkend!

Ja, dat vond ik ook Smikkell.
De ze waren niet zooooo ordinair als van de voorgaande afleveringen.

Die van twee afleveringen terug?
Met die lichtgevende vlinders op haar jurk enzo... Echt te erg.

En dan meisjes die "meegetrokken" worden en daar niks tegenin kunnen/mogen brengen en zo dus gebonden worden aan een jongen/man.
Echt te belachelijk voor woorden. Of ze nu wel of niet willen.
Heel triest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Minx vr 5 aug 2011 - 23:18

Zoals ik het begreep heeft een meisje daar nog wel iets invloed op. Flirten en alles zit er wel in. En als ze echt niet willen wijzen ze de jongen af.

Ik heb gister avond ook weer zitten kijken. Met mijn ouders dit keer. Die hebben ook vol verbazing zitten kijken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Spring za 6 aug 2011 - 0:57

Ze zijn hier niet heel veel anders hoor...

Qua sieraden, kleding etc.
Vaak grof gebouwde en nog groffer gebekte vrouwen haha.

En dat taaltje!

Ik vind het trouwens een prachtprogramma om te kijken. Very Happy
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Floor za 6 aug 2011 - 1:19

De afleveringen kan je die nog terugkijken? of alleen tegen betaling op de site van rtl?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 1:20

Ik vind het qua ordinair eigenlijk sowieso wel meevallen. Ik vind al die meisjes die gaan trouwen eigenlijk best lief en zorgzaam. Oke, de kleding is natuurlijk wat uhm... 'uitbundig' en sommige gewoontes ook, maar ik vind die meisjes qua karakter niet ordinair, eerder gewoon leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Spring za 6 aug 2011 - 1:21

Inderdaad Twellie.

Daar kunnen de meeste kampers hier nog wat van leren...
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  sanne-84 za 6 aug 2011 - 3:30

Twellie schreef:Ik vind het qua ordinair eigenlijk sowieso wel meevallen. Ik vind al die meisjes die gaan trouwen eigenlijk best lief en zorgzaam. Oke, de kleding is natuurlijk wat uhm... 'uitbundig' en sommige gewoontes ook, maar ik vind die meisjes qua karakter niet ordinair, eerder gewoon leuk.

de volwassen meisjes idd wel, daar heb je nog bijna medelijden mee als ze zeggen dat ze het ouderlijk huis enz missen.
maar die nog jonger zijn (leeftijd is daar een beetje moeilijk te schatten..). die kleden ze hoerig (sorry) en daar staat soms wel een grote bek op. en dat is wat mijn verbazing wekt. en daarom misschien wel zo leuk om te zien
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 5:37

Smikkell schreef:
James schreef:Mijn hemel.. stoppen met je baan en studie om huisvrouw te worden in een ...caravan. Eh...oké??
Ik vond dit de minst erge aflevering. De eerste twee vond ik pas echt schokkend!

Ja ik ook. De meeste meisjes moeten op hun 12e/13e al van school om elke dag een paar uur lang de caravan te poetsen en voor hun jongere broertjes en zusjes te zorgen. De meesten kunnen niet goed lezen en schrijven, trouwen allemaal belachelijk jong ( op je 22e ben je afgeschreven als je nog geen man hebt ) en moeten de man gehoorzamen.

Ik vind die sletterige kleding echt zo verbazingwekkend, het staat zo in contrast met de normen en waarden die ze hebben.

Iemand trouwens gezien dat die meisjes allemaal zo ontzettend op elkaar lijken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 5:37

Floor schreef:De afleveringen kan je die nog terugkijken? of alleen tegen betaling op de site van rtl?

Op youtube kan je ze voor niks zien, rtl vraagt er geld voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Printje za 6 aug 2011 - 8:48

Ik kijk het ook weleens en vind het echt triest om te zien dat ze daar nog het beeld hebben dat de man de baas is. En idd die kleine meiden, hoe ordinair die er al uitzien. Mijn leven zou het niet zijn in een caravan, een caravan vind ik echt vreselijk, mij krijg je niet in zo'n ding ahaha hoezo verwend angel
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 21:56

Stelletje zigeunertokkies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Jeanette za 6 aug 2011 - 22:48

Echt een verschrikkelijk programma. Beetje zielig doen daar voor die camera dat ze nu huisvrouwen zijn. Tsja, dan moet je daar ook niet aan beginnen. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

My big Gypsy wedding Empty Re: My big Gypsy wedding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum