Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alecto dbx 85 babyfoon

+11
Jelin
_Jet
Monnie
Annemie
Wennes
Printje
Bruintje Beer
Annie24
loesje
duckie
Schism
15 plaatsers

Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Schism wo 11 mei 2011 - 22:34

Heeft iemand ervaring met deze babyfoon? Hij is nu in de aanbieding bij de Blokker.
Op internet heb ik reviews opgezocht en daar krijgt hij gemiddeld een 8,6.
Nou was ik dus gister in de blokker en toen raadde de verkoopster me aan om een betere te zoeken omdat ze deze heel vaak terug kregen. Beetje dubbelen verhalen dus en nu weet ik niet meer of ik hem toch moet gaan halen of niet nerd
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  duckie wo 11 mei 2011 - 22:47

wij hebben dan niet de 85 maar de dbx-88 maar wel van het zelfde merk, ziet er bijna het zelfde uit alleen die van ons heeft een display. hier bevalt hij hardstikke goed, nu 5 mnd in gebruik en (nog) geen klachten. schoonzusje heeft volgens mij de 85, nog niet zo heel lang, maar die bevalt daar volgens mij ook wel goed
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  loesje wo 11 mei 2011 - 22:53

[quote="duckie"]wij hebben dan niet de 85 maar de dbx-88 maar wel van het zelfde merk, ziet er bijna het zelfde uit alleen die van ons heeft een display. hier bevalt hij hardstikke goed, nu 5 mnd in gebruik en (nog) geen klachten.

+1
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Annie24 wo 11 mei 2011 - 23:24

Wij hebben hem vorig jaar in de aanbieding gekocht bij de Blokker. Moet eerlijk zeggen dat we hem niet vaak gebruiken, maar dat is omdat we Y. toch wel horen...

Verder wel aardig tevreden, alleen kraakt hij soms. Of we hem nu dichtbij of verweg van het bedje zetten maakt niet uit, maar voor die paar keer dat we hem gebruiken dus geen probleem Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 23:59

Wij hebben de dbx-85, en ik ben er zeer tevreden over. Hier niks geen ruis oid, echt heel helder geluid. Ik vind 'm erg fijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Bruintje Beer do 12 mei 2011 - 0:54

Wij hebben deze babyfoon en zijn er erg tevreden over.
Die van ons kraakt niet en ruist ook niet.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Printje do 12 mei 2011 - 1:19

[quote="loesje"]
duckie schreef:wij hebben dan niet de 85 maar de dbx-88 maar wel van het zelfde merk, ziet er bijna het zelfde uit alleen die van ons heeft een display. hier bevalt hij hardstikke goed, nu 5 mnd in gebruik en (nog) geen klachten.

+1

+1
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Wennes do 12 mei 2011 - 8:49

Wij hadden hem ook, maar nu niet meer omdat de standbytijd niet meer dan een 5 uur was. Ik kon hem dus niet een nacht naast mijn bed laten, want dan begon hij te piepen dat hij bijna leeg was en uiteindelijk viel hij uit.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Annemie do 12 mei 2011 - 8:52

Wij hebben de dbx 88, die heeft een display, maar mij lijkt die van de blokker ook erg goed hoor en is niet duur, maar ik vind het handig als ik de temperatuur kan zien op zijn kamertje.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Monnie do 12 mei 2011 - 8:55

Wij hebben deze ook. Bevalt ons supergoed, nog nooit problemen mee gehad.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  _Jet vr 13 mei 2011 - 7:25

Een vriendin van mij heeft de dbx-88 en is daar erg tevreden over. Ik heb vandaag zelf ook de dbx-85 gekocht bij de Blokker. Ik wilde hem pas al op internet bestellen (daar had ik hem het goedkoopst voor 49,95 gezien) en toen was ik het vergeten (achteraf gelukkig dus Wink ). We hebben nu de dbx-37 (gekregen bij de babykamer), maar ik word gek van dat ding. Enorm gekraak, storingen en ik kan een gezin van een ander blok horen. De verkoopster zei dat ik bij de dbx-85 dan ook vast wel last zal krijgen van storingen. Ik ben benieuwd, hij is nu aan het opladen. Ik zal het morgen wel merken.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  _Jet ma 16 mei 2011 - 0:35

Geen problemen mee, een hele fijne babyfoon!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 1:34

_Jet schreef:Een vriendin van mij heeft de dbx-88 en is daar erg tevreden over. Ik heb vandaag zelf ook de dbx-85 gekocht bij de Blokker. Ik wilde hem pas al op internet bestellen (daar had ik hem het goedkoopst voor 49,95 gezien) en toen was ik het vergeten (achteraf gelukkig dus Wink ). We hebben nu de dbx-37 (gekregen bij de babykamer), maar ik word gek van dat ding. Enorm gekraak, storingen en ik kan een gezin van een ander blok horen. De verkoopster zei dat ik bij de dbx-85 dan ook vast wel last zal krijgen van storingen. Ik ben benieuwd, hij is nu aan het opladen. Ik zal het morgen wel merken.

Die dbx-37 hebben wij ook gehad, maar dat is idd een prutding. Je hoort er vanalles mee, behalve je kind.
Verder bevalt ons de dbx-85 dus ook veel beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Jelin ma 16 mei 2011 - 2:24

Heb deze babyfoon ook en nooit geen problemen mee gehad.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Pien ma 16 mei 2011 - 2:28

Is een babyfoon echt nodig? Wij hebben er namelijk nog geen 1 gekocht en twijfelen ook of hij echt nodig is....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Jelin ma 16 mei 2011 - 2:32

Pien schreef:Is een babyfoon echt nodig? Wij hebben er namelijk nog geen 1 gekocht en twijfelen ook of hij echt nodig is....

Het ligt er natuurlijk aan hoe gehorig jouw huis is. Als ik beneden zit en mijn dochter ligt boven te slapen hoor ik haar nauwelijks met babyfoon dus wel. Boven hoor ik haar wel goed, maar neem deze ook altijd mee naar boven.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Liadan ma 16 mei 2011 - 2:34

Voor mezelf vind ik de babyfoon wel echt nodig. Maar ik wil ook bij mijn dochter kunnen zijn voor ze overstuur raakt. De babyfoon staat 's nachts nog steeds naast ons bed en overdag als ze slaapt beneden. Beneden hoor je haar pas als ze heel hard huilt. We hebben er nu ook een tweede babyfoon bij gekocht.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Parisienne ma 16 mei 2011 - 2:38

Ik zou ook niet zonder babyfoon kunnen. De eerste nachten dat N. in haar eigen kamertje sliep hebben wij hem naast ons bed gehad. Ik vond het een fijne gedachte alles te kunnen horen. Zodra ze zachtjes begon te huilen gingen we naar haar toe om haar speentje erin te doen. Daarna sliep ze weer verder. Als we dit niet heel snel deden en ze dus harder ging huilen, sliep ze niet snel meer in.

Daarnaast vind ik het erg fijn de babyfoon aan te hebben als ik bijvoorbeeld in de keuken bezig ben met afwassen of als de wasmachine (die in de keuken staat) draait. Dan hoor ik haar pas als ze hard huilt. Dit vind ik niet nodig en gebruik daarom nog steeds de babyfoon, ondanks dat wij een heel klein huisje hebben en alles gelijkvloers! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Happydobby ma 16 mei 2011 - 2:49

Ze hebben deze week ook een babyfoon bij kruitvat in de aanbieding, de alecto dbx 76, deze heeft wel een lcd display. Zou dit wat zijn?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Pien ma 16 mei 2011 - 2:50

wij hebben een open keuken dus mocht ik in de keuken bezig zijn hoor ik haar gewoon.

verder hebben wij een open trap dus als wij beneden zitten zit er maar 1 deur tussen naar haar of onze slaapkamer. in het begin ligt ze bij ons op de slaapkamer en zodra ze naar haar eigen slaapkamer verhuist gaat haar kamerdeur dicht en blijft die van ons op een kiertje... dus er zit altijd eigenlijk maar 1 deur tussen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Happydobby ma 16 mei 2011 - 2:59

Pien schreef:wij hebben een open keuken dus mocht ik in de keuken bezig zijn hoor ik haar gewoon.

verder hebben wij een open trap dus als wij beneden zitten zit er maar 1 deur tussen naar haar of onze slaapkamer. in het begin ligt ze bij ons op de slaapkamer en zodra ze naar haar eigen slaapkamer verhuist gaat haar kamerdeur dicht en blijft die van ons op een kiertje... dus er zit altijd eigenlijk maar 1 deur tussen...

Je kan het altijd even aankijken toch. een babyfoon is geen verplichting.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alecto dbx 85 babyfoon Empty Re: Alecto dbx 85 babyfoon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum