Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

+19
CCC
TukTuk
bolus26
Mamasapje
Monte
Lejow
Merai
Prosecco
Jeanette
Sjaantje
Spring
TNMN
Floor
VeryCherry
vlinder19
minoessepoes
luisa
Inge
Blond
23 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:24

ooh en voor trouwringen heb ik ook nog een tip, ik ga je nogmaals PM-en Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:27

Dromertje schreef:ooh en voor trouwringen heb ik ook nog een tip, ik ga je nogmaals PM-en Very Happy

hahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Sjaantje do 12 mei 2011 - 4:27

Haha Dromertje, je zou weddingplanner kunnen worden! Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:30

Sjaantje schreef:Haha Dromertje, je zou weddingplanner kunnen worden! Very Happy

oeh, ik zie ineens nieuwe carrièrekansen Idea

nee, toevallig wonen Gia en ik in dezelfde stad en toevallig ben ik afgelopen jaar zelf ook getrouwd, vandaar dat ik wel wat adresjes voor haar heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Sjaantje do 12 mei 2011 - 4:32

Ah, dat verklaart een hoop!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:34

gefeliciteerd Very Happy en qua budgettips, ja je zou inderdaad titanium of stalen ringen kunnen pakken maar deze gaan niet levenslang mee. Wij wilden eerst ook titanium ringen vanwege het budget maar wij vonden er geen waarvan we zoiets hadden van wow dat zijn ze. Dus hebben we dus witgoud met zwartgoud, inderdaad een heel stuk duurder maar deze gaan wel levenslang mee en vinden we helemaal super.
Wat we ook hebben gedaan is de kaarten zelf gemaakt, scheelt ook een hele hoop in de kosten. Als je wil heb ik vanaf morgen/zaterdag foto`s. Ga ze morgen namelijk afmaken.
Verdere tips weet ik zo snel niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:36

Het is wel een idee, jezelf aanbieden als weddingplanner voor budget trouwerijen. Alleen kun je jezelf dan ook niet te duur maken, helaas Very Happy

Enne gefeliciteerd trouwens!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:38

Lily schreef:gefeliciteerd Very Happy en qua budgettips, ja je zou inderdaad titanium of stalen ringen kunnen pakken maar deze gaan niet levenslang mee. Wij wilden eerst ook titanium ringen vanwege het budget maar wij vonden er geen waarvan we zoiets hadden van wow dat zijn ze. Dus hebben we dus witgoud met zwartgoud, inderdaad een heel stuk duurder maar deze gaan wel levenslang mee en vinden we helemaal super.
Wat we ook hebben gedaan is de kaarten zelf gemaakt, scheelt ook een hele hoop in de kosten. Als je wil heb ik vanaf morgen/zaterdag foto`s. Ga ze morgen namelijk afmaken.
Verdere tips weet ik zo snel niet smile

Nou ja, dan vernieuw je ze over zoveel jaar. Ja haha, ik doe daar niet zo moeilijk over smile Schijnt wel dat er zowat geen kras op komt (op stalen/titanium ringen), dus dat is op zich wel gunstig. Je kan het alleen niet zo makkelijk vermaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:41

Gefeliciteerd! En een fiftiesjurk is helemaal super smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:43

Heee Giacje wat geweldig! Gefeliciteerd Very Happy

Ik zou idd op zoek gaan naar een wit fifties jurkje. Vind wit wel zo mooi voor een bruiloft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:48

Wat leuk, gefeliciteerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:49

Ja, ik weet nu niet of ik nog een fifties jurkje wil omdat mijn schoonmoeder een jurk wil maken haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:52

uhm even om die illusie weg te halen, stalen/titanium trouwringen bekrassen wel degelijk. Zowel mijn vriend en ik hebben van die ringen maar ze staan onder de krassen. Wel iets minder erg dan zilver maar dan weet je dat smile Ow en die ringen kan je helemaal niet vermaken. Je moet meteen de juiste maat hebben.

En je kan eens vragen wat je schoonmoeder zoal kan maken. Misschien kan ze ook wel zo`n 50`s jurk maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:55

Lily schreef:uhm even om die illusie weg te halen, stalen/titanium trouwringen bekrassen wel degelijk. Zowel mijn vriend en ik hebben van die ringen maar ze staan onder de krassen. Wel iets minder erg dan zilver maar dan weet je dat smile Ow en die ringen kan je helemaal niet vermaken. Je moet meteen de juiste maat hebben.

En je kan eens vragen wat je schoonmoeder zoal kan maken. Misschien kan ze ook wel zo`n 50`s jurk maken.

Echt? Want ik had juist gelezen dat dat niet zo was. Maar goed, goud willen we sowieso niet dus dan moet je wel een keuze maken smile En voor witgoud betaal je meteen weer 1000 euro ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:57

witgoud betaal je niet direct 1000 euro, die van ons zijn ook witgoud! Nadeel van titanium is inderdaad dat hij niet te vermaken is, als ie dan iets te krap is, dan kun je er direct niks meer mee. Als je vingers in de loop van de jaren iets dikker worden, kun je gouden ringen altijd nog groter laten maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:57

ja dat klopt, wij zijn voor onze 2 ringen witgoud met zwartgoud 1263 euro kwijt. Maar titanium/staal is dus niet te vermaken nee en inderdaad veel krassen erop. Maar als je het niet erg vind om om de zoveel jaar nieuwe ringen aan te schaffen Wink hieronder onze ringen (effect wilden wij ook zo omdat je dan de krassen die je er zelf op maakt niet ziet)

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 1246241310_5_XRem

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:58

Giacomo schreef:En voor witgoud betaal je meteen weer 1000 euro ofzo.
Niet als je simpele ringen wil... wij hebben witgouden ringen van Diamond Point (Bijenkorf) en 350 euro betaald in totaal.

Gefeliciteerd trouwens!smile Wat een luxe dat je je jurk kunt laten maken, leuk!Very Happy Wij zijn ook redelijk budget getrouwd, dus als je nog vragen hebt... als spreekt het meeste wel een beetje vanzelf.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Jeanette do 12 mei 2011 - 5:08

Wat leuk dat je gaat trouwen! En super dat je schoonmoeder de jurk wilt maken. Op sites kun je natuurlijk altijd nog inspiratie doen. Op deze site staan ook leuke; http://www.cherryjurken.com/

Deze vind ik mooi;

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 287-1
Zie net dat ie maar 69 euro kost! Valt nog best mee!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:10

Tip als je geen dure ringen wilt: koop geen trouwringen, maar gewone ringen. Alles waar het woordje "trouw" voor staat is veel duurder. Je hebt net zulke mooie ringen voor een redelijke prijs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:49

Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Gefeliciteerd. Voor ringen zou je ook eens in Duitsland kunnen kijken. Die zijn daar vaak goedkoper.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:52

Witgoud hoeft helemaal niet enorm duur te zijn hoor. Ik heb voor mijn verjaardag een keer een witgouden ring van Diamond Point gekregen en die was echt geen 1000 euro.

http://shop.diamondpoint.nl/ringen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:52

Jeanette schreef:Wat leuk dat je gaat trouwen! En super dat je schoonmoeder de jurk wilt maken. Op sites kun je natuurlijk altijd nog inspiratie doen. Op deze site staan ook leuke; http://www.cherryjurken.com/

Deze vind ik mooi;

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 287-1
Zie net dat ie maar 69 euro kost! Valt nog best mee!

Ja, maar dat zijn jurken die in China worden gemaakt, die je daar dus ook bestelt. Is niet voor niks zo goedkoop smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Prosecco do 12 mei 2011 - 6:00

Giacomo schreef:
Jeanette schreef:Wat leuk dat je gaat trouwen! En super dat je schoonmoeder de jurk wilt maken. Op sites kun je natuurlijk altijd nog inspiratie doen. Op deze site staan ook leuke; http://www.cherryjurken.com/

Deze vind ik mooi;

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 287-1
Zie net dat ie maar 69 euro kost! Valt nog best mee!

Ja, maar dat zijn jurken die in China worden gemaakt, die je daar dus ook bestelt. Is niet voor niks zo goedkoop smile

Waar denk je dat de meeste kleding, en ook trouwjurken worden gemaakt?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:13

Ja dat weet ik, maar ik heb al gegoogled naar ervaringen en die waren niet al te best dus dat durf ik niet zo goed aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Merai do 12 mei 2011 - 6:31

Wat een superleuk nieuws, gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar hoe jullie de dag gaan inrichten!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :) - Pagina 2 Empty Re: Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum